Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Burberry for Women. Kjøpt på flyplassen på vei hjem fra årets sommerferie. Jeg hadde denne for mange år siden, da fikk jeg den i gave, og jeg virkelig elsket det. Siden har den vært vanskelig å få tak i, så når den dukket opp nå måtte jeg ha den. Jeg liker den fortsatt, men om jeg ikke hadde et veldig nostalgisk forhold til den er det ikke sikkert jeg hadde kjøpt en så stor flaske som jeg gjorde. Den er søt og ganske sommerlig, får meg til å tenke på en dessert med fersken og aprikoser i fløte eller med krem. 

Burberry Eau de Parfum 50ml Spray

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 15.08):

Eau des Sens! 🍊🌼den er nydelig nå på sommeren!

Anonymkode: 23e34...174

Har lurt på dekant av den, hvor unisex vil du si den er?

Anonymkode: cfc12...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 19.40):

Jeg er skikkelig lite oppdatert på parfymer og aner ikke hva som er populært for tiden, men jeg elsker denne:

0-1357622.png

Anonymkode: 91033...013

Den bruker jeg også idag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hmmm. Definitivt mest feminin, altså 🤔🍊🌼 hadde faktisk glemt at den er unisex. 😅 Nei, den passer nok best på dame. 
Men det er jo bare MIN mening…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på Dior Addict og i går hadde jeg på Eau Capitale (Diptyque). 
De to er dronningene i samlingen min og brukes helst når det er helg eller jeg har pyntet meg litt ekstra 😁 

Å ja, og så er de best på sommeren 🐝🦋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 22.33):

Jeg bestilte heldigvis en dekadent av denne siden jeg har lest så mye om den her i tråden, og til meg så ble den helt feil, sikkert full kræsj med egen kroppsduft. Var som om jeg hadde tatt på Wunderbaum av noe slag, selv mannen min kommenterte og lurte på hva det var som luktet😅

Men vil definitivt si at den ikke er unisex. Altfor lite krydder og tyngde, veldig blomstrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovely av Sarah Jessica Parker. Forstår ikke hvorfor, men den er favoritten min. Alltid vært det. Jeg har mange parfymer, også dyrere parfymer som Chanel, Byredo og Diptyque. Men Lovely er den jeg ville valgt hvis jeg bare kunne beholde en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sommervær, så da ble det Chanel Cristalle - en frisk, gressaktig klassiker - floral chypre er visst den korrekte gruppen. Min sommerfavoritt gjennom mange år. Et viktig poeng: Det må være Edt - EdP er søtere. Chanelparfymer er ofte ganske forskjellige i Edt vs EdP

Chanel Cristalle EDT and EDP : Perfume Review - Bois de Jasmin

Bilderesultat for chanel cristalle

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...