Gå til innhold

Wax Strips


hecuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Røsk hardt og fort.

:ler:

Jada.. Prøver jo på det da.. ;)

Men hvor lang tid kan det gå etter man har varmet opp.. Og hvor lang tid kan det gå før man må varme de opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den typen der man har flytende voks man varmer med vann, og da skal det bare varmes før man starter. Andre typer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mye herk og søl, så jeg kjøper "ferdig" voks på ark, klar til å vokse med en gang.

Er den jeg har.. Trenger litt hjelp her.

Men hvor lang tid kan det gå etter man har varmet opp.. Og hvor lang tid kan det gå før man må varme de opp igjen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ok! Vel altså, første gangen varmer jeg dem inni håndflaten uten å krølle papiret. Så legger jeg det på huden, og stryker raskt opp og ned i noen sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

I praksis blir det: rrrrritsj! på med papiret igjen, stryke raskt opp og ned, og riitsj, helt til det ikke er noe nytte i papiret lenger, og jeg tar et nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på å invistere i en epilator, kanskje det er noe for deg også?

Høres igrunnen ganske kjekt ut.. Vondt, men kjekt..

Vet ikke så mye om disse da.. Hvor mye koster de da? Hvor hvor bør man kjøpe disse.. Og en ting til(siden jeg allerede er i gang med spørringen), er det noen steder de ikke kan brukes.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

De koster rundt tusenlappen. Kan sikkert få billigere også. Det er ikke så veldig vondt heller, ikke verre enn å vokse. (Synes jeg da, folk har jo forskjellig smerteterskel) Selv bruker jeg de bare på leggen. Prøvde under armen en gang, men det var vondt, og blødde litt. :forvirret: Ei venninne epilerer alt, og da mener jeg alt. :overrasket: Hun sier at det går greit, at huden blir herda. Men jeg vet nå ikke helt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster rundt tusenlappen. Kan sikkert få billigere også. Det er ikke så veldig vondt heller, ikke verre enn å vokse. (Synes jeg da, folk har jo forskjellig smerteterskel) Selv bruker jeg de bare på leggen. Prøvde under armen en gang, men det var vondt, og blødde litt.  :forvirret: Ei venninne epilerer alt, og da mener jeg alt:overrasket: Hun sier at det går greit, at huden blir herda. Men jeg vet nå ikke helt!  :ler:

:overrasket: hehe.. jaja.. håper at jeg også har en slik terskel.. ;)

Vet bare at jeg ikke kan bruke høvel mere.. Etter anbefaling fra lege.. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg tenker på epilatoren min ser jeg slik ut :overrasket:

Vondt vondt og bare vondt!

Og smerteterskelen min mener jeg er relativt høy.

Epilerer alt?! :overrasket: Takke meg til voksing jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker epilatoren min :hjerte: Hadde sikkert dratt den med på backpacker-tur om så hva...

Har prøvd å bruke "nedentil" :ler: Men shit man! Det var vondt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Bare jeg tenker på epilatoren min ser jeg slik ut  :overrasket:

Vondt vondt og bare vondt!

Og smerteterskelen min mener jeg er relativt høy.

Epilerer alt?! :overrasket: Takke meg til voksing jeg..

Men det er da ikke så vondt! Jeg mener... Det stikker litt, og jeg får litt grøsninger liksom, men seriøst, det er ikke ille. Dessuten liker jeg litt smerte. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er da ikke så vondt! Jeg mener... Det stikker litt, og jeg får litt grøsninger liksom, men seriøst, det er ikke ille. Dessuten liker jeg litt smerte.  :sjarmor:

Kan hende epilatoren min ikke liker meg.. :sjenert:

Den begynner å bli noen år nå, så kanskje det finnes noe nytt og bedre på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har ikke kjøpt enda, men låner mamma sin, når jeg er på besøk. Husker ikke hvilket merke, men den er hvit med rosa bokstaver på. Hvis det hjalp noe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ikke så vondt! Jeg mener... Det stikker litt, og jeg får litt grøsninger liksom, men seriøst, det er ikke ille. Dessuten liker jeg litt smerte.  :sjarmor:

Men er det noen steder du IKKE ville brukt den? Spør faktisk seriøst, er noe jeg lurer på, ikke ment somm mobbe-tulle-spørsmål. Antar at du er skeptisk med tanke på hvordan du reagerte da du tenkte på venninna de.. hehe..

Dersom man liker smerte, burde jo dette være bra for deg.. Øvelse gjør mester.. ;)

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...