Gå til innhold

Er det ikke litt oppskrytt å få se babyen til folk i familien/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir mer opprømt av å se en hundevalp.

 

 

Anonymkode: 9f172...64b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig egentlig. Babyer viser jeg masse interesse for, gleder meg over og duller med, mest fordi det er forventet. Og fordi jeg er glad i foreldrene og dette er det største de har i livet sitt så da bryr jeg meg fordi jeg bryr meg om foreldrene. Babyenr er jo søte og det er koselig, men det holder med 5-10 min og så er nyhetsverdien over og jeg er egentlig mest interessert i samvær med foreldrene. Ungene blir litt mer interessante når de begynner å bli gode til å prate og man kan skravle med dem. 

Valper derimot, de kan jeg ikke få nok av! Og kattunger! Dyrebabyer generelt er jo helt fantastiske. Blir aldri lei dem. 

Anonymkode: 9f5e0...f75

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er helt enig. Det verste er folk som synes det er helt fantastisk å se hvilken som helst baby ...

Jeg skjønner ikke greia. Det er ingen som liker absolutt alle voksne mennesker, så hvorfor skal man like absolutt alle babyer? Og hvis de oppdager at det finnes mennesker som ikke jubler hemningsløst over tanken på å se en baby, så reagerer de med vantro og skulende blikk, som om man har tilstått noe helt forkastelig.

Anonymkode: f4e93...6be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri særlig begeistret for babyer før, faktisk syntes jeg at barn generelt sett var irriterende, meeeen så fikk jeg barn selv 😆 nå blir jeg helt gal av å se nyfødte små nurk 🥰 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det det. Det er bare egen baby og kanskje barnebarn som er skikkelig givende å få hilse på. Alle andre barn blir morsomme etter 2-3 år. 

Anonymkode: dbaa5...b06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fin seinfeld-referanse. Men ja, jeg synes personlig det er stor stas når venner eller familie får baby - enten det er første eller fjerde. Jeg gleder meg på vegne av foreldrene - men synes oppriktig det er stor stas å få hilse på en liten en for første gang, som jeg vet jeg skal få følge i årene som kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å se/møte babyer til venner og familie er nok for mange noe de gjør for de nybakte foreldrenes skyld. Å få en baby er noe av det største som skjer i livet dems og ved å vise interesse og glede ved å møte babyen så viser vi at vi bryr oss om venner og familie. 

Jeg er ca null interessert i andre sine babyer selv men forstår allikevel at å ta seg tid til å stille opp i slike situasjoner er verdifullt. Det var det også for meg når jeg fikk mine barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er oppskrytt ja. Jeg gjør det ene og alene for å glede foreldrene og besteforeldrene🙈 Så lenge jeg slipper å holde er jeg fornøyd, det er noe jeg virkelig misliker. 
Ja, jeg har egne barn, som selvfølgelig var verdens fineste babyer🙈😂

Anonymkode: cf963...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker babyer 😄 Likte babyer før jeg fikk barn selv og men etter jeg fikk barn så er det ennå mer, ikke skal jeg ha flere barn heller så jeg må låne andre sine av og til. Alltid kjekt å treffe en ny baby.😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se babyen til noen jeg bryr meg om er aldri oppskrytt :)

Anonymkode: d5307...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker babyer. De helt nyfødte er helt magiske. De er det veldig sjelden man får se for det er som regel forbeholdt nær familie og aller nærmeste venner. 

Ekstra spesielt er det med familie og venners babyer, men jeg lar meg begeistre av nyfødte babyer jeg ikke kjenner også. Burde ha blitt jordmor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se andres babyer, og jeg er generelt veldig glad i babyer, og katter. Hvis noen inviterer meg for å se deres katt, eller at katten har fått babyer, da kommer jeg med en gang..

Anonymkode: 96190...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Helt enig! 

Nå er det enda ei på jobb som har fått barn. Jeg fikk høre av sjefen at mor og baby hadde vært innom jobb her om dagen. Da trakk jeg et lettens sukk siden jeg da slapp "Aaaaawww så søøt 🥰🥰🥰" på pauserommet den dagen. Men nå har jeg fått høre at hun skal komme innom en annen dag sånn at vi som ikke fikk sett babyen den dagen skal få sjansen en annen dag.......altså.... 🤦‍♀️

Anonymkode: a59cc...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker babyer, og synes det er fantastisk å kunne holde babyer. Synes også det er gøy å se bilder av andres babyer. Jeg har tre barn selv- så tror nok jeg ble mye mer begeistret etter at jeg selv fikk barn. 
Bilder av hunder derimot😴

Anonymkode: 3cb23...2b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...