Gå til innhold

Må man kjenne noen som driver med tupperware for å få lov til å kjøpe?

Laraa

Anbefalte innlegg

Må man kjenner noen ( kollega,  vennine etc) som driver homeparty for å få tak i tupperware eller finnes det andre måter å få tak i? Jeg kjenner ingen som driver med det,  men endel av produktene virker fornuftige og interessante 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man må altså enten ha party selv, eller kjenne normen som har party...

Kjøp heller tilsvarende produkter fra skikkelige butikker som ikke driver med MLM.

Anonymkode: 0bc02...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjøp heller tilsvarende produkter fra skikkelige butikker som ikke driver med MLM.

Nei, man man må ikke holde party eller kjenne noen. Du kan bare gå på nettsiden og finne noen som selger og kontakte dem. Så kan du kjøpe av dem.

Og det er faktisk veldig god kvalitet, har tupperware som jeg har arvet av bestemor.  

Anonymkode: 66c6f...58e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra Tupperware. Som regel har jeg fått en del av venner som selger så jeg har ikke kjøpt så mye selv men har vært borti at det er selgere på diverse festivaler rundt omkring. Men det er jo bare å finne katalogen og se hva du vil ha så finner du en selger i nærheten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På kjøpesenteret i Asker, Trekanten, så jeg at det står nå ei dame i nederste etasje og selger Tuperware.

Anonymkode: a0778...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For noe vås! Det trengs ikke noe party for å handle tupperware! Man kan handle direkte fra distributøren eller en av forhandlerne! 

TS, bor du i Bergen så ligger lageret på Eidsvåg😊 Før kunne man bare dra til det nærmeste lageret og handle for da hadde de masse varer tilgjengelig, men nå må varene bestilles fra sentrallageret i Polen, så det tar litt lengre tid enn før.

Anonymkode: 28467...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laraa skrev (På 10.6.2021 den 18.48):

Må man kjenner noen ( kollega,  vennine etc) som driver homeparty for å få tak i tupperware eller finnes det andre måter å få tak i? Jeg kjenner ingen som driver med det,  men endel av produktene virker fornuftige og interessante 

Kjøp på Finn :) masse nytt

Anonymkode: ed2fc...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...