Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Gjest nevèsta

Litt kjedelig når man blir lovet ting og ikke får vite noe mer, men ha is i magen litt til, så kanskje det blir som kjæresten din sier - at det ordner seg... Kan vel vente en måned til før du må aksjonere? Du vil kanskje ikke spørre?

Hushjelp hadde vært tingen for noen og enhver, tror jeg. Så deilig å slippe unna rengjøring og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Uffda.. Så kjipt med pengene :klem:

Håper virkelig det ordner seg også!

Typen min er også sånn som bare sier "det ordner seg" og er såå positiv..

Som om det hjelper :ler:

Har du planer for påsken vennen? :)

Vi skal bare slappe av..

Jeg jobber til 11 idag. Gleder meg allerede å gå hjem å sove! :sjarmor:

Ha en fin påske!! :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært en tur å prøvd korsett, måtte bare ut en tur selv i dette øse pøse regnværet.

Dro på senteret da, så merket ikke så mye til det akkurat der! :ler: Jeg var i en butikk hvor det var meget bra service, men de hadde ikke så veldig mye forskjellige inne akkurat nå. De skulle visst få inn mer utover... Synes lissom ingen av korsettene ga noe "løft" jeg, og det må jeg ha pga kjolen... Den er nemlig stroppeløs, og da sitter den mye penere hvis det er noe under "der", :grine:

Den str jeg "trodde" jeg brukte ble iallfall for stor, 80c...Har nok gått ned 3 kg etter jeg har vært syk, men det er jo bare bra det! :ler: Så damen mente jeg skulle ha 75c... Jeg har jo funet drømmekorsettet på nettet, men tør ikke å bestille det uprøvd heller... :sjenert:

Har heldigvis litt tid på meg ennå!

Nevésta: Jeg skal nok vente å se an litt, han får få litt tid på seg til å overbevise meg.. ;)

Hvis ikke så må jeg jo bare...Ellers går jo alle planer i vasken. Synes vi har vært veldig flinke egentlig, budsjettet er på ca 30.000 og det synes jeg ikke er mye for et bryllup i det hele tatt!

Men, vi har jo mye kontakter så vi er heldige der. ;)

Epica: Godt at mannfolka er positive da, men noen ganger blir det litt vel "drømmeverden" også...Det funker ikke helt for oss jenter det.. :sjenert:

Har ikke noen planer i Påsken jeg, mannen skal bare jobbe hver kveld/natt og jeg må bruke alt som finnes av penger til bryllup, så ikke stort jeg kan gjøre egentlig...Litt deppa pga det, men... :tristbla:

Det er ikke stort å gjøre med lissom. Får prøve å gjøre det beste ut av det!

Kos dere masse i Påsken Nevésta og Epica! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hushjelp hadde vært noe det ja... *drømme* Sender du henne hit når hun har gjort hele huset deres???

Ellers vil jeg ønske deg og dine en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Påske til dere også Lythande og Becomingbride!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra venninnebesøk, og så hentet jeg kjærsten min på et utested han spilte på ikveld i Fredrikstad. Jeg var litt tidlig ute, så jeg gikk inn å satt meg å ventet litt på ham, for han var ikke helt ferdig. Geeez. så slitsomt det er å være blant FULLE folk når man er edru selv... Ganske så "hårete" sted også da..Blæh, :ler: .

Nå roper senga mi på meg...

PÅSKE :klem: til alle som hopper innom her! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg sovet leeeenge! Så har det KUN vært sene kvelder i PÅsken også, eller rettere sagt "netter"! :ler:

Har ikke vært så mye på her, for det har skjedd så mye. Vi har ordnet og styret endel i huset (ikke ferdig ennå) og så har jeg vært med å hørt på kjære spille et par ganger, langfredag og påskeaften. Lisee og sambo'n hennes var med på langfredag, koselig! :)

Vi har spist MASSE god mat også, så jeg tankte å nyte det deilige solværet idag med å gå en tur med mannen min. Han hviler seg litt nå, stakkars han har hatt 5 kvelder på rad med spilling og har vært syk i tillegg.... :syk: Så den hvilen trenger han!

Igår var jeg hos stemoren min, og vi snakket mye om bryllup! :sjarmor:

Fant ut at vi skal ta en tur på Ikea og kjøpe vaser og telysestaker snart. Så har jeg funnet noenslags gullblomster jeg har lyst til å pynte bordet med, men det spøre om de har nok av de på butikken...?

Skal ha enkle kremhvite roser med gulltråd rundt, i sånne høye tynne vaser. Tror det blir pent!

Så har jeg begynt å skrive noen stikkord til talen min...Herre min hatt, det blir skummelt! :hår:

Skal få noen til å synge en sang til kjære også, lure på å ta noe Beatles for det er kjæres absolut favorittband.. Det er en sang som heter "and i love her", kunne gjort om teksten å skrevet "and i love him" f.eks.. ;)

Ellers har jeg MEGALYST til å bruke Oh my love med Martin Gore (John Lennon), men den sang kjære for Cons og mannen i bryllupet dems. Føler at den er litt "brukt opp"...Snakket med sambo om det,(ikke at jeg ville bruke den da :grine: )men, han var ikke enig i at den var "brukt opp" for det...Hmm..Jeg har litt å bruke hjernen min til nå fremover! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Så tøft å holde tale! Jeg tror ikke jeg hadde klart det i mitt eget bryllup selv om det ikke gjør meg så mye ellers... Har blitt litt for :grine: med årene.

Kos deg med valg av sang. Jeg er sikker på at du velger den som er riktig for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det saker og ting ja! :klappe: Kommer til å bli sååå fint! Gleder meg!!

Og du, jeg syns heller ikke Oh my love er "brukt opp" , det er jo en nyyydelig sang! Er jo egentlig bare koselig og da, om den sangen blir en spesiell sang for oss alle 4 i fremtiden! ;) Dessuten har jo jeg og lasse "now and forever" som en veldig minnerik sang fra bryllupet også da..

Du får ha en fin onsdag snuppa! Og så må dere huske å ta vitaminer..syns dere er mye syke for tiden.. :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå...

Vet jeg skulle vært her for lengst... Men den bærbare har vært på rep (Jonas er å henter den i skrivende stund:)) Så jeg har lissom ikke kommet til, Kjære har okkupert den stasjonære all the time!!! :forvirret:

Har gjort ganske mye siden sist også da :)

*Ordnet meg korsett

*Kjøpt tiara

*hentet invitasjoner, lagt de i konvolutter og skrevet adresser. Mangler bare forsegling på noen så

sendes de imorgen. :)

*Booket "møte" med toastmaster, servitør osv.8 mai

*Avtalt prøvemiddag 7 mai :)

+++++

Har fått gjort en del!

Pluss at jeg er i full sving med diett...Tenkte å ta meg et glass vin nå, men.... :sjenert:

Har vært flink å syklet idag, så jeg føler meg ikke sååå skyldig da. :ler:

Håper jeg får vært litt mer på nett nå som vi får to dataer igjen.

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat kommet inn døra... Sliten og skjelven!

Har vært på svenskehandel med svigers, var koselig :) Vi dro først til Stømstad på polet, så fikk jeg handlet med en Bacardi Razz for utdrikkingslaget til venninna mi som er snart. (sånn i tilfelle hun skulle kikke inn her så skriver jeg ikke datoen, :ler: ) Kjære var også med da.

Ellers handlet vi MASSE mat, så nå slipper vi forhåpentligvis å handle på ei stund. :sjarmor:

Mannen har dratt påøving så nå er det stesønn og meg igjen her. Han er trøtt som en dupp, og litt smågretten så han skal nok snart i seng. (ikke så rart etter en så lang dag stakkars ;) )

Det ser helt kaos ut her, vi kosa oss med Baileys og øvde oss på "Bryllupskåling" igår, og jeg gjorde meg ferdig med invitasjoner osv, så det ble ganske mye rot på spisestuen... Brisne ble vi også, var veldig koselig! :hjerter:

Glad jeg har en som liker å kose seg sånn på en onsdagskveld jeg! :) Livet blir aldri kjedelig med han... ;)

Nå skal jeg sette meg ned og nyyyte en røyk og klarne hodet mitt, legge stesønn så er det husmortid! :husarbeid:

Hopper vel fort innom senere tenker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av pappaen min jeg, koselig!

Lagde sen middag til han og mannen.... :ler:

Fikk gjort endel av det jeg hadde planlagt, men ikke oppvasken da :forvirret:

Gleder meg til den vakre dagen vi får oss oppvaskmaskin! Gidder ikke bruke penger på det før vi evt skal pusse opp kjøkkenet, da kommer vi nok til å kjøpe integrerte hvitevarer uansett...Selvom vi bare er to så blir det MASSE oppvask. :overrasket: Kjedelig det..

Skal på IKEA imorgen jeg da, handle inn utstyr til bryllupet. Vaser og telysholdere.

Skal først til legen da, gruer meg til det..Hater å gå til legen! :tristbla: Er jo der hele tiden føler jeg...Skrøpelige ryggen...Drittlei hele greiene, og å ikke vite hva som skjer :tristbla:

Vil satse på skole,men aner ikke hva jeg vil gå senere. Må ta allmenn pågning evt...

Vet jo ikke om jeg får det dekket ennå heller, så..TIME WILL TELL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg trøtt!

Har sovet så dårlig inatt, har ligget å tenkt på bryllupet og alt vi må ordne... Mannen er litt av den oppfatningen at det ordner seg nok uansett.Selvfølgelig gjør det det! Men, ikke av seg selv, så idag må vi ringe menighetskontoret og få klarhet i en gj.føring prøve av vigselen. Synes det er rart vi ikke har hørt noe, da det r så kort tid igjen... :klø: Håper jeg blir noe klokere iallfalll. Synes det er greit å vite hva jeg skal gjøre i kirken lissom. :ler:

Æsj- nå gruer jeg meg til å dra til legen... Føler meg som ei skrøpelig gammel kjerring! :forvirret:

Savner jobben og yrket mitt... :tristbla: Lurer på hva som skjer fremover..Hm..

Tror jeg skal prøve å dra innom jobbeb å få noen til å klippe luggen min etterpå jeg. :)

Kommer sikkert innom senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke lenge igjen snuppa! Men du må ikke stresse deg ihjel nå da! Mitt beste tips er å lage lister over alt som skal gjøres, hver eneste lille ting. Så slipper du å gå å huske på det. Og hver gang du tenker "å! Det må jeg ikke glemme å gjøre!", så skriver du det ned med en gang, og legger det fra deg inntil det skal gjøres!

Håper det går bra hos legen da vennen. Skjønner godt at du savner jobben. :klem:

Ha en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cons :kose:

Sykmeldt enda en måned... Jaja, har jo bryllupet å ordne med nå da! :) Lurt å skrive lister ja Cons, litt vanskelig å lagre alt i hodet til tider... ;) Er egentlig ganske rolig jeg altså, i forhold til hva jeg HAR vært. :grine:

Skal bare få ringt presteopplegget nå så. Det er jo lissom greit å finne ut av ;)

Gleder meg til IKEA! Bare så sinnsykt vanskelig å ikke kjøpe NOE annet enn det man MÅ... :roll:

skal kjøpe:

*vaser

*telys

*lysestaker

*telysestaker

*servietter hvis jeg finner noen fine...

*kanskje sengetøy...

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...