Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme!

Nå er jeg sliten...Hadde med meg stemor og lillesøs innover idag, koselig!

Kjørte hjemover alene da, for de skulle tilbringe weekenden i Asker hos tante.

Var som vanlig MASSE fint på IKEA, men jeg var kjempeflink og kjøpte bare det jeg hadde tenkt til, pluss et lite fint hårete limegrønt teppe til pusene mine da.. :ler: Var så søtt! Muskat elsker å ligge oppe i vesker, på plastikkposer på gulvet oppe i vedsekken osv, så nå håper jeg hun blir glad. :)

Skal bare ta meg en røyk jeg nå, så skal jeg gå å legge meg sammen med mannen min. :sove:

Skal opp tidlig imorgen, ordne litt i huset, og så bli med han å sette opp musikkanlegg i bryllupslokalet til Lisee og Espen! :bryllup:

GLEDER MEG SÅÅÅÅÅ TIL Å SE DEM! ;)

God natt alle sammen!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God "morgen" :ler:

Har sovet lenge idag jeg...Var på kino med pappa igår å så The Hills have eyes.... Det er en film jeg ikke akkurat anbefaler noen å se..Skikkelig B film! Skvatt jo litt å sånn i begynnelsen da, men etterhvert var den så forutsigbar.

Har fått gjort endel bryllupsrelatert i det siste da. Svigermor var her igår, og vi regnet ut hvor mye vin vi trenger osv. (ut ifra at alle kommer da :) ) Det har begynt å tikke inn svar allerede, moro!

Presten vår skal reise til Israel og kommer hjem igjen dagen før bryllupet, så han ville gjerne at vi skulle ha en "backup" prest i tilfelle han ikke skulle komme seg hjem til tiden. Hva som helst kan jo skje der nede i disse dager lissom... :forvirret: Det gjør jo det hele litt mer komplisert enn nødvendig for oss, siden vi da må ha to prester som må godkjenne musikk osv. Men, mannen vil veldig gjerne ha denne fordi han er visst en veldig bra fyr. ;) Jeg har klippet han engang i salongen, og han virket helt fantastisk. Og seriøs. Vi skal treffe han imorgen, prate om ekteskap og planlegge en gj.føring av vielsen håper jeg... Vi har nemlig bestillt han, og han er egentlig frikirke prest, og han skal vie oss i kirken fra barndomskommunen min. Så vi låner egentlig bare kirken vi. :ler:

Men, vi har funnet en prest som vi kunne tenke oss å ha i backup, han viet nemlig kusinen til mannen i sommer. Skal ringe han imorgen.

Vi har også NESTEN fått ordnet oss limousin til den store dagen, dvs at sjåføren har sagt han kan, så vi skal bare ringe å få bekreftet at han har skrevet det ned. ;) Ikke så lett å få taj i han se... :sjenert:

Limousinen var visst så kang at han måtte kjøre på skrå over fartsdumplene for at den ikke skulle dunke nedi! :grine:

Denne uka skal vi:

*se på ringer

*levere de siste innbydelsene

*kanskje ha med brudepiker til å finne klær på lørdag + forloverkjole og min bestevenninnes'.

*Ringe prest (backup)

*Møte hovedprest imorgen.

Nå må jeg få meg noe mat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner ting å falle på plass her ja!

Ang. fotograf (glemte å svar på meldinga jeg..) så har jeg virkelig ikke peiling... Prøver å tenke etter om det er noen som har et slags studio, men nei..kan ikke komme på noen.

Blir morro med prøvemiddag! Det var søndag kveld eller? Jobber til 4, men rekker det vel?

Hadde jo vært herlig å komme hjem til kongemiddag.. :sjarmor:

Ha en fin kveld snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons!

Tror muligens svigerfar hadde en ide ang fotostudio, så jeg krysser fingrene! ;)

Søndag blir det prøvemiddag ja. Gjør ikke noe at du jobbe til kl 16. Jonas skal spille i en konfirmasjon, så det blir nok sånn rundt 19-20, det sa iallfall Lasse da jeg ringte han. :)

Ting går fremover nå ja, moro det!

Sitter å venter på pappa jeg, han skal bli meg å hære på svigerfar og kjære spille i bryllupslokalet vårt. :ler: Sikkert mye politikere og eldre der tenker jeg... :ler: Skikkelig 1 Mai samling!

På Onsdag KL 19.00 skal jeg ha prøvesminke hos svigerinna mi, så skal vi drikke litt vin og spise god mat og evt en liten tur ut på kvelden..Gleder meg! :ler: Blir spennende å se hvordan sminken blir når en proff legger den lissom. :ler:

Må huske å kjøpe favorittpudderet mitt og løsøyenvipper jeg... Det pudderet er så dyrt så jeg har ikke følt at jeg har hatt råd til å koste på meg det i det siste, men MÅ bare ha det til den store dagen.... ;)

Spent på samtalen med presten imorgen også jeg! :danse:

Ha en fin 1 Mai alle sammen!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet hjem fra 1mai feiring. Vi bestillte pizza etterpå da. :sikle:

Leide to filmer også, så idag blir det kosekveld på sofaen! ;) Deilig det, lenge siden vi har hatt det.

Mannen kjøpte Narnia dobbeldisk versjonen også, den er så bra! ELSKER den vakre løvepuskatten Aslan jeg... :sjenert:

Er trøtt også jeg, sov altfor lenge idag!

Har egentlig masse husarbeid som skal gjøres også, men det får vente til imorgen. :ler:

Kan jo ikke være flink hele tiden heller... :sjenert:

Det var forresten litt morsomt på det lokalet, det var en mann der som ønsket velkommen og introduserte min kjære og faren hans. Da de var ferdige sa han, "og Jonas skal tilbake hit om seks uker, så de som vil kan jo stikke innom her da"(ironisk) akkurat i det jeg gikk ut, så da måtte jeg jo snu meg, og da tittet alle på meg... :sjenert::ler: (det er da vi gifter oss!)

Nå roper sofaen på meg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått rotet oss til å se på film ennå vi, og nå må jeg legge meg, for jeg skal nemlig til fysioterapeuten kl 08.00 imorgen...Derfor tenkte vi å se den ene på lap top'en i senga nå istedetfor.

Jeg kommer garantert til å sovne, men. :sjenert:

Har ei lita pusejente som ligger her å maler til mamma'n sin også... :rosasmil: Lille Muskatten min det se... :)

Får håpe denne filmen er bedre enn den jeg så på kino igår! :grine:

Håper fysioterapeuten får tryllet litt med ryggen min imorgen også, for den er skikkelig ille om dagen... :tristbla:

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Nå sitter jeg her å er en smule skuffet, for når jeg endelig hadde gjort meg ferdig til å dra til fysioterapeuten idag (også så tidlig!) så ringte hun og sa at hun var syk idag. :tristbla:

Stakkars, ikke hennes feil da. Men, jeg hadde bare gledet meg siden jeg har stått i ventekø så lenge, men jeg fikk komme på fredag samme tid da.Så jeg er vel fornøyd med det. :)

Skal ringe presten snart også, litt tidlig ennå synes jeg... :sjenert: Skal jo avtale når min kjære og jeg skal komme å prate med ham idag! ;)

Må også bestille meg en negltime, og kjøpe sminken som trengs til prøvesminken imorgen!

Så må jeg bestille meg spraytan til venninna mi sitt bryllup den 27 mai, som jeg tar som en "test", er jeg fornøyd med resultatet så bestiller jeg time der til bryllupet mitt også.! ;)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått kjøreplanen for den store dagen! :)

Skal se nærmere på den, men den virker perfekt foreløpig.

Nå skal jeg sove... :sove:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det ikke skjedd mye siden sist...*sutre* :grine:

Igår var vi i møte med presten, han er så utrolig bra mann. :) Spurte oss om verdier, om kjærligheten i mellom oss osv... :hjerter: Skal tilbake på Onsdag og gå igjennm de praktiske tingene, og hvordan vi gjør det i kirken på selve dagen, med forlovere også.

Igår fikk jeg ferdig bordkortene også, deilig! Nå venter jeg bare på at alle skal svare...Fristen er den 16 mai, så de har jo litt tid igjen da. ;)

Skal forhåpentligvis til brudesalongen å finne klær til brudebarn til uka..Det må gjøres snart. Bare fem uker igjen og det kommer til å gå fortere enn...Ja, ettellerannet! :grine:

Min lillesøster skal bort i helgen desverre, så jeg får ike tatt det i helgen..

Opplevde noe kjipt istad. :tristbla:

Dro på jobben for å klippe meg istad, og det første den ene kollegaen min sier er "hørte du skulle ha utdrikkingslag tl helgen!" Jeg bare "ehh, åh? Det skal lissom være en hemmelighet det, men nå vet jeg det".

Stakkars hun ble lei seg da... Men, jeg synes det er ille kjipt å vite når det er også!

Forloveren min kommer med alle mulilge vrier om at det først var meningen at det var til helgen, men nå er det en annen dato enn det var osv.. :overrasket:

Æ trur ittj på ho næi!

Vi får se da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :blunke:

Nå er jeg trøtt..Våknet før vekkeklokken idag, den skulle ringe 06.45.... :overrasket:

Skal til fysioterapeuten idag. Hper det hjelper litt med en gang, har så vondt nå. :forvirret:

Ser ut til at det blir nydelig vær idag, deilig! :sjarmor:

Min kjære skal til Oslo idag, så han kommer nok ikke hjem før sent,han skal i studio. Jeg tenkte å rydde og vaske å få det skikkelig fint her til helgen. Må innrømme at jeg ikke har vært å veldig flink de siste to ukene, men det er pga ryggen... :tristbla: Men, idag SKAL jeg bare! :husarbeid:

Så er det jo mest sannsynlig utdrikkingslaget mitt imorgen (en som har forsnakket seg) så da vil jeg jo at det ser ok ut hvis det plutselig kommer en hel gjeng hjem til meg... :sjenert:

Tenkte å stå opp tidlig og ordne meg, så ikke jeg risikerer at ihvertfall forloveren min kommer og jeg er fortsatt i pysj og sovesveis! :ler: Håper ikke de er "slemme" med meg jeg... :redd:

Tror ikke det.... ;)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må le litt av deg nå søte vennen..

Har jo vært mye frem og tilbake med u.laget ditt. Men det er ikke i morgen altså, så du må ikke bli skuffet hvis du sitter pyntet og fin og ingen dukker opp! :grine2:

Jeg jobber jo denne helgen også, så jeg er glad det ikke er i morgen...

Ha en fin helg vennen! Ses på søndag! :klem:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Ja...Har fått høre det et par ganger idag, at det IKKE er imorgen, men.... :sjenert:

Jeg er spent for det jeg! :grine:

Vet jo aldri...Men, morsomt å IKKE vite da. Den som venter får se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...så nå vil jeg bare si unnskyld for at jeg løy for deg i går.. :ler:

Silje har utdrikningslag i dag!!! :hoppe::hoppe:

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, så nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg ringer og hører hvor enn i verden de er hen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei alle søtinger... :)

Har skjedd endel i det siste ja. TUSEN takk for gratulasjon Epica, koselig. :) Blir 22 år idag.. :klem::klem:

I utdrikningslaget var det MORO! Det var en perfekt dag...Nesten litt synd jeg ikke får oppleve det igjen.. Jeg kosa meg stort!

Ført ble jeg hentet kl 10 hjemme, jeg hadde jo lagt helt ifra meg at det var denne lørdagen, fordi jeg hadde fått så mange meldinger fra folk osv om at "så kjipt at du fikk vite om u laget ditt vennen, hadde gledet meg jeg" osv, forloveren min sa nemlig at hun ikke gadd å holde det den dagen siden jeg visste om det. (ei på jobben forsnakket seg.)

Så fikk jeg champis og jordbær, de vekket meg så jeg kom jo ned i morgenkåpa.... :sjenert:

Deretter fikk jeg på meg prinsesse drakt, rosa og lilla og en tiara det stod Princess på. :)

Så kjørte forloveren min og bestevenninna mi ned mot byen der de andre tok oss imot på et torv i Fredrikstad. Så gikk vi å satt på bryggepromenaden og drakk. Jeg ble fort på'n, hadde spist en banan til frokost, og er jo heller ikke vant med å gebynne å drikke kl 10.00 heller. :grine:

Det var MC week end i Frxta, så de måtte jo ta bilder av meg med noen motorsykeltyper også... :sjenert:

Etter det gikk vi innom jobben min (avd frxta) der sprayet de håret mitt rosa og med glitter.

Så fikk jeg bind for øynene i taxien, og nå skulle de virkelig misslede meg!

Jeg havnet opp i et musikkstudio, hvor en kompis av meg og kjære jobber. (aldri vært der før)

Det var kjempemoro, hele gjengen sang inne i studio sammen med meg. :)

Sangen skal jeg bruke i talen min til kjære, så den skal fremføres i bryllupet.:)

Etter studio dro vi å spiste på en restaurant i Sarpsborg, koselig.

Etter det kom han fra studio med cd'en så jeg måtte fremføre sangen for uteserveringen imens de spilte cd'en, dvs jeg stod på en benk, med en mini el gitar og en plakat hvor det stod ;

"Jeg gifter meg inn i *****familien, vær så snill å hjelp meg med penger til sang undervisning..

Så hadde jeg en bursdagshatt som "kollekt".. :ler: Morsomt! Det ble allsang i gågata.... :ler:

Etter det dro vi å bowlet, og deretter dro vi hjem til forloveren min og hadde fest. Der fikk jeg en liten gave fra alle sammen. Jeg skulle gjette hvem jeg hadde fått gaven fra, fordi den skulle representere den jag fikk den av...Dette var så morsomt, mye rare/kreative gaver!

Så hadde vi Singstar osv da:)

Dette var en perfekt dag! :):):):):)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Idag skal vi ha svigers og pappa på besøk. Siden kjære hadde bursdag onsdag og jeg igår, så jeg har laget ostekake idag. :gratulerer: For første gang! Det var kjempe lett da... :ler:

Nå må jeg gjøre litt husarbeid, så det blir rent og pent her til kvelden.

:husarbeid:

*Vaske badet

*Vaske alle gulv

*Dekke bord

*Vaske litt klær, det tørker jo så fort ute nå! ;)

Så må jeg få meg noe "frokost" har helt glemt det i bakingen jeg... :sjenert::ler:

Bón appetít! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...