Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Nå er det søren ikke lenge igjen!!! :hoppe::hoppe:

Skjønner at du er stressa om dagen, man vil jo ikke glemme noe!

Kan ramse opp noen småting jeg prøvde å huske på de siste dagene:

-gnagsårplaster

-kleenex :grine2:

-ekstra hårnåler

-mintpastiller/tyggis e.l

Ikke sikker du har bruk for dette, men tenkte jeg bare skulle komme med noen tips til en stresset brud.. ;)

Ellers er det to stk som har ringt for gavetips nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

Det nærmer seg, det nærmer seg. Flott at dere fikk en i-tilfelle-rottefelle-prest, og at alt ellers ser ut til å gå strålende. Tror dere får en fin dag, jeg :) Kos deg med siste innspurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp!

Nå er det snart enda en dag mindre til den store dagen! :hoppe:

Selvom jeg begynner å bli litt stressa... :sjenert: Kjenner at jeg nesten ikke klarer å vente med å gjøre ting som dukker opp i hodet mitt sånn plutselig eller utsette til f.eks neste dag. ALT skulle helst vært gjort i går.

Men, jeg har det meste under kontroll altså.

Imorgen skal pappa og jeg ut å handle de siste tingene, levere det som skal levres og hente det som skal hentes her og der.. En del ting vi skal m.a.o! :ler:

Hopper vel innom ved første anledning!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tenk at du gifter deg til helgen!! :overrasket::sjarmor:

Hååååper jeg får se bilder! :sjenert:

Lett å bli litt stressa nå ja.. ;)

Men det går nok sååå fint!

Bare kryss av på lista! :klem:

Du får helt sikkert en FANTASTISK dag vennen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica!

Det er egentlig ganske rart å tenke på.. Jeg blir GIFT til helgen!!!! :)

Men, jeg gleder meg som bare den, har jo brukt et å på å planlegge den største dagen i vårt liv!

Har akkurat vært ute å filmet litt, en morsom greie som vi skal vise i bryllupet.... ;)

Vil ikke si hva det er, for jeg vet flere som skal dit er her inne å leser innimellom. :ler:

Ppappaen min kommer snart, vi skal ut å handle litt og ordne med de siste praktiske tingene..

(noe blir det jo etter idag også selvfølgelig)

Deilig å ha en så snill pappa!!!! Har tatt seg ferie for å hjelpe oss siste uka før bryllupet han se... :klem:

Jeg må se over lista jeg, før han kommer. Så er jeg forberedt!

Hopper innom senere! ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Og du skal få se bilder Epica;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere søtinger der ute... :klem:

Er så koselig å få så mye oppmerksomhet her inne, spesielt nå som det nærmer seg!

Nå har jeg sovet litt, ble så trøtt etter den lange handelen med pappa idag. Vi kosa oss med god lunsj og sånn innimellom "slaga" da, men det var endel vi gjorde allikevel.

Gjorde godt med litt søvn iallfall! Nå sitter jeg her og koser meg med nystekte varme rundstykker.

Nam! :sikle: Ble så sulten etter jeg sov. :ler:

Tenkte å gøre huset plettfritt, har ikke tid til å drive med husarbeid frem til lørdagen nå akkurat. Det passer utmerket nå ikveld, fordi kjære jobber. Lettere å holde på da.

Har selvsagt mer lyst til å sitte i sofaen og se på tv, da. :ler: Men, jeg skal ha forloveren min og min beste venninne her fra fredag til lørdag, og på dagen vår blir jeg jo sminket her, og det vil bli endel folk. Derfor greit å føle at det er rent og pent! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Kjære lille frøken! Nå blir du snart fru!

Ville bare stikke innom og ønske deg lykke til med innspurten! Måtte du få verdens deiligste bryllupsdag!

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår det vel bare å si lykke til!

Håper dere får den flotte dagen dere har ønsket dere! :bryllup::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Må bare si tusen takk for all oppmerksomheten, jeg har vært litt stressa de siste dagene, så jeg har ikke fått vært her så mye. Calla, Sensommerbruden, Epica og Becomingbride! :klem:

Sitter nå å venter på pappa, vi skal nemlig hente brudekjolen min (!!!!!) og brudepike antrekkene.

Gleder meg masse! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Etterpå blir det å dra ned i lokalet, og begynne å ordne litt. Svigermor får besøk ikveld av noen gjester som skal overnatte hos dem. Så hun må liksom ta imot dem osv.

Men ,jeg får masse hjelp!

Er så spent nå! :ler::ler::ler::ler:

Ufattelig at IMORGEN er den store dagen som vi har brukt et år på å planlegge...

Og at jeg blir gift og frue! :ler:

Gleder meg masse..

Gleder meg til å se brudebuketten også, pappa skal hente den i Oslo ikveld, pluss en masse andre roser, som vi skal ha på bordene.

Blir så fint atte! :dagens-rose:

Jeg må også huske på å ta ut en haug med penger til servitørene osv, det er jo kaos rundt omkring nå pga mulig streik i bankene!.....

Kommer tilbake ved første anledning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::bryllup::hjerter_rundt::hoppe::hoppe::bryllup::hjerter_rundt::hoppe::hoppe::danse::hoppe::hjerter_rundt::bryllup::smilyblomst::hoppe:

Bare innfor for å ønske MASSE LYKKE TIL!! Håper virkelig dere får den dagen dere drømmer om! Gleder meg allerede til referat!! :hoppe: HA EN FANTASTISK DAG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

JEg har visst ikke vært så flink til å skrive her i det siste, men er ofte innom og leser.

Vil ønske deg masse lykke til i morgen, kos deg og nyt hvert eneste sekund av dagen!

:bryllup:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen i dag vakre vennen!! Gleder meg til å se hvor nydelige dere er i dag! Jeg tar med meg svigermor i kirken, for hun ville gjerne se dere hun også. :)

Håper hele dagen blir slik du har drømt om, og at du koooooser deg!!

Shit! Har glemt å kjøpe lommetørkler! Best å ha på vannfast maskara tenker jeg! :legrine:;)

Hurra for Bethina og mannen!!! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med dagen i går kjære frue!!

Du og MANNEN var sååååå vakre begge to, og hele dagen var bare herlig! :legrine:

Håper dere kom dere en like flott bryllupsnatt! ;)

Kos dere som nygifte, dere er så nydelige sammen!

...nå må jeg gå å jobbe litt.. :Gjesp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...