MiNNieMooSe Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Veslo: Hun sa at hun visste at han var den rette med en gang, og så er de begge kristne, så det har vel litt med saken å gjøre... Men, de gjorde det helt av egen vilje altså. Ikke noe tvangsgifting lissom.. Endret 16. mars 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #622 Del Skrevet 17. mars 2006 Kose deg med konsert og øl ikveld!! Heldiggris, prøver du å friste eller?? Så kult han har fått nytt band da, hvilken type musikk er det?? Ha en suuuper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 17. mars 2006 Epica: JAAA! Jeg prøver å friste deg!!! :grine2: Neida...Bare gleder meg til å gå ut en tur! Synes alle er syke om dagen, forloveren min og sønnen hennes var her en tur istad, og begge hadde influensa, jeg har ike hatt det på det jeg kan huske så håper ikke det er det jeg går å byger på nå...Begynte nemlig å bli kvalm i går kveld.. Sikkert ikke noe, pleier å hjelpe å tenke positivt! Ellers har jeg vært hos fysioterapeuten idag, det var en relativt ung mann...Likte ikke noe særlig å ligge der å bli dratt i alle retninger, og på et tidspunkt la han tilogmed kinnet sitt inntil magen min.. Ikke kult å ligge der i bh`en lissom...Er ikke SÅ komfortabel med å kle av meg.. Fysj, men slipper forhåpentligvis mer av det, nå er det trening som står for tur. Må kjøpe meg en sånn stor ball å trene med hjemme! Han fant nemlig ut at ryggen min er skjev...Ble glad for å endelig få et svar! Da vet jeg iallfall hvorfor jeg har så smerter i ryggen. Han sa også at han trodde ikke jeg kunne bli 100%bra igjen, siden det hadde vært sånn i såpass lang tid. Men, nå skal jeg gå å legge meg en lioten time sammen med kjære. Sov så dårlig inatt pga ryggen, så greit å få litt søvn så jeg er opplagt til ikveld! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #624 Del Skrevet 17. mars 2006 Uffda.. kjipt å høre om ryggen! Bare den ikke plager deg videre.. Kooooose deg og sove godt ved siden av din kjære! ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. mars 2006 #625 Del Skrevet 17. mars 2006 Ryggsmerter er forferdelig, jeg vet.. Kanskje litt sengevals hjelper deg? Kvalm?? Du er ikke blitt smittet av babysyken da? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #626 Del Skrevet 17. mars 2006 Veslo: Hun sa at hun visste at han var den rette med en gang, og så er de begge kristne, så det har vel litt med saken å gjøre... Men, de gjorde det helt av egen vilje altså. Ikke noe tvangsgifting lissom.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei søtinger.. Nå har jeg kommet hjem fra byen. Møtte mye kjentfolk inkl eksen til sambo, hun var på samme sted som han spilte... Merkelig opplegg. Jeg overhørte nemlig flere tilfeller av at hun fortalte il ganske så mange at det var HENNES eks som sang ikveld... Kniper fast i fortiden vel...Jaja.. Tenkte kanskje jeg skulle høre med henne om hva hun føler om at vi tross alt snart skal gifte oss. Eller hva sier ekspertene der ute+ Vi har ikke verdens beste forhold, men allikevek bedre enn på lenge.... Nå skal jeg sove, må opp "tidlig" imorgen siden min blomsterekspert kommer imorgen sammen med sin 2 år gamle datter.. nATTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mars 2006 #628 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei vennen! Selv om det er vanskelig, så ikke bry deg om eksen.. Ho kan skryte av at hun er eksen så mye hun vil, det blir jo bare tåpelig i andres øyne. Bare hev deg over det! Det er du og J som teller nå, deres liv sammen! Og du vet, like godt som oss rundt, at han har blitt en helt annen mann etter han traff deg! (i positiv forstand!) Hva andre mener og gjør, er jo egentlig helt ubetydelig spør du meg.. Håper du koser deg med blomsterprat i dag! Morro!!!! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #629 Del Skrevet 19. mars 2006 Eksar er til for å gløymast... Nyt det du har, bry deg ikkje om fortida, det gjer berre vondt verre... Kva er det som gjer at du føler at forholdet dykkar ikkje er så bra for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 19. mars 2006 Cons og Veslo: Tuusen takk for støtten. Jeg bryr meg ikke om ho på den måten, men det er bare så slitsomt når ho skal åle seg innpå hele tiden. Så snakker ho alltid om fortiden. Synes synd på dama, har jo ikke noe stolthet stakkars. Jeg mente forholdet mellom meg og eksen (mora til ungen)til sambo, IKKE forholdet mellom sambo og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #631 Del Skrevet 19. mars 2006 Sjølvsagt!!! Var nok ikkje heilt med igår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mars 2006 #632 Del Skrevet 19. mars 2006 Håper du koser deg i det fine været i dag. Skikkelig vår nå Ha en fortsatt fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2006 #633 Del Skrevet 19. mars 2006 Duste eks!! Herregud, at hun ikke kan vise deg LITT respekt.. ! Håper kvelden var koselig ellers Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mars 2006 #634 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei vennen... Her får du se et bilde av Wilmer, den rare katten til mamma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #635 Del Skrevet 27. mars 2006 Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei og hå.. Har ikke vært den mest aktive i det siste nei... Mye rart som har skjedd her.. Håper på å komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2006 #637 Del Skrevet 28. mars 2006 Hva har du gjort siden sist? Alt bra? Blitt noe mer planlegging? Er så lei av det nå Ser bare fram til bryllupet og ferien .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2006 #638 Del Skrevet 28. mars 2006 Kos dere med 24!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke skjedd mye her i det siste.. Sambo er ute å spiller ikveld, så jeg passer på stesønn. Har nettop hatt besøk av ei venninne, stemor og lillesøs. Koselig med sen visitt når man er "alene" hjemme. Sambo har fått et nytt program til Mac'en idag, det går ut på at man designer hva man vil og bestiller, så får man det ferdige produktet tilsendt en uke senere (på papir altså ) i dette tilfellet tenkte jo vi å lage våre egne innbydelser, det er jammen meg på tide også da! Må selvfølgelig sjekke ut hva det koster osv, vi skal begynne med det imorgen for da har vi endelig en kveld sammen. Har begynt på en diett begge to, dvs han har begynt på en slags "kostskole" som innebærer et spesiellt treningsprogram og en speiell diett, så derfor har jeg "slengt" meg med på det. Han vil nemlig nemlig bli fornøyd til bryllupet! Han har vært kjempeflink, gikk ned 4,7 kg på en uke!!!!!! Det er SVÆRT mye....Men, jeg står selfølgelig dønn stille, men jeg har ikke noe som sitter "løst" på. og da er det vanskeligere å få vekk... Får bare smøre meg med tålmodighet! Tenkte å dra å bestille kaken snart da, blir nok en jeg har set meg ut på agtartatelje. Vil anbefale Østfoldbruder å sjekke ut denne siden, da det omtrent er halv pris på bryllupskaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 30. mars 2006 Wooooops... Sitter her ennå jeg jo, begynte å lete etter tiara på nettet og da fløy visst tiden.. Skal til legen imorgen tidlig, gruer meg...Liker ikke å gå til legen. Er jo der pga ryggen, og føler meg bare SÅ skrøpelig. Skal trene etter jeg har vært hos legen også, da har jeg trent 4 ganger denne uka, forøyd med det! Hadde det bare synes på vekten så...Men, kan jo ikke regne med for mye heller. Siden sambo jobber i natt, så har jeg lovet å stå opp med stesønn også+kjøre han i barnehagen, så jeg bør løøøøpe i seng! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå