Gå til innhold

Farge av bryn og vipper!


Gjest Manic

Anbefalte innlegg

Nå har det endelig kommet en metode som bare tar to minutt!! :hoppe:

Jeg kjøpte den nye depend hurtigfargen i dag, og det var helt genialt! Så nå har jeg farget både vipper og bryn og lagt eyeliner (noe jeg fant på selv som funket!) Jeg husker med gru den ene gangen jeg prøvde meg på den gamle som skulle være på vippene i 30 min....det svei og var helt grusomt og ble aldri fullført..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så genialt! Holdt akkurat på å psyke meg opp til en ny omgang med tort og svie, men nå slipper jeg kanskje billig unna da?

*løpe å kjøpe, eh, så fort butikkene åpner iallfall...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Depend er det samme merket som de gamle jeg pleide å bruke. Vet det finnes kolokrem også, men det har jeg aldri prøvd ( men vet at det er like vrient).

Jeg kjøpte den i dag på H&M til under hundrelappen.

Når det gjelder eyeliner så var det bare noe jeg fant på siden den farger huden også. Det er jo egentlig et minus, men jeg gjorde det om til et pluss og brukte en sånn tynn eyeliner pensel :sjarmor: Med andre ord er den kanskje litt vanskelig å bruke siden den farger huden, og at fargen kommer på sekundet, så man må ikke søle..

Det stod på pakken at var man uheldig å søle ville det ta noen dager før det gikk vekk... Jeje, så har jeg eyeliner for helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere kanskje har skjønt så skal fargen vaskes av med en gang man har tatt den på :)

Joho...var da voldsomt så jeg skulle legge ut om dette da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er da bare gøy, hva med en falsk skjønnhetsflekk?!

Er enig at det er skummelt med sølinga... Men det er bare til å holde tunga beint i kjeften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest spent på holdbarheten til fargen på bryn og vipper. Jeg bruker den vanlige Depend-fargen til brynene, og synes ikke den sitter sååå vanvittig godt, men kanskje 3 uker? Hvis denne sitter like bra, og har så kort virketid, skal den prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ska me sjå! Jeg kjøpte den på H&M :) Vasket den av med en gang ja, men det er sånn aktiveringsveske som man skal ha på et minutt først, men det er jo ikke klissete, så den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har lyst til å teste! men høres litt skummelt ut siden jeg alltid lager bryna mine for tykke og søler på huden under undervippene.... :S men verdt et forsøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...