Gå til innhold

Hvilke følelser får du når du føler deg som et tøm og røm prosjekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det jeg har skrevet til TS er min oppriktige mening! Hun trenger ikke la seg føle dårlig - tvert om. Om jeg velger å oppmuntre folk fremfor å snakke nedlatende til dem er vel opp til meg. Sier vel mer om meg. Ha en fin dag videre! 

Anonymkode: 488c0...93d

Og du kan selvsagt få si din mening om dette, men ikke kritiser andre for å si sin mening når den ikke stemmer med din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frekkulf skrev (16 minutter siden):

Og du kan selvsagt få si din mening om dette, men ikke kritiser andre for å si sin mening når den ikke stemmer med din. 

Dersom du var meg ville du vært fornøyd? 

Tenker at det hadde du ikke. 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom du var meg ville du vært fornøyd? 

Tenker at det hadde du ikke. 

Anonymkode: f19e0...73f

Nei, men jeg har opplevd det mange ganger selv. At jeg får jenter til å komme både 4 og 5 ganger. Til og med squirting, men at de ikke får meg til å komme. At jeg må ronke selv for å komme. Ikke uvanlig i min verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (44 minutter siden):

Nei, men jeg har opplevd det mange ganger selv. At jeg får jenter til å komme både 4 og 5 ganger. Til og med squirting, men at de ikke får meg til å komme. At jeg må ronke selv for å komme. Ikke uvanlig i min verden. 

Da er vi egentlig enig da. 

Jeg har ikke ofte komt under sex og det tenker jeg ikke å forvente, men å gi så lite at det ikke var en mulighet og ikke penetrering var nedsig. 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Frekkulf skrev (50 minutter siden):

Nei, men jeg har opplevd det mange ganger selv. At jeg får jenter til å komme både 4 og 5 ganger. Til og med squirting, men at de ikke får meg til å komme. At jeg må ronke selv for å komme. Ikke uvanlig i min verden. 

Jo....men det han fyren gjorde var vel litt tilsvarende som at ei dame satte seg på fjeset ditt og sørget for å få orgasme, og så mer eller mindre dro hjem uten p forsøke å gi deg noen nytelse whatsoever.

Endel mannfolk er dessverre sånn 🤷‍♀️

Jeg personlig hadde tenkt «herreGUD så dårlig sex», men selve settingen var jo avtalt kun sex. Hadde ikke gjentatt noe som helst med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (8 minutter siden):

Jo....men det han fyren gjorde var vel litt tilsvarende som at ei dame satte seg på fjeset ditt og sørget for å få orgasme, og så mer eller mindre dro hjem uten p forsøke å gi deg noen nytelse whatsoever.

Endel mannfolk er dessverre sånn 🤷‍♀️

Jeg personlig hadde tenkt «herreGUD så dårlig sex», men selve settingen var jo avtalt kun sex. Hadde ikke gjentatt noe som helst med ham. 

Ehhh. Nei. Hun sugde ham helt frivillig ut fra hva jeg har lest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...