Gå til innhold

Dere som bruker tights fra We Are Fit? Synes dere virkelig dette er fint? *bilde*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fy faen, jeg synes det ser så ekkelt ut… Ikke rart de blir High Waist da 😂😂😂

469ECB24-46AB-482D-91BF-7F6B31D24AB6.jpeg

6FF04472-99AB-4813-9E46-E84612A7B07A.jpeg

364E1EB6-4993-4F1A-934F-59A96151051E.jpeg

Anonymkode: f9b57...9c0

Rådeilig! Såpass bra at jeg ville bedt dama mi om å ikke gå med dem. If you know what I mean. 

Anonymkode: 0decc...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Synes ikke denne tightsen var særlig fin nei. Lignet mer på en stillongs til å ha under skiantrekk. At vulva vises tydelig synes jeg er fint selvsagt 😊, det er alltid finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor ligger dette på barn og familie?

Men enig med deg TS:

Anonymkode: 6db78...e75

Det var dumt. Hvor skulle jeg lagt det?

Anonymkode: f9b57...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker klær som passer. Har null interesse av at folk skal kunne se så mye av kjønnsorganene mine at man kan gjøre seg opp en mening om jeg har fin/stygg vulva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke problemet. Kvinner har vulva, vi ser ikke ut som Barbiedukker der nede. Blir du støtt kan du se vekk. Det er mer ekkelt med folk som stirrer og poster bilder, syns nå jeg.

Anonymkode: 5a2a8...e44

Jeg blir støtt av å se det. Vi hadde vel hylet om det hadde vært konturene av en penis som lå oppover og? Jeg hadde det… 

Anonymkode: f9b57...9c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke problemet. Kvinner har vulva, vi ser ikke ut som Barbiedukker der nede. Blir du støtt kan du se vekk. Det er mer ekkelt med folk som stirrer og poster bilder, syns nå jeg.

Anonymkode: 5a2a8...e44

Og menn har penis. Men det er like fullt ikke pent når du ser "hele utstyret" gjennom buksa.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser alle forskjellige ut der nede og derfor vil også tightsen se forskjellig ut på ulike mennesker. Ser ikke helt problemet, dette er vel samme greia med alle tightser uansett merke? 

Uansett synes jeg det er uproblematisk. Slutt å glan på folk når de trener.

Anonymkode: bd6de...254

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje menns "bul" på buksa burde bli mer skambelagt også, eller? Siden det er så krise at vi ser litt kvinneanatomi her?

Men burde ikle seg seg skikkelig stramme truser som gjør at bulen ikke synes da.. Så kan vi se ut som Ken og Barbie alle sammen (kjønnsløse).

Anonymkode: 2fe99...f2e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje menns "bul" på buksa burde bli mer skambelagt også, eller? Siden det er så krise at vi ser litt kvinneanatomi her?

Men burde ikle seg seg skikkelig stramme truser som gjør at bulen ikke synes da.. Så kan vi se ut som Ken og Barbie alle sammen (kjønnsløse).

Anonymkode: 2fe99...f2e

Har aldri sett en bul i buksa hos menn. Dongeri buksene er tykke, joggebukse for slakke . Hvor i helvete får du det i fra?

Synes det blir vulgært med slike trikot altige klær. Skal moren dere gå slikt å vise skamleppene mens dere er på middagsbesøk? Altså hvor går grensa for å nermest stikke kjønnsorganet i trynet på folk i hverdagslig setting? Blir faen meg helt matt.

Anonymkode: 33a4a...f70

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri sett en bul i buksa hos menn. Dongeri buksene er tykke, joggebukse for slakke . Hvor i helvete får du det i fra?

Synes det blir vulgært med slike trikot altige klær. Skal moren dere gå slikt å vise skamleppene mens dere er på middagsbesøk? Altså hvor går grensa for å nermest stikke kjønnsorganet i trynet på folk i hverdagslig setting? Blir faen meg helt matt.

Anonymkode: 33a4a...f70

Nemlig🙌
Vil man se andre sitt kjønnsorgan kan man oppsøke det selv. Jeg glaner ikke, men det er umulig å ikke legge merke til det, så det blir jo til sjenanse… 

Anonymkode: f9b57...9c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må har hatt lite motgang og bekymringer i livet når de klarer å hisse seg opp pga at de kan se antydninger til formen på kjønnsorganet når damer og menn har på seg tights. 

Jeg pleier ikke å stirre folk i skrittet når jeg møter dem, så jeg har ikke sett "problemet". 

Anonymkode: c3b28...9a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ser ikke problemet. Kvinner har vulva, vi ser ikke ut som Barbiedukker der nede. Blir du støtt kan du se vekk. Det er mer ekkelt med folk som stirrer og poster bilder, syns nå jeg.

Anonymkode: 5a2a8...e44

Men hun ser jo ut som Barbiedukke der nede med den tightsen på. Kanskje har hun ikke så mye til kjønnslepper, så det kun er skambeinet vi ser, men mitt underliv ser helt ulikt ut om jeg går med slik tights. Ikke dermed sagt mer flatterende, altså. 

Anonymkode: a4792...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tights fra we are fit og de sitter som støpt, veldig gode å bruke til trening. Ikke gjennomsiktige heller, trenger aldri dra den opp +++ 

Anonymkode: 6ae64...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fy faen, jeg synes det ser så ekkelt ut… Ikke rart de blir High Waist da 😂😂😂

469ECB24-46AB-482D-91BF-7F6B31D24AB6.jpeg

6FF04472-99AB-4813-9E46-E84612A7B07A.jpeg

364E1EB6-4993-4F1A-934F-59A96151051E.jpeg

Anonymkode: f9b57...9c0

Uff jeg liker ikke den nye moten. Syns alle unge jenter 14-30-årene går sånn 😨😨

Anonymkode: 5155c...4eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker tightsene fra We Are Fit! Faktisk en av de aller beste jeg har!

Anonymkode: 0b951...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jenter/damer gå med slikt som viser det og det, så kan menn gå sånn og: 

4B7CD350-ECE9-4B54-A39C-E1819F3461E6.jpeg.8d0534268218a96405a58acbe2c25916.jpeg

Man ser jo uansett ikke på penis gjør man vel? 
Og selvfølgelig kan en bælfeit mann også gå sånn, på lik linje med ei «rund» dame. 

Anonymkode: 50faa...558

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Uff jeg liker ikke den nye moten. Syns alle unge jenter 14-30-årene går sånn 😨😨

Anonymkode: 5155c...4eb

Hvis en 30 år gammel dame er en ung jente i følge deg så er det du som er problemet her, ikke de «unge jentene».

Anonymkode: b6df4...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis en 30 år gammel dame er en ung jente i følge deg så er det du som er problemet her, ikke de «unge jentene».

Anonymkode: b6df4...6d8

Ifølge ymse er man ung til man er 35. 

Anonymkode: 50faa...558

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ifølge ymse er man ung til man er 35. 

Anonymkode: 50faa...558

I følge ymse 😂😂😂

Anonymkode: b6df4...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...