Gå til innhold

Vaginastørrelse og mannens nytelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/9/2021 at 11:34 AM, AnonymBruker said:

Min erfaring er at de som er trang og i tillegg er flink med muskelbruk får mye lettere orgasmer, mens de som er videre ikke er like lett å tilfredsstille og ikke orker å stramme for selv å oppnå orgasme. Men hatt god sex mef både trange og vide damer. Det kommer også ann på kjemi og mange andre faktorer.

Anonymkode: 18d66...ef0

Der er ikke min erfaring. En av de som kom lettest av knulling, er nok den videste og våteste jeg har vært borti. Hun kom lett, gang etter gang, særlig når jeg tok henne bestemt bakfra.  Flere titalls orgasmer var null problem å gi henne. Skikkelig digg å knulle henne, savner det fortsatt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resignert skrev (2 minutter siden):

Der er ikke min erfaring. En av de som kom lettest av knulling, er nok den videste og våteste jeg har vært borti. Hun kom lett, gang etter gang, særlig når jeg tok henne bestemt bakfra.  Flere titalls orgasmer var null problem å gi henne. Skikkelig digg å knulle henne, savner det fortsatt......

var hun vid? Hvordan kunne du nyte sexen når hun var vid? menn sier jo at de blir slappe når det ikke er friksjon og det er neppe friksjon når dama er vid + våt. Det du beskriver er fysisk umulig så hvorfor lyver du? Er du egentlig en kvinne med vid vagina?

Anonymkode: 9a2be...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 15.39):

Inspirert av penistråden, så lurer jeg på hva menn foretrekker i forhold til kvinners vagina. Hva foretrekker menn og hvordan liker dere at musa ser ut?

Alle er jo forskjellige der nede og ingen er lik, så lurer på om de fleste er fornøyd med størrelsen til damer de har datet? Er jo logisk å tenke at man foretrekker noe som gir god friksjon og matcher bra sammen med penisstørrelsen kanskje?

Anonymkode: 18d66...ef0

Har hatt meg med langt over 100 kvinner, så føler kanskje jeg er berettiget til å ha en mening om vagina og kvinner.

Har selv en penis som er noe over gjennomsnittet i både tykkelse og lengde(aldri målt, kun blitt fortalt av partnere)

Tror jeg har hatt like mange gode sexualopplevelser med vide vaginaer som med trange vaginaer. Så har det vært en hel del fantastiske opplevelser med de med normale vaginaer, og de som er mellom de videste og de trangeste. 

Har også hatt noen dårlige opplevelser med alle kategorier som nevnt ovenfor. Så hva er det som gjør en sexualopplevelse god? 

Det jeg prøver å si er, størrelsen på vagianen har svært lite å si, man tilpasser seg hverandre. De med store vide vaginaer leker man på en annen måte, har partneren svært trang vagina så finner man en annen måte å leke på. 

Sex handler vel ikke bare om å føre penis inn i vagina? 

Anonymkode: 4a237...4ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

var hun vid? Hvordan kunne du nyte sexen når hun var vid? menn sier jo at de blir slappe når det ikke er friksjon og det er neppe friksjon når dama er vid + våt. Det du beskriver er fysisk umulig så hvorfor lyver du? Er du egentlig en kvinne med vid vagina?

Anonymkode: 9a2be...17d

Nei, er en gjennomsnittlig mann på alle vis. Altså med større hjerne enn kuk. Hjernen ble virkelig godt stimulert av alle orgasmene hennes, og kuken setter alltid pris på god smøring 😁. Greia er jo og at vi kunne holde på lenge, siden det ble en kort pause hver gang hun kom. Når jeg til slutt kom, var det alltid kjempegodt usnsett. Topp dame å knulle,  rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 15.39):

Inspirert av penistråden, så lurer jeg på hva menn foretrekker i forhold til kvinners vagina. Hva foretrekker menn og hvordan liker dere at musa ser ut?

Alle er jo forskjellige der nede og ingen er lik, så lurer på om de fleste er fornøyd med størrelsen til damer de har datet? Er jo logisk å tenke at man foretrekker noe som gir god friksjon og matcher bra sammen med penisstørrelsen kanskje?

Anonymkode: 18d66...ef0

Selv foretrekker jeg stor og godt brukt mus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er i midten av 30-årene med barn, og opplever at menn kommer etter få sekunder, så må vi vente en time til han er klar igjen og først da varer det litt lenger. De sier jeg er for trang til å holde igjen. Får nesten håpe jeg blir litt videre med alderen, for sekunder med penetrering når man er sprengkåt er ingen høydare 😅

Anonymkode: 824c9...c01

Du er i midten av 30-årene med barn, og opplever at menn kommer etter få sekunder? Menn, flertall? Ikke har opplevd før du ble etablert og greier, men opplever, nutildags? Pluralis og presens?

Selv kan jeg si at ekstra trang mus ikke noen gang har ført til at jeg har kommet fortere. Ikke kan jeg se for meg at man må vente en time til man er klar igjen, heller.

Endret av K.A.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av ca 40 kvinner er det kanskje 3 stk som jeg syntes var for stor for meg, 4-5 var for trange,2 stk klarte jeg ikke å gjennomføre samleie med,da vi ikke fikk inn penis, de var våte å klare for å ta meg i mot. Men de var rett og slett for trang. De 3 andre gikk etter mye vanginal stimulering der fingre ble brukt aktivt for at de skulle bli klare,resten var det ingen problemer å gjennomføre samleie med de fleste var "normale"

M 43

Anonymkode: 0656e...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i åssen den ser ut, bare den ikke er for tørr, og den ikke lukter for mye. Penisen min er stor nok for de fleste vaginaer så jeg bryr meg ikke så mye om at hun skal være trang.

Anonymkode: 973b2...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det ikke om størrelse.

Det handler om energi. Hvis en sitter på sofa, halvlat. Det hater jeg :P

Men hvis en virkelig vil det. Det liker jeg, tynn, normal eller chubby. Det blir jeg tent på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bummelong skrev (11 minutter siden):

For meg handler det ikke om størrelse.

Det handler om energi. Hvis en sitter på sofa, halvlat. Det hater jeg :P

Men hvis en virkelig vil det. Det liker jeg, tynn, normal eller chubby. Det blir jeg tent på

Hæ? Det du sier har null sammenheng. Bruk fulle setninger neste gang.

Anonymkode: 7b040...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Det du sier har null sammenheng. Bruk fulle setninger neste gang.

Anonymkode: 7b040...953

Mye du ikke forstår.

Bilde

Energi

close-up-brunette-half-naked-woman-s-per

 

Lav energi hipster

images?q=tbn:ANd9GcRsh1cI8t2n9-x_IGuteeg

Altså den med energi liker jeg. Den ekstrem late liker jeg ikke.

Smootie drikkere, lavpannet, lav energi, null interesse, er nesten som de ikke gidder, som om de kjeder seg. jeg hater slike folk. Menn eller kvinner. Kan bare ikke fordra de. Men de normale folk som har energi. De liker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...