Gå til innhold

Vaginastørrelse og mannens nytelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av penistråden, så lurer jeg på hva menn foretrekker i forhold til kvinners vagina. Hva foretrekker menn og hvordan liker dere at musa ser ut?

Alle er jo forskjellige der nede og ingen er lik, så lurer på om de fleste er fornøyd med størrelsen til damer de har datet? Er jo logisk å tenke at man foretrekker noe som gir god friksjon og matcher bra sammen med penisstørrelsen kanskje?

Anonymkode: 18d66...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan egentlig ikke si at jeg har vært misfornøyd med størrelsen på noen av de damene jeg har hatt, selv om sexen slett ikke var like bra med alle. Størrelsen har definitivt variert, fra trang/ svært trang til vid og åpen, men det er helt andre ting som avgjør om sexen blir bra eller ikke. Problemer med å bli våt, er en definitiv showstopper, glidemiddel er en dårlig nødløsning.

Evne til orgasmer er den suverent viktigste egenskapen for min del, trumfer trang fitte herfra til evigheten. Våt, kåt og multiorgastisk er vinnerformelen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (5 minutter siden):

Kan egentlig ikke si at jeg har vært misfornøyd med størrelsen på noen av de damene jeg har hatt, selv om sexen slett ikke var like bra med alle. Størrelsen har definitivt variert, fra trang/ svært trang til vid og åpen, men det er helt andre ting som avgjør om sexen blir bra eller ikke. Problemer med å bli våt, er en definitiv showstopper, glidemiddel er en dårlig nødløsning.

Evne til orgasmer er den suverent viktigste egenskapen for min del, trumfer trang fitte herfra til evigheten. Våt, kåt og multiorgastisk er vinnerformelen. 

Damer som nyter er ikke oppskytt. Det er det mest opphissende som finnes. Det er formelen på å ville yte enda mer og resepten på maks ereksjon og med det nytelse.

Anonymkode: f6640...183

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (45 minutter siden):

Problemer med å bli våt, er en definitiv showstopper, glidemiddel er en dårlig nødløsning.

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkelsen er viktigst.

Anonymkode: d1686...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tykkelsen er viktigst.

Anonymkode: d1686...285

Tykk vagina?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (49 minutter siden):

Kan egentlig ikke si at jeg har vært misfornøyd med størrelsen på noen av de damene jeg har hatt, selv om sexen slett ikke var like bra med alle. Størrelsen har definitivt variert, fra trang/ svært trang til vid og åpen, men det er helt andre ting som avgjør om sexen blir bra eller ikke. Problemer med å bli våt, er en definitiv showstopper, glidemiddel er en dårlig nødløsning.

Evne til orgasmer er den suverent viktigste egenskapen for min del, trumfer trang fitte herfra til evigheten. Våt, kåt og multiorgastisk er vinnerformelen. 

Sexen var ikke bra for deg? Du fikk ikke orgasme? Hva skjedde?

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Synd ikke vi har møttes, er alt jeg kan si 😁 

Og menn er ikke en homogen gruppe, med identiske preferanser, like lite som damer er det,

Endret av Resignert
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Legg merke til at denne mannens klage er at det så utilfredsstillende for HAM at sexen er så utilfredsstillende for kvinnen. Ta en kikk på tråden hvor kvinner forsøkte å snakke med hverandre om sex og å ikke få orgasme. Der er det fullt av menn som skjeller kvinner ut for ikke å få orgasme med dem, og for å "fake" for å ikke forstyrre der fragile mannsegoet. Kvinnehatet er virkelig oppsiktsvekkende.

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Sexen var ikke bra for deg? Du fikk ikke orgasme? Hva skjedde?

Anonymkode: b21a8...e6d

Ingenting skjedde, og det er ikke særlig inspirerende.  Tungpulte damer, damer som ikke kommer selv om man slikker til man ikke klarer mer osv. Null uttelling er lik dårlig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legg merke til at denne mannens klage er at det så utilfredsstillende for HAM at sexen er så utilfredsstillende for kvinnen. Ta en kikk på tråden hvor kvinner forsøkte å snakke med hverandre om sex og å ikke få orgasme. Der er det fullt av menn som skjeller kvinner ut for ikke å få orgasme med dem, og for å "fake" for å ikke forstyrre der fragile mannsegoet. Kvinnehatet er virkelig oppsiktsvekkende.

Anonymkode: b21a8...e6d

Æsj, det er til å spy av. :( Prøver så godt jeg kan å tilfredsstille mannen i senga og alt det der men det er faen meg aldri bra nok. Har sluttet å ligge med menn på hele greia. :( 

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 minutt siden):

Ingenting skjedde, og det er ikke særlig inspirerende.  Tungpulte damer, damer som ikke kommer selv om man slikker til man ikke klarer mer osv. Null uttelling er lik dårlig sex.

Slikking gir for lite stimilering, det må mer til enn et vindkast. 

Anonymkode: adc51...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Legg merke til at denne mannens klage er at det så utilfredsstillende for HAM at sexen er så utilfredsstillende for kvinnen. Ta en kikk på tråden hvor kvinner forsøkte å snakke med hverandre om sex og å ikke få orgasme. Der er det fullt av menn som skjeller kvinner ut for ikke å få orgasme med dem, og for å "fake" for å ikke forstyrre der fragile mannsegoet. Kvinnehatet er virkelig oppsiktsvekkende.

Anonymkode: b21a8...e6d

Ikke hat, men misnøye med NOEN kvinner. Akkurat som du neppe synes alle menn du har hatt sex med er "helt Konge"

("Fragil" heter forresten skjør/ skjørt på norsk. Argumentene blir ikke bedre av å strø om seg med fremmedspråklige fraser)

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (10 minutter siden):

Ingenting skjedde, og det er ikke særlig inspirerende.  Tungpulte damer, damer som ikke kommer selv om man slikker til man ikke klarer mer osv. Null uttelling er lik dårlig sex.

Så du hadde sex, men fikk ikke orgasme?

Anonymkode: b21a8...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (6 minutter siden):

Ikke hat, men misnøye med NOEN kvinner. Akkurat som du neppe synes alle menn du har hatt sex med er "helt Konge"

Det ville ikke falle meg inn å latterliggjøre eller ydmyke en mann, eller menn på nett, fordi de ikke får reisning eller orgasme. Det er fordi jeg evner ikke å være så hensynsløs eller ondskapsfull.

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slikking gir for lite stimilering, det må mer til enn et vindkast. 

Anonymkode: adc51...2c6

dette!

Anonymkode: f5c51...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du hadde sex, men fikk ikke orgasme?

Anonymkode: b21a8...e6d

I noen tilfeller, ja. Min tenning er i stor grad avhengig av damens tenning og respons,  og når den ikke materialiserer seg, blir det jo en stusslig seanse. Ei sa fra om "at det ikke var noe vits" å slikke eller bruke fingrene, fordi hun aldri fikk orgasme uansett. Så jeg knullet henne litt, ettersom hun lot til å ville det. Men det hadde jo selvsagt heller ingen større effekt, så det hele bare dabbet av. Vil tro at vi gjentok fiaskoen minst 5 ganger, altså knulling uten at noen kom. Helt meningsløs sex etter min mening, selv om dama var ung og ganske så flott, og trang i tillegg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

dette!

Anonymkode: f5c51...8bd

Hva må til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (2 minutter siden):

I noen tilfeller, ja. Min tenning er i stor grad avhengig av damens tenning og respons,  og når den ikke materialiserer seg, blir det jo en stusslig seanse. Ei sa fra om "at det ikke var noe vits" å slikke eller bruke fingrene, fordi hun aldri fikk orgasme uansett. Så jeg knullet henne litt, ettersom hun lot til å ville det. Men det hadde jo selvsagt heller ingen større effekt, så det hele bare dabbet av. Vil tro at vi gjentok fiaskoen minst 5 ganger, altså knulling uten at noen kom. Helt meningsløs sex etter min mening, selv om dama var ung og ganske så flott, og trang i tillegg.....

Så du har en klage på at du stort sett ble tilfredsstilt og FIKK orgasme, men er snurt fordi kvinnen ikke fikk det samme? Samtidig som du har en klage på at ved noen få tilfeller så fikk du ikke orgasme og dette er kvinnen som heller ikke får orgasme (noe som er helt vanlig og allment kjent) sin feil? Alt dette er kvinnens feil? Har jeg forstått deg korrekt?

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (14 minutter siden):

I noen tilfeller, ja. Min tenning er i stor grad avhengig av damens tenning og respons,  og når den ikke materialiserer seg, blir det jo en stusslig seanse. Ei sa fra om "at det ikke var noe vits" å slikke eller bruke fingrene, fordi hun aldri fikk orgasme uansett. Så jeg knullet henne litt, ettersom hun lot til å ville det. Men det hadde jo selvsagt heller ingen større effekt, så det hele bare dabbet av. Vil tro at vi gjentok fiaskoen minst 5 ganger, altså knulling uten at noen kom. Helt meningsløs sex etter min mening, selv om dama var ung og ganske så flott, og trang i tillegg.....

At hun var trang kan nok henge sammen med at hun ikke var noe særlig kåt heller, derav "det er ikke noe vits" som respons på ditt forsøk i å gi henne orgasme. 

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...