Gå til innhold

Vaginastørrelse og mannens nytelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du har en klage på at du stort sett ble tilfredsstilt og FIKK orgasme, men er snurt fordi kvinnen ikke fikk det samme? Samtidig som du har en klage på at ved noen få tilfeller så fikk du ikke orgasme og dette er kvinnen som heller ikke får orgasme (noe som er helt vanlig og allment kjent) sin feil? Alt dette er kvinnens feil? Har jeg forstått deg korrekt?

Anonymkode: b21a8...e6d

Ikke kvinnenes feil, men likevel  langt ifra det jeg anser som ideellt. Damene var som de var, og jeg prøvde det jeg kunne for å være en bra elsker for dem. Altså ikke 5 minutter med ut-inn. Men uten nevneverdig suksess verken med tunge, fingre eller kuk. Det ER faktisk jævla utilfredsstillende å "tømme" seg i en kvinne, når man vet at hun ikke kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

jeg blir også veldig våt og da mener jeg virkelig veldig våt.  har ikke opplevd det som noe problem, snarere tvert imot. De jeg har hatt sex med har elsket det. 

Anonymkode: e72bf...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

At hun var trang kan nok henge sammen med at hun ikke var noe særlig kåt heller, derav "det er ikke noe vits" som respons på ditt forsøk i å gi henne orgasme. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Jo, det kan jeg nok være enig i, at hun slet med lyst og kåthet på et overordnet plan.

Denne dama var helt tydelig betatt/ forelsket i meg, men hadde nok en del problematisk bagasje i forhold til sex og relasjoner. Dette var noe vi snakket en del om. Uansett så var det hun som var ivrigst på å hoppe til køys, så om du forsøker å fremstille det som om jeg presset meg på henne, tar du helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må svare som kvinner pleier å svare i penisstørrelse-tråder: det viktigste er vaginaens eier, ikke trangheten. Men det ville jvære løgn å si at ikke trangheten betyr noe. Og ja: jeg har godt over middels tykkelse OG lengde.

Anonymkode: e10f5...ab7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (7 minutter siden):

Ikke kvinnenes feil, men likevel  langt ifra det jeg anser som ideellt. Damene var som de var, og jeg prøvde det jeg kunne for å være en bra elsker for dem. Altså ikke 5 minutter med ut-inn. Men uten nevneverdig suksess verken med tunge, fingre eller kuk. Det ER faktisk jævla utilfredsstillende å "tømme" seg i en kvinne, når man vet at hun ikke kom. 

Så du er på kg for å spy ut om og til kvinner at de er håpløse fordi de ikke får orgasme fordi det ikke er "ideelt"? Orgasme er ikke tilfredsstillende nok, kvinnen som ikke får orgasme og har sagt at hun ikke får orgasme, var ikke tilfredsstillende nok når du tømte deg i henne?

Har det slått deg at dersom denne sexen og alle disse orgasmene ikke er tilfredsstillende NOK for deg, fordi kvinnen ikke lever opp til dine forventninger, så er det alltids mulig å avstå fra å bruke dem til å tømme seg i, for deretter å gå på nett for å fornedre dem og kvinner generelt?

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (11 minutter siden):

Jo, det kan jeg nok være enig i, at hun slet med lyst og kåthet på et overordnet plan.

Denne dama var helt tydelig betatt/ forelsket i meg, men hadde nok en del problematisk bagasje i forhold til sex og relasjoner. Dette var noe vi snakket en del om. Uansett så var det hun som var ivrigst på å hoppe til køys, så om du forsøker å fremstille det som om jeg presset meg på henne, tar du helt feil.

Jeg mente absolutt ikke at du presset henne. Jeg ville bare gjøre deg bevisst på at om en kvinne er usannsynlig trang, så er det som oftest en grunn til det. Til og med jeg som er relativt vid og våt, kan bli ganske trang når jeg ikke er tent. Har kun ligget med en mann som ikke tente meg eller gjorde noe for meg og da var jeg i følge han drømmedama fordi jeg var så trang... Jeg var også knusktørr og veldig passiv fordi jeg ikke var komfortabel. men det elsket han visst... Huff det ble heldigvis bare med den ene gangen. med de jeg har vært komfortabel med og trygge med har jeg vært veldig våt og sikkert for vid, men jeg har prøvd å knipe, det er ingen som har klaga på at jeg har vært for vid men de har klaga på at det er for vått. 

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg mente absolutt ikke at du presset henne. Jeg ville bare gjøre deg bevisst på at om en kvinne er usannsynlig trang, så er det som oftest en grunn til det. Til og med jeg som er relativt vid og våt, kan bli ganske trang når jeg ikke er tent. Har kun ligget med en mann som ikke tente meg eller gjorde noe for meg og da var jeg i følge han drømmedama fordi jeg var så trang... Jeg var også knusktørr og veldig passiv fordi jeg ikke var komfortabel. men det elsket han visst... Huff det ble heldigvis bare med den ene gangen. med de jeg har vært komfortabel med og trygge med har jeg vært veldig våt og sikkert for vid, men jeg har prøvd å knipe, det er ingen som har klaga på at jeg har vært for vid men de har klaga på at det er for vått. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Jo, har nok erfaring til å vite at samme kvinne kan føles svært annerledes ved ulike anledninger. Vil tro at det både har å gjøre med hormonelle forhold (syklus og evt hormonell prevensjon), og psykologiske faktorer som tenning/ trygghet/ selvbilde  osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 minutt siden):

Jo, har nok erfaring til å vite at samme kvinne kan føles svært annerledes ved ulike anledninger. Vil tro at det både har å gjøre med hormonelle forhold (syklus og evt hormonell prevensjon), og psykologiske faktorer som tenning/ trygghet/ selvbilde  osv.

Ok, de fleste menn skjønner ikke dette. Er man vid så er man "utpult" og har "Pult for mange menn" osv. Ja de holdningene eksisterer fortsatt i hopetall. tenk om vi kvinner sa det samme om mennene, om pikken er kort så har han pult for få kvinner/om den er lang så har han pult for mange..

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du er på kg for å spy ut om og til kvinner at de er håpløse fordi de ikke får orgasme fordi det ikke er "ideelt"? Orgasme er ikke tilfredsstillende nok, kvinnen som ikke får orgasme og har sagt at hun ikke får orgasme, var ikke tilfredsstillende nok når du tømte deg i henne?

Har det slått deg at dersom denne sexen og alle disse orgasmene ikke er tilfredsstillende NOK for deg, fordi kvinnen ikke lever opp til dine forventninger, så er det alltids mulig å avstå fra å bruke dem til å tømme seg i, for deretter å gå på nett for å fornedre dem og kvinner generelt?

Anonymkode: b21a8...e6d

Nå vet man jo faktisk ikke på forhånd om den andre parten faktisk har de egenskaper man søker. Det er noe man finner ut etterhvert, altså etter å hatt sex en del ganger. Jeg vil ikke avskrive noen som dårlige sexpartnere etter en eller to ganger. Men har faktisk tatt konsekvensen av mine preferanser ved flere anledninger, og avviklet forhold som ikke ville fungert videre for meg. På en sivilisert og voksen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, de fleste menn skjønner ikke dette. Er man vid så er man "utpult" og har "Pult for mange menn" osv. Ja de holdningene eksisterer fortsatt i hopetall. tenk om vi kvinner sa det samme om mennene, om pikken er kort så har han pult for få kvinner/om den er lang så har han pult for mange..

Anonymkode: 9a2be...17d

De greiene der er komplett idiotisk.  Mener jeg kom inn på det allerede i mitt første innlegg i denne tråden......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (2 minutter siden):

Nå vet man jo faktisk ikke på forhånd om den andre parten faktisk har de egenskaper man søker. Det er noe man finner ut etterhvert, altså etter å hatt sex en del ganger. Jeg vil ikke avskrive noen som dårlige sexpartnere etter en eller to ganger. Men har faktisk tatt konsekvensen av mine preferanser ved flere anledninger, og avviklet forhold som ikke ville fungert videre for meg. På en sivilisert og voksen måte.

Det gir seg for enhver som leser dine poster at du er alt annet enn sivilisert. Sivilisert er noe man enten er eller ikke er, ikke noe man kan forsøke å skryte på seg etter at man har omtalt kvinner som om de er dyr eller gjenstander.

Anonymkode: b21a8...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gir seg for enhver som leser dine poster at du er alt annet enn sivilisert. Sivilisert er noe man enten er eller ikke er, ikke noe man kan forsøke å skryte på seg etter at man har omtalt kvinner som om de er dyr eller gjenstander.

Anonymkode: b21a8...e6d

Så alle menn er likeverdige partnere eller potensielle partnere for deg? Uavhengig av hvilke egenskaper og personlighetstrekk de etterhvert viser seg å ha? Da må du nødvendigvis bo i Hakkebakkeskogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (Akkurat nå):

Så alle menn er likeverdige partnere eller potensielle partnere for deg? Uavhengig av hvilke egenskaper og personlighetstrekk de etterhvert viser seg å ha? Da må du nødvendigvis bo i Hakkebakkeskogen...

Flott avsporing. 👍

Anonymkode: b21a8...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gir seg for enhver som leser dine poster at du er alt annet enn sivilisert. Sivilisert er noe man enten er eller ikke er, ikke noe man kan forsøke å skryte på seg etter at man har omtalt kvinner som om de er dyr eller gjenstander.

Anonymkode: b21a8...e6d

Hvordan i helvete har det seg at akkurat mine preferanser er usiviliserte og at jeg ser på kvinner som dyr?  Jeg har tydelig gitt uttrykk for at vid/ trang er en idiotisk greie, har faktisk ganske så vide rammer hva angår kropp. Vil tro at  damene spenner fra 45-50 kilo til nærmere 90, F-cup til A-cup, fra 10-15 år yngre enn meg til noen år eldre, alle hårfarger inkl. grått. Osv. Om dette er å betrakte kvinner som "dyr", må jeg virkelig være en elendig kveghandler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du er på kg for å spy ut om og til kvinner at de er håpløse fordi de ikke får orgasme fordi det ikke er "ideelt"? Orgasme er ikke tilfredsstillende nok, kvinnen som ikke får orgasme og har sagt at hun ikke får orgasme, var ikke tilfredsstillende nok når du tømte deg i henne?

Har det slått deg at dersom denne sexen og alle disse orgasmene ikke er tilfredsstillende NOK for deg, fordi kvinnen ikke lever opp til dine forventninger, så er det alltids mulig å avstå fra å bruke dem til å tømme seg i, for deretter å gå på nett for å fornedre dem og kvinner generelt?

Anonymkode: b21a8...e6d

Kjære deg, det var da veldig til  å ta alt i verste mening og å angripe en person. Det må da være lov å uttrykke at det er kjipt med en seksualpartner som ikke gidder å være med på akten.

Anonymkode: e72bf...c67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jf. dorulltesten ---> agurktesten: får hun inn en tykk agurk er hun for vid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, merlz said:

Jf. dorulltesten ---> agurktesten: får hun inn en tykk agurk er hun for vid.

Tull. Om kvinnen er skikkelig kåt og skikkelig våt, er det i 99% av tilfellene null problem med tykkelse som en tykk agurk. Lengde er noe helt annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 minutt siden):

Tull. Om kvinnen er skikkelig kåt og skikkelig våt, er det i 99% av tilfellene null problem med tykkelse som en tykk agurk. Lengde er noe helt annet.

Endelig en mann som har skjønt det. Det er meningen at vi skal kunne trykke ut babyer. Skjeden er også elastisk og kan utvides til det utenkelige. Om en kvinne er trang når du ligger med henne, og ikke våt (det er forskjell på fittesaft og utflod), så er det et tegn på at hun ikke er komfortabel og ikke kåt på deg. 

Anonymkode: 9a2be...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (12 minutter siden):

Tull. Om kvinnen er skikkelig kåt og skikkelig våt, er det i 99% av tilfellene null problem med tykkelse som en tykk agurk. Lengde er noe helt annet.

Gratulerer til deg som den første til å ikke ta vitsen, siden den imaginære agurktesten vil være like ubrukelig som den mye omtalte dorulltesten.

👏 👏 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...