AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #21 Skrevet 9. juni 2021 Okapi skrev (7 timer siden): Synes det holder i lange baner med ett eller to bilder i helfigur, men skal sies at jeg ikke har noe imot store kvinner da. Samtidig skjønner jeg det godt om du er lei av å bli avvist på grunn av det. Jeg har begynt å nevne høyden i profilen (mann på 1.71) nettopp fordi jeg har opplevd å bli avvist pga. høyden tidligere, da jeg ikke nevnte den. Ser vel høyere ut på bilder, antar jeg, så er sikkert de som ser slankere ut på bilder også. I følge en annen bruker i tråden her er du altså en mann som tar til takke med hvem som helst, for du finner jo ikke kvinner som er store attraktivt. Det er umulig (tror han skrev noe om at noen få syns det er attraktivt eller no sånt men få er ganske lite, sååå) Det er bare fordi du har mangel på tilbud. Hva tenker du om det? Jeg er nysgjerrig Anonymkode: 5dfbe...0cc 2
Okapi Skrevet 9. juni 2021 #22 Skrevet 9. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: I følge en annen bruker i tråden her er du altså en mann som tar til takke med hvem som helst, for du finner jo ikke kvinner som er store attraktivt. Det er umulig (tror han skrev noe om at noen få syns det er attraktivt eller no sånt men få er ganske lite, sååå) Det er bare fordi du har mangel på tilbud. Hva tenker du om det? Jeg er nysgjerrig Anonymkode: 5dfbe...0cc Mange store kvinner er attraktive, og mange slanke er ikke så lekre. Utseende er jo mye mer enn bare vekt, og selv når det kommer til det handler det jo mye om hvordan man bærer det og hvordan man forholder seg til det. Helt anonym klesstil i kombo med klaging over vekta og endeløs kaloritelling, det er ikke så kult. Da vil jeg mye heller ha en som er litt gladtjukk og komfortabel med det. Ellers handler det jo litt om hva man ser etter i en partner. Personlig vil jeg prioritere felles interesser, verdier og holdninger fremfor ting som utseende og økonomi, men folk er vel forskjellige antar jeg. Mangel på tilbud, tja? Kanskje? Jeg har ikke helt fått til dating det siste året, men det er vel litt egen sjenerthet og litt koronarestriksjoner som har gjort det vanskelig. Får jo matches på Tinder, sånn ofte nok, har bare ikke blitt noe. De litt rundere har det med å avvise meg da, blitt fortalt at de føler seg så digre sammen med en tynn mann. Mange vil visst ha en litt bamsete fyr, og kan vel igrunnen forstå det. 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #23 Skrevet 9. juni 2021 Okapi skrev (27 minutter siden): Mange store kvinner er attraktive, og mange slanke er ikke så lekre. Utseende er jo mye mer enn bare vekt, og selv når det kommer til det handler det jo mye om hvordan man bærer det og hvordan man forholder seg til det. Helt anonym klesstil i kombo med klaging over vekta og endeløs kaloritelling, det er ikke så kult. Da vil jeg mye heller ha en som er litt gladtjukk og komfortabel med det. Ellers handler det jo litt om hva man ser etter i en partner. Personlig vil jeg prioritere felles interesser, verdier og holdninger fremfor ting som utseende og økonomi, men folk er vel forskjellige antar jeg. Mangel på tilbud, tja? Kanskje? Jeg har ikke helt fått til dating det siste året, men det er vel litt egen sjenerthet og litt koronarestriksjoner som har gjort det vanskelig. Får jo matches på Tinder, sånn ofte nok, har bare ikke blitt noe. De litt rundere har det med å avvise meg da, blitt fortalt at de føler seg så digre sammen med en tynn mann. Mange vil visst ha en litt bamsete fyr, og kan vel igrunnen forstå det. Folk er så veldig opptatt av utseendet. Akkurat det er en av grunnene til at jeg ikke liker tinder siden jeg merker jeg selv blir vanvittig mer utseendefokusert selv av det. Kjemi teller så utrolig mye, folk blir så mye mer attraktiv om kjemien er tilstede. Dumt at jeg kanskje har sveipet de bort for at bilde kanskje ikke var det fineste. At folk har en preferanse på kropp er jo greit, jeg er selv overvektig og synes det er helt greit å bli avvist av den grunn. Jeg har tror at mange lave menn (lavere enn meg som er 166) og tynne menn har en fetisj for oss store damer. De gir meg følelsen av å være en fjelltopp som skal klatres på og erobres. Mange sier de synes det er så deilig med store damer og skal kommentere det og vekta mi hele tiden. Det er så kleint. Jeg lurer på om kanskje det er en vanlig erfaring blant oss store damer og det derfor er en viss skepsis til tynne menn? En slik ensidig kommentering om at hvor flott det er at jeg er stor gjør at jeg føler meg enda større liksom. For øvrig må jeg si at du virker som en veldig oppegående og bra fyr, et inntrykk jeg har fått etter å ha lest flere av innleggene dine oppigjennom. Hadde glatt datet deg på om vi hadde matchet på tinder. Anonymkode: 05e90...30f 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #24 Skrevet 9. juni 2021 DHG skrev (På 8.6.2021 den 16.49): Vel. Det sa jeg vel ikke. Jeg tror det er viktig å se på dating som en slags balanse-huske. Begge sitter på hver sin kant av pinnen med sine fordeler og ulemper. Kanskje hun er veldig pen? Litt opp. Kanskje han er veldig kjekk? Litt opp. Auda, forbrukslån og gjeld? Litt ned. Mange seksualpartnere og/eller ex'er? Ned. Men balansen er målet. Det må jevnes ut mellom de to for at forholdet skal være liv laga. Man kan trekker frem eksempler i det uendelige på hva som er bra og dårlig i en datingsammenheng, men hele poenget er at det dreier seg å finne et "equilibrium", et balansepunkt der begge parter føler at de har noe å hente fra forholdet. Det er helt individuelt hvor harde krav man stiller. Kanskje hun leter etter drømmeprinsen som skal vare ut livet? Da er kravene hardere enn om hun leter etter en sommerflørt. Type-krav kan også endre seg fra utseende (som er svært viktig i 20-årene) til ressurser (som er viktigere for familieforøkelse og stabilitet). Summen av krav og bagasje utgjør balansepunktet mellom to potensielle kjærester. Fordelen ved å være klar over at vi alle veier fordeler og ulemper er at man selv kan vurdere hvilke krav man stiller. Kanskje er det ikke nødvendig å finne den kuleste fyren i gjengen? Kanskje er en litt forsiktig nerd et bedre valg. De aller fleste av oss er jo fullt klar over at det hele er et regnestykke med pluss og minus på begges side. Sånn sett kunne du egentlig spart deg hele den kjipe tiraden din som bl.a inneholdt"...man ser ned på feite folk. Man vurderer disse menneskene som svake og dumme...". For så lenge det allikevel handler om denne balansen mellom positive og negative egenskaper fordelt mellom de to som potensielt skal date, så er jo overvekten like relevant/irrelevant som mannens vikende hår, voksende ølmage eller manglende høyde. Anonymkode: d8377...c44 5
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #25 Skrevet 10. juni 2021 Å holde fedmen sin skjult før man dukker opp på date, er som å skjule at man har skjegg som mann. Psykt. Bare psykt.
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #26 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 9.44): Jeg er en stor singel kvinne. Jeg ønsker som andre å se fin ut på profilen. Anonymkode: a8eee...643 Da bør du vel oppsøke et treningsstudio?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #27 Skrevet 10. juni 2021 DHG skrev (På 8.6.2021 den 16.33): Overvekt gjør deg ingen tjenester på nettdatingmarkedet som kvinne. Historiene blant overvektige kvinner på nettdating er tidvis brutale. Heldigvis er gjelder det ikke alle, og mange lever greit med at de slipper litt unna vonde opplevelser. For saken er ganske hard å innse. Menn vil stort sett ha så fin date som de makter å få. At kvinner sier de får oppmerksomhet selv om de er tykke betyr simpelthen at menn er villige til å fire på kravene og aksepterer fettet. En mindre andel av menn foretrekker store kvinner, men det blir oftere heller en slags fetish enn noe annet. Det er altså en vesentlig forskjell på aksept og en preferanse. Overvekt gjør dating veldig vanskelig. Det er lettere å bli brukt for sex, lovet ting og så kastet vekk enn ellers. Mange menn har sterke fordommer mot overvektige, fordommer som også mange kvinner deler. Man ser ned på feite folk. Man vurderer disse menneskene som svake og dumme. Det overføres veldig lett til handling, dessverre. Praten "blant gutta" er helt tydelig: Feite kvinner er den største nedtur. Det er nesten verre enn om kvinnen er lite attraktiv for øvrig. Det sier litt. Jeg tror overvekt i det hele tatt er verst for nettopp kvinnene. Menn lever greit med overvekt fordi kvinner ikke er i like stor grad så gjennomgående negativt innstilt til overvekt. Flere kvinner enn menn foretrekker overvektige partnere. Man bruker begreper som "bamsemann" o.l. Det er på ingen måte noen menn som kaller sin kvinne for bamsekvinne med samme positive fortegn. Det fleste MENN vil stort sett ha en kvinne de liker personligheten og sjarmen til, uavhengig av hvilken kropp hun har. Du virker ikke til å være særlig MANN selv, mer en gutt, med dine merkelige betraktninger. Anonymkode: 21d00...c4b 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #28 Skrevet 10. juni 2021 Og hva er "stor kvinne" sånn eksakt...? Anonymkode: 4ddd1...bc9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #29 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (1 time siden): Da bør du vel oppsøke et treningsstudio? 🙄 gjøk Anonymkode: 5bdad...218 5
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #30 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det fleste MENN vil stort sett ha en kvinne de liker personligheten og sjarmen til, uavhengig av hvilken kropp hun har. Du virker ikke til å være særlig MANN selv, mer en gutt, med dine merkelige betraktninger. Anonymkode: 21d00...c4b Tror ikke han skal la seg belære om hva menn vil ha av en dame, enten hanner gutt eller mann. Det du skriver stemmer ikke. En dame som ikke tar vare på seg selv (les er overvektig), er ikke interessant for menn. Kun mannfolk med få alternativer vurderer en slik kvinne.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #31 Skrevet 10. juni 2021 21 minutter siden, Realverdien said: Kun mannfolk med få alternativer vurderer en slik kvinne. Og de som ønsker en fjelltopp å erobre. Anonymkode: 42974...efe 1
Gjest Kaiminator Skrevet 10. juni 2021 #32 Skrevet 10. juni 2021 On 6/8/2021 at 4:40 PM, AnonymBruker said: Dette. Det beste trådstarter er å innse at som kvinne er du ikke bra nok for mannen med mindre du er strøken og gjennomgående perfekt utseendemessig, og om du er eldre enn 25 år vil du ikke ha sjans på andre menn enn de som er veldig desperate og tar hvem som helst. Anonymkode: 5dfbe...0cc Jeg er totalt uenig i dette utsagnet. En kvinne skal ha former. Gjerne mer former enn mer syltynn. Barbiedokker går rett venstre på tinder for min del.
Gjest Kaiminator Skrevet 10. juni 2021 #33 Skrevet 10. juni 2021 4 hours ago, Realverdien said: Å holde fedmen sin skjult før man dukker opp på date, er som å skjule at man har skjegg som mann. Psykt. Bare psykt. Nei skjegget er jo bare å ta av. Det er som akkurat det samme, at en overvektig mann skjulte det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #34 Skrevet 10. juni 2021 Realverdien skrev (24 minutter siden): Tror ikke han skal la seg belære om hva menn vil ha av en dame, enten hanner gutt eller mann. Det du skriver stemmer ikke. En dame som ikke tar vare på seg selv (les er overvektig), er ikke interessant for menn. Kun mannfolk med få alternativer vurderer en slik kvinne. Du må gjerne leve i den troen, men det stemmer ikke altså. Og for å presisere: alle hankjønn mellom 18-120 år er ikke MENN. Mange forblir umoden og overfladisk på disse tingene. Sånn som deg 😉 https://www.google.com/amp/s/www.glamour.com/gallery/what-men-think-about-womens-bodies/amp https://www.revelist.com/body-positive/model-talks-fit-guys-dating/6560/johnathan-kennedy-who-goes-by-jay-started-a-youtube-channel-to-share-the-honest-perspective-of-a-fit-man-whos-attracted-to-plussize-women--without-any-fetishy-nonsense/1 https://articles.exploretalent.com/8-male-celebs-who-love-plus-size-women/ https://demotix.com/men-love-plus-size-women/ https://www.nrk.no/osloogviken/_-menn-ma-torre-a-si-at-de-liker-storre-damer-1.12403503 https://www.vektklubb.no/artikkel/motivasjon/narJkJ/samlivsterapeut-menn-liker-damer-med-former-linda-33-flte-seg-f Sånn gidder ikke å poste mer, du kommer nok til å stå på ditt uansett, men for å unngå at du forvirrer andre med din feilinformasjon... Anonymkode: 21d00...c4b 1
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #35 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må gjerne leve i den troen, men det stemmer ikke altså. Og for å presisere: alle hankjønn mellom 18-120 år er ikke MENN. Mange forblir umoden og overfladisk på disse tingene. Sånn som deg 😉 https://www.google.com/amp/s/www.glamour.com/gallery/what-men-think-about-womens-bodies/amp https://www.revelist.com/body-positive/model-talks-fit-guys-dating/6560/johnathan-kennedy-who-goes-by-jay-started-a-youtube-channel-to-share-the-honest-perspective-of-a-fit-man-whos-attracted-to-plussize-women--without-any-fetishy-nonsense/1 https://articles.exploretalent.com/8-male-celebs-who-love-plus-size-women/ https://demotix.com/men-love-plus-size-women/ https://www.nrk.no/osloogviken/_-menn-ma-torre-a-si-at-de-liker-storre-damer-1.12403503 https://www.vektklubb.no/artikkel/motivasjon/narJkJ/samlivsterapeut-menn-liker-damer-med-former-linda-33-flte-seg-f Sånn gidder ikke å poste mer, du kommer nok til å stå på ditt uansett, men for å unngå at du forvirrer andre med din feilinformasjon... Anonymkode: 21d00...c4b Ok. Der var det mye blogger. Den ene nrk linken handler jo om at menn -ikke- liker tykke damer. Alle vet at overvekt ikke er noe menn liker. Jeg kjenner noen tusen menn, som sikkert er gjennomsnittlig. Det er søsken, skolekamerater, folk fra hjembygda, kolleger, naboer, venners venner osv. Av disse har keg møtt kanskje en eller to menn som likte tykke damer. Og da kunn som fetisj. Unntak for en og annen afrikaner som kommer fra annen kultur, men selv dem vet bedre enn å bli sett i dagslys med 'kjæresten' sin ganske fort etter ankomst. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #36 Skrevet 10. juni 2021 Okapi skrev (17 timer siden): Mange store kvinner er attraktive, og mange slanke er ikke så lekre. Utseende er jo mye mer enn bare vekt, og selv når det kommer til det handler det jo mye om hvordan man bærer det og hvordan man forholder seg til det. Helt anonym klesstil i kombo med klaging over vekta og endeløs kaloritelling, det er ikke så kult. Da vil jeg mye heller ha en som er litt gladtjukk og komfortabel med det. Ellers handler det jo litt om hva man ser etter i en partner. Personlig vil jeg prioritere felles interesser, verdier og holdninger fremfor ting som utseende og økonomi, men folk er vel forskjellige antar jeg. Mangel på tilbud, tja? Kanskje? Jeg har ikke helt fått til dating det siste året, men det er vel litt egen sjenerthet og litt koronarestriksjoner som har gjort det vanskelig. Får jo matches på Tinder, sånn ofte nok, har bare ikke blitt noe. De litt rundere har det med å avvise meg da, blitt fortalt at de føler seg så digre sammen med en tynn mann. Mange vil visst ha en litt bamsete fyr, og kan vel igrunnen forstå det. Kaiminator skrev (3 timer siden): Jeg er totalt uenig i dette utsagnet. En kvinne skal ha former. Gjerne mer former enn mer syltynn. Barbiedokker går rett venstre på tinder for min del. Det er kun menn som har mangel på tilbud og sliter på markedet som sier slikt. De som er kjekke, veltrente og ressurssterke ville aldri vært med en tjukk dame. Jeg er feit selv forresten Disse svarene beviser også det. Anonymkode: 5dfbe...0cc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #37 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er kun menn som har mangel på tilbud og sliter på markedet som sier slikt. De som er kjekke, veltrente og ressurssterke ville aldri vært med en tjukk dame. Jeg er feit selv forresten Disse svarene beviser også det. Anonymkode: 5dfbe...0cc Jeg er stor, svarte tidligere i tråden min betraktning om lave/tynne menn. Jeg får tilbud og har vært i forhold med kjekke, veltrente og ressurssterke menn. Ikke alle selvsagt. Det blir for tåpelig å påstå at mennesker er så enkle. Anonymkode: 05e90...30f 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #38 Skrevet 10. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er kun menn som har mangel på tilbud og sliter på markedet som sier slikt. De som er kjekke, veltrente og ressurssterke ville aldri vært med en tjukk dame. Jeg er feit selv forresten Disse svarene beviser også det. Anonymkode: 5dfbe...0cc Men hvorfor? Hva er som er så vemmelig med litt ekstra fett at det gjør alt annet irrelevant? Anonymkode: 42974...efe 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #39 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er stor, svarte tidligere i tråden min betraktning om lave/tynne menn. Jeg får tilbud og har vært i forhold med kjekke, veltrente og ressurssterke menn. Ikke alle selvsagt. Det blir for tåpelig å påstå at mennesker er så enkle. Anonymkode: 05e90...30f Tilbud betyr ikke at en mann finner deg seksuelt tiltrekkende. menn ligger med hvem som helst Anonymkode: 5dfbe...0cc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #40 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilbud betyr ikke at en mann finner deg seksuelt tiltrekkende. menn ligger med hvem som helst Anonymkode: 5dfbe...0cc Ja den kjekke og veltrente eksen med god lønn var nok sammen med meg i flere år bare for å ligge med meg. Ingenting annen grunn... Si meg er dere virkelig så dumme eller sneversynte at dere på de utsagnene deres selv? Anonymkode: 05e90...30f 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå