Gå til innhold

Fiser du? Hvor mange ganger i løpet av en dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fiset mange ganger i dag. Skjedde i begynnelsen av dagen, og takk for det!

Anonymkode: 301dd...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fiser ikke, jeg promper og nei, jeg tror ikke jeg har prompa idag. Men igår prompa jeg så høyt at jeg skremte katten. 

Anonymkode: cc45e...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg fiser ikke, jeg promper og nei, jeg tror ikke jeg har prompa idag. Men igår prompa jeg så høyt at jeg skremte katten. 

Anonymkode: cc45e...9f3

Stakkars katt, hehe..

Anonymkode: 301dd...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet med bremsespor i trusa. Feis nok skikkelig i natt da 🎉 

Anonymkode: 44637...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrelasjon, jo sunnere jeg prøver å være, få i leg grønnsaker, grovt brød ol. jo mer luft kommer ut 😂 en god grunn til å ikke spise sundt 😂 (har prøvd i lengre perioder, men magen blir ikke vandt til ekstra fiber ol.)

Anonymkode: 8c576...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg promper 40-50 ganger om dagen. Spesielt når jeg er hjemme. I går prompet jeg rett i en babyleke/kopp til ungen og lukta i koppen rett etter på. FYTTI HELVETE som det stinka!! Anbefales på det varmeste.

Anonymkode: 099bd...98e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (Akkurat nå):

Det er normalt å prompe ca 15-20 ganger om dagen, ifølge informasjon på internett. Og man fiser gjerne oftere/mer med alderen.

https://www.vi.no/helse/derfor-fiser-vi-mer-med-alderen/72151087

Er det derfor gamle folk fiser så mye, ja. 🤣 Jeg jobbet på sykehjem en periode og der feis de i hytt og pine. 

Anonymkode: 44637...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det kanskje 15 ganger daglig ved bevissthet. Aner ikke hva som foregår når jeg sover. Jeg synes det kun er plagsomt ved lengre overnattinger uten egentid. Man gjør jo det ikke foran folk.

Anonymkode: b69b5...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag, sånn ca 167 ganger, skikkelige brølepromper, en kollega av meg ble skikkelig redd når jeg prompet på hun så hun ble litt sur da men greit nok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 ganger om dagen er vissnok normalt. 

Anonymkode: 8117c...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går opp og ned i perioder, rundt sharkweek så er det tett før jeg forventer statoil på døra:P

Anonymkode: 5c781...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fiser gjennom hele natten, og likevel, det første han gjør når ha står opp for å tisse er å slippe en høylydt og lang braker 😷

Anonymkode: 1ae94...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en litt syk guilty pleassure ang promp. Av og til kjøper jeg meg en eske med pastiller, IFA eller Läkerol, og gumler i meg dette i store jafser. Jeg elsker lakris! Men dette er jo også lakserende i store mengder, og jeg begynner etter noen timer å fise myye. Er selvfølgelig alene når jeg gjør det. Og dette er tilfredsstillende på en merkelig måte og jeg føler meg renset etterpå når magen min har fått ut all lufta.

Anonymkode: e14eb...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer, men vil anslå et sted mellom 15-20 ganger. 
Lydnivået er noe høyere første halvdel av dagen. 

Anonymkode: d75a5...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promper lite. Buhu. 
 

favoritten er å prompe i bilen med familie. Spesielt i en lang tunnel. 

Anonymkode: 8a52e...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer her. Min mann promper lettere og mer enn meg. Jeg holder ofte inne, så det blir vanskeligere å få det ut, men så plutselig kommer det om jeg hoster f.eks. Noen dager 0 eller veldig få promp, noen dager kanskje 10? Minus de som kommer når jeg sover, de vet jeg jo ikke om. 

Alle promper. 

Anonymkode: c7f66...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 6.54):

Er det derfor gamle folk fiser så mye, ja. 🤣 Jeg jobbet på sykehjem en periode og der feis de i hytt og pine. 

Anonymkode: 44637...035

Ja, sånn er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...