Gå til innhold

Skal du drikke deg full i kveld, eller er du full?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

grease80s skrev (9 minutter siden):

Du får kose deg :) Ja, det tar på å drikke flere dager på rad. :)

Takk. :)  Det er sant, da sier det stopp til slutt, og da er det på tide å gå over til eplemost en stund. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, FrankDrebin said:

Takk. :)  Det er sant, da sier det stopp til slutt, og da er det på tide å gå over til eplemost en stund. :)

Bare hyggelig :) Som den alkoholiker jeg er, ble det øl i dag også. Sliter på kontoen min med så mye drikking. Skål! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (5 minutter siden):

Bare hyggelig :) Som den alkoholiker jeg er, ble det øl i dag også. Sliter på kontoen min med så mye drikking. Skål! :)

Da går jeg utifra at formen har bedret seg litt siden tidligere i dag. Det går utover kontoen ja, dessverre, men sånn går no dagan.  Skål! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrankDrebin said:

Da går jeg utifra at formen har bedret seg litt siden tidligere i dag. Det går utover kontoen ja, dessverre, men sånn går no dagan.  Skål! :)

Hehe ja. Litt sliten,  men ikke mer enn at jeg kan drikke meg dritings i kveld. :) Har egentlig ikke råd til å drikke mer før jeg får penger på kontoen igjen, men får se. :) Skål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grease80s skrev (13 minutter siden):

Hehe ja. Litt sliten,  men ikke mer enn at jeg kan drikke meg dritings i kveld. :) Har egentlig ikke råd til å drikke mer før jeg får penger på kontoen igjen, men får se. :) Skål! :)

Nei, det er greit å la det stå igjen litt til mat og diverse frem til neste innbetaling. Men i aften er det bare å nyte. Skål. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FrankDrebin said:

Nei, det er greit å la det stå igjen litt til mat og diverse frem til neste innbetaling. Men i aften er det bare å nyte. Skål. :)

Hehe ja, må ha pizza. :) Takk, i kveld lar jeg alle bekymringer fare. :) Har du mer øl igjen, eller er det senga nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (9 minutter siden):

Hehe ja, må ha pizza. :) Takk, i kveld lar jeg alle bekymringer fare. :) Har du mer øl igjen, eller er det senga nå?

Pizza må man ha. :Nikke: Ja, har man øl i huset er det ingen vits i å la det stå og surne. :fnise: Jeg ga etter for Kong Alkohol jeg også, så det blir nok noen timers pjalling før jeg finner senga. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrankDrebin said:

Pizza må man ha. :Nikke: Ja, har man øl i huset er det ingen vits i å la det stå og surne. :fnise: Jeg ga etter for Kong Alkohol jeg også, så det blir nok noen timers pjalling før jeg finner senga. :)

LOL, det er bra. :) Elsker pizza ja, spiser alltid en pizza på kvelden. Ønsker deg en fin kveld. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (8 minutter siden):

LOL, det er bra. :) Elsker pizza ja, spiser alltid en pizza på kvelden. Ønsker deg en fin kveld. :)

Det er godt ja, spiser det ikke ofte selv, men det går ikke mange ukene mellom hver gang. ;) Takk i like måte, og skål. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin said:

Det er godt ja, spiser det ikke ofte selv, men det går ikke mange ukene mellom hver gang. ;) Takk i like måte, og skål. :) 

Hva pleier du å spise som middag da? :) Takk, skål! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprettet akkurat en ny pils - det er StHans og jeg er fra Sandefjord - her feirer vi dagen. Håper dere andre har en fin kveld

 

Kk5ri0P.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spock said:

Sprettet akkurat en ny pils - det er StHans og jeg er fra Sandefjord - her feirer vi dagen. Håper dere andre har en fin kveld

Takk, skål til deg også :) Frydenlund er en god pils :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (14 minutter siden):

Takk, skål til deg også :) Frydenlund er en god pils :)

Ja, Frydenlund liker jeg, smaker bra.

Har det hyggelig, lytter til Lana del Ray - Chemtrails Over the Country Club.

Håper du har en fin kveld :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Spock said:

Ja, Frydenlund liker jeg, smaker bra.

Har det hyggelig, lytter til Lana del Ray - Chemtrails Over the Country Club.

Håper du har en fin kveld :)

Veldig god øl ja :)

Veldig fin musikk ja :) Godt å høre at du har en fin kveld. :) Takk, ha en fin kveld videre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...