Gå til innhold

Er jeg helt dinosaur som ikke har Snapchat/Tiktok? Er 34 år og mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tiktok er høyst suspekt mtp barn og ungdom. Sterkt seksualiserte danser, et mekka for pedofile. Her har de ikke fått lov til å ha det.

Anonymkode: ce8cf...48a

Enig i at de yngste ikke bør ha TikTok, men det er mye mer der enn det. Jeg får bare opp (og følger) kontoer med søte og morsomme videoer av dyr + komikere + interiørtips + folk som maler og tegner.

Anonymkode: 5a90f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Snapchat er supert for å kommunisere med venner, lavterskel og uformelt :) Jeg er K35. Har både gruppechatter og bruker mystory og sender til spesifikke folk.

Anonymkode: 5a90f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap er koselig å ha med venner ☺️ Tiktok er noe dritt. Der er det bare vold, psykisk syke som poster ting de absolutt ikke burde poste, Pedofile, konspirasjonsfolk ute etter å få folk med i konspiklubben, barn som danser sexy uten så mye klær på, leste om en video av halshugging senest i dag, folk som skryter av at de har tre barn og får tusen likes for det, altså helt totalt meningsløst svada på tiktok. Jeg er kvinne på 40, prøvde ut tiktok og slettet etter to dager. Makan til tøys. Men liker å snappe med venner og familie så jeg kan se hva de driver med og hvordan barn i familien vokser og slikt ❤️ 

Anonymkode: 9f687...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

TikTok antok jeg var for barn/ungdom?

Jeg er 40 år gammel Diplodocus.

Har Snapchat, bruker begrenset. Er mest på IG egentlig. Elsker teite memes 😂🤷‍♀️

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...