Gå til innhold

Kjøpe sykkel fra bikeshop.no, noen som har erfaringer derfra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst på en sykkel som de har der men er usikker på hvordan det er med service og slikt hvis det skulle bli et problem. 

Så alle erfaringer mottas med takk. 

https://bikeshop.no/

Anonymkode: 6fb74...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har god erfaring med å kjøpe deler derfra, vi får det vi bestiller kjapt, og om det er noe problem er kundeservice løsningsorientert.

Jeg ville personlig ikke kjøpt sykkel på nett uten egen mekke-kompetanse, med mindre det er en spesiell sykkel. Det er så greit å kunne stikke innom noen som har erfaring med og deler til min sykkel. Min sykkelbutikk pleier ofte også å fikse småting for bare prisen for delene om det er lite å gjøre. Med nettbutikk får du ikke den samme servicen.

Hvis du er en habil sykkelmekker og kan fikse problem selv bør det ikke være noe problem.

Anonymkode: 01362...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøp sykkel på nett med mindre du vet nøyaktig hva du trenger. 

Finn din riktige størrelse på sykkelen og hva som passer deg. Det hjelper betjeningen deg med på en bikeshop butikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har god erfaring med å kjøpe deler derfra, vi får det vi bestiller kjapt, og om det er noe problem er kundeservice løsningsorientert.

Jeg ville personlig ikke kjøpt sykkel på nett uten egen mekke-kompetanse, med mindre det er en spesiell sykkel. Det er så greit å kunne stikke innom noen som har erfaring med og deler til min sykkel. Min sykkelbutikk pleier ofte også å fikse småting for bare prisen for delene om det er lite å gjøre. Med nettbutikk får du ikke den samme servicen.

Hvis du er en habil sykkelmekker og kan fikse problem selv bør det ikke være noe problem.

Anonymkode: 01362...4de

Ikke noe problem, har en med eget sykkelverksted som kan fikse det som trengs. 😄 Takk for svar.

Traktorlesba96 skrev (4 timer siden):

Aldri kjøp sykkel på nett med mindre du vet nøyaktig hva du trenger. 

Finn din riktige størrelse på sykkelen og hva som passer deg. Det hjelper betjeningen deg med på en bikeshop butikk ;)

Takk for svar. Vet hva jeg trenger og hvilken størrelse. Det er kun hos de jeg kan får kjøpt sykkelen dessverre så det er ingen mulighet får å få prøvet den ut heller da vi bor får langt unna.

Anonymkode: 6fb74...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke noe problem, har en med eget sykkelverksted som kan fikse det som trengs. 😄 Takk for svar.

Takk for svar. Vet hva jeg trenger og hvilken størrelse. Det er kun hos de jeg kan får kjøpt sykkelen dessverre så det er ingen mulighet får å få prøvet den ut heller da vi bor får langt unna.

Anonymkode: 6fb74...6d6

Siden du allerede vet hva du skal ha og kan ta mekking selv er det sikkert ikke noe problem. Bare hør med han med verkstedet for å være sikker på at det er gode deler på sykkelen. Det er en fordel om mekanikeren liker å mekke på sykkelen din.

Anonymkode: 01362...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en dyr sykkel derfra for flere uker siden som skulle være på lager og ha 3-4 dagers leveringstid, men ingen sykkel har kommet og ingen kommunikasjon fra butikken om hva som skjer eller hvorfor den er forsinket. Kundeservice sier ikke stort mer enn at den er på lager og snart kommer. Virker som om de har  problemer med å levere varer, også ting de påstår å ha på lager på grunn av korona, så vær forberedt på at det kan ta lang tid å få en sykkel om du bestiller nå.

Anonymkode: 84a64...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...