Gå til innhold

Kjenner du noen som er litt som Donald, Fleksnes , Karl Reverud, Al Bundy osv. som tror godt om seg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men som egentlig er ganske mislykkede.

Anonymkode: 9f3d2...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har alle noe av disse egenskapene i oss,  helt sikkert du også ts, det er derfor vi ler så godt av disse figurene.

Anonymkode: fbb69...13b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi har alle noe av disse egenskapene i oss,  helt sikkert du også ts, det er derfor vi ler så godt av disse figurene.

Anonymkode: fbb69...13b

Ja det har jeg.

Anonymkode: 9f3d2...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har litt Karl Reverud i seg. Egosentrisk, hissig og tro at man er smartere enn de fleste andre. 

Anonymkode: 721f1...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Karl er da ikke mislykket? Han er jo gründer og bedriftsleder?

Anonymkode: 1e8cc...3cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min er helt lik Fleksnes 😂 tror han er verdensmester og elsker å kverulere. 

Anonymkode: 2cf25...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men Karl er da ikke mislykket? Han er jo gründer og bedriftsleder?

Anonymkode: 1e8cc...3cb

Tja. Han har jo tydeligvis ikke råd til å bo alene.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har alle noe av disse egenskapene i oss,  helt sikkert du også ts, det er derfor vi ler så godt av disse figurene.

Anonymkode: fbb69...13b

Sant det. Ingen interesserer seg for noe som ikke angår dem selv. Egentlig tar de menneskene støyten for oss ved at vi kan snakke om sider ved oss selv vi ikke tør å snakke om når det gjelder oss selv. Har merket dette IRL også. Det er umulig å gå til en person som har dretet seg ut, men ingen har problemer med å danne et fellesskap og snakke drit om andre. Har altfor mange ganger opplevd at jeg har vært gjenstand for kritikk, men måtte til slutt kaste inn håndklet da jeg forstod at folk generelt stikker av når det er deres tur. Litt som å kjøpe is til noen og når det er deres tur stikker de av, under påskudd av alskens merkelige påstander om at de er sterke. Hvis de er så sterke, hvorfor tåler de ikke kritikk da? Og hvorfor skal jeg, som den svake, tåle masse kritikk? Folk flest er generelt sett ikke ærlige, men de hadde vel hengt seg selv om de måtte ha vært ærlige. 

Anonymkode: c1125...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Tja. Han har jo tydeligvis ikke råd til å bo alene.  

Han lot nok de andre bo hos han. Og du kan ikke ha sett mye Karl. I Karl og Co og Karl 2 bor han alene i en toppleilighet på vestkanten i Oslo.

Anonymkode: 1e8cc...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han lot nok de andre bo hos han. Og du kan ikke ha sett mye Karl. I Karl og Co og Karl 2 bor han alene i en toppleilighet på vestkanten i Oslo.

Anonymkode: 1e8cc...3cb

Selvsagt ser jeg ikke på Karl og co. Men husker Mot i brøstet fra da jeg bodde hjemme.  Min far så på serien. Det irriterte min mor😂 For hun syns det var så tåpelig at "vellykkede" Karl var avhengig av å dele huset med to menn for å klare seg økonomisk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Selvsagt ser jeg ikke på Karl og co. Men husker Mot i brøstet fra da jeg bodde hjemme.  Min far så på serien. Det irriterte min mor😂 For hun syns det var så tåpelig at "vellykkede" Karl var avhengig av å dele huset med to menn for å klare seg økonomisk.  

Er vel ingen tv-serier eller bøker som passer for henne da, utenom mattebøker og matteprogram. For en mor du har. Kun nøytralitet og logikk hele veien. Wooooow. 

Anonymkode: c1125...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (12 minutter siden):

Tja. Han har jo tydeligvis ikke råd til å bo alene.  

Jo, han har til og med råd til å la folk snylte på han. 

Anonymkode: 721f1...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Det er jo veldig ulike komiske figurer , som de fleste vil kjenne seg litt igjen av, eller ihverfall kjenne igjen andre på det da. Ibsen traff nok spikeren på hodet med sitt sitat med livsløgnen til gjennomsnittsmenneske. Vi har det alle. Så hvis vi trenger og føle at feks « lagersjef» er viktig, hva er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...