Gå til innhold

En dag med velvære bare for deg


hecuba

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært så heldig at jeg havnet på sykehus på mandag. Etter det har jeg vært skikkelig slapp og følt meg ekkel. Nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe inn kremer, shampoo, hårkur, neglelakk, ansiktsmaske osv og gjøre slik at jeg føler meg mest mulig vel. Har gjort dette før, og det er absolutt å anbefale.

Noen andre som har råd til hva mer jeg burde ha med på denne dagen? Eller som gjør slikt selv?

:klem: til alle som har følt seg litt "shabby" i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* En bunke glansede blader! Vouge, Tique og Elle.

* Litt freshe og nye myke klær (blir ikke det samme å gå rundt i en gammel joggedress).

* Masse frukt (litt eksotiske), men gjerne noen håndlagde, eksklusive konfekter også.

* Sørg for at huset/leiligheten er nyvasket og ryddet på den store spa-dagen.

* Koble ut telefonen.

Jeg har hjemme-spa innimellom, men altfor sjelden. Og da kjøper jeg også en skikkelig god og dyr rødvin i tillegg til å kose meg med på kvelden.

God spa-dag og riktig god bedring :kose:

Endret av Lilypie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ta det gjerne på en kveld som denne hvor nesten alt som kan ligne på en mann skal se på fotball. Du får ihvertfall fred! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ta det gjerne på en kveld som denne hvor nesten alt som kan ligne på en mann skal se på fotball. Du får ihvertfall fred! :)

Blir nok ikke i dag, nei.. Og nå er fotballkampen over.. :roll:

Flere forslag! :)

Takk for alle forslag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freshe opp hårfargen med en glansvask, kanskje?

ganske fornøyd med hårfargen, faktisk.. Men blomster hørtes ut som en god idè..

Du skal ikke joine meg og gi meg en pedikyr da...? :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør deg inn med selvbruningskrem før du legger deg! Så kan du føle deg litt ekstra fresh dagen etter også:) Dette virker kanskje litt ekkelt og klissete, men hvis du smører inn føttene med et godt lag vaselin og tar på deg bomullsokker før du legger deg kommer du til å våkne opp med baby-myke tusseladder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør deg inn med selvbruningskrem før du legger deg! Så kan du føle deg litt ekstra fresh dagen etter også:) Dette virker kanskje litt ekkelt og klissete, men hvis du smører inn føttene med et godt lag vaselin og tar på deg bomullsokker før du legger deg kommer du til å våkne opp med baby-myke tusseladder!!

Hehe.. Takk for den! :D

Vurderte selvbruningskrem.. :) Men er redd for å bli orange eller at det skal smitte over på klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Takk for den! :D

Vurderte selvbruningskrem.. :) Men er redd for å bli orange eller at det skal smitte over på klærne.

De fleste av de merkene jeg har prøvd gir en fin brunfarge synes nå jeg! Og venter du i 20 min før du kler på deg, så er du sikker på at fargen ikke smitter av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av de merkene jeg har prøvd gir en fin brunfarge synes nå jeg! Og venter du i 20 min før du kler på deg, så er du sikker på at fargen ikke smitter av! :)

Hvor lenge varer fargen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer fargen da?

Fargen går jo gradvis bort da, men hvis jeg ville bevart fargen ville jeg brukt selvbruningskrem ca. hver 3-4 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...