Gjest Optimo Skrevet 9. oktober 2021 #581 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har dommerne i Stjernekamp noensinne kritisert deltakerne? Uansett hvor pinlig og tafatt det er på scenen så vanker det ros fra panelet. Spesielt Mona. Tips til NRK, det er lov å kalle en spade for et møkkagreip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #582 Del Skrevet 9. oktober 2021 Optimo skrev (Akkurat nå): Har dommerne i Stjernekamp noensinne kritisert deltakerne? Uansett hvor pinlig og tafatt det er på scenen så vanker det ros fra panelet. Spesielt Mona. Tips til NRK, det er lov å kalle en spade for et møkkagreip. De var kritiske i én episode. Én. Men er tilbake til "åh det går så fint at det ikke var rent for jeg gråt likevel". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #583 Del Skrevet 9. oktober 2021 Optimo skrev (Akkurat nå): Har dommerne i Stjernekamp noensinne kritisert deltakerne? Uansett hvor pinlig og tafatt det er på scenen så vanker det ros fra panelet. Spesielt Mona. Tips til NRK, det er lov å kalle en spade for et møkkagreip. Er delvis enig med deg, selv om de denne sesongen faktisk har klart å kritisere på helt riktige steder. Som en over her sa: Jeg savnet Christine Danke - HUN turte å si fra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 9. oktober 2021 #584 Del Skrevet 9. oktober 2021 Optimo skrev (Akkurat nå): Har dommerne i Stjernekamp noensinne kritisert deltakerne? Uansett hvor pinlig og tafatt det er på scenen så vanker det ros fra panelet. Spesielt Mona. Tips til NRK, det er lov å kalle en spade for et møkkagreip. "Det her var såå fint" - sitat Mona, uansett korleis opptredenen faktisk var 🙄🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #585 Del Skrevet 9. oktober 2021 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg savner Christine Danche som dommer. Jeg og, hun var flink og seriøs. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #586 Del Skrevet 9. oktober 2021 RockyRose skrev (1 minutt siden): "Det her var såå fint" - sitat Mona, uansett korleis opptredenen faktisk var 🙄🙄 Jeg begynner å bli skikkelig lei Mona. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. oktober 2021 #587 Del Skrevet 9. oktober 2021 Erik Byes vise hørtes helt forferdelig ut i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #588 Del Skrevet 9. oktober 2021 RockyRose skrev (2 minutter siden): "Det her var såå fint" - sitat Mona, uansett korleis opptredenen faktisk var 🙄🙄 Og..."Du klarte ikke helt alle tonene, men jeg liker det litt crisp jeg da". NEI - hvis man ikke treffer tonene, er det surt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #589 Del Skrevet 9. oktober 2021 Den dårligste kvelden så langt asssa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 9. oktober 2021 #590 Del Skrevet 9. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg begynner å bli skikkelig lei Mona. Ja, vi sit som regel å irritera oss over at ho aldri kan vere ærleg. Det skal vere skikkeleg(!!!) dårleg før ho faktisk kan sei "dette var kanskje ikkje heilt din sjanger...". Christine Danche derimot har tydeleg god peiling på musikk, og hadde gode tilbakemeldingar 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #591 Del Skrevet 9. oktober 2021 rosemarin skrev (Akkurat nå): Den dårligste kvelden så langt asssa Jepp. Kunne vært på pub isteden. Jaja, ikke for sent å drikke til jeg har glemt dette her😃😃😃🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #592 Del Skrevet 9. oktober 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Og..."Du klarte ikke helt alle tonene, men jeg liker det litt crisp jeg da". NEI - hvis man ikke treffer tonene, er det surt! Neste gang jeg synger i dusjen og typen syns det er surt (som det alltid er) skal jeg sitere Mona. "Det ekke surt, det er CRISP". 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2021 #593 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Neste gang jeg synger i dusjen og typen syns det er surt (som det alltid er) skal jeg sitere Mona. "Det ekke surt, det er CRISP". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 9. oktober 2021 #594 Del Skrevet 9. oktober 2021 California skrev (12 minutter siden): Begynner å bli lei av Kåre Magnus sine forsøk på å være morsom på Bjørns vegne. Minner meg om en kjip mobber. Entern skrev (3 minutter siden): Jeg begynner å bli skikkelig lei Mona. På tide å bytte ut dem begge, om de skal kjøre enda en sesong! Men markedet begynner vel å bli mettet / utvalget av artister tømt. Men KM fremstår såå ofte som en mobber, ødelegger fine stunder ved å forsøke seg på morsomheter. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #595 Del Skrevet 9. oktober 2021 RockyRose skrev (Akkurat nå): Ja, vi sit som regel å irritera oss over at ho aldri kan vere ærleg. Det skal vere skikkeleg(!!!) dårleg før ho faktisk kan sei "dette var kanskje ikkje heilt din sjanger...". Christine Danche derimot har tydeleg god peiling på musikk, og hadde gode tilbakemeldingar Helt enig! Jeg har stort sett likt henne i andre ting men her virker hun rett og slett uærlig, og litt sånn barneskolelærerinne som skal si noe pent om alt alle har gjort uansett hvor elendig det er…😬 Hun må da gå tom for superlativer etterhvert!?😳😐 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #596 Del Skrevet 9. oktober 2021 Skeeter skrev (1 minutt siden): På tide å bytte ut dem begge, om de skal kjøre enda en sesong! Men markedet begynner vel å bli mettet / utvalget av artister tømt. Men KM fremstår såå ofte som en mobber, ødelegger fine stunder ved å forsøke seg på morsomheter. Helt enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 9. oktober 2021 #597 Del Skrevet 9. oktober 2021 Det må helt klart bli Alexandra & Bjørn i finalen🎤🎶 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. oktober 2021 #598 Del Skrevet 9. oktober 2021 Helt greit at Heidi røk i dag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. oktober 2021 #599 Del Skrevet 9. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (Akkurat nå): Helt greit at Heidi røk i dag. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. oktober 2021 #600 Del Skrevet 9. oktober 2021 Men hva faen?? Hvorfor går ikke Jorun ut??? Hun har jo hatt NULL opptredener som har imponert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå