Gå til innhold

Hvordan komme i gang med styrketrening hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg kunne tenke meg å trene styrke, hele kroppen, hjemme. Har ikke anledning til treningssenter. Men jeg kan ingenting om dette. 

Så finnes det noe å lese/lytte/se? Finner det noe utstyr som er "gøy" å ha for å gjøre øvrelser?

Hjelp!

Anonymkode: ae7e7...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker SWEAT appen for hjemmetrening og anbefaler den virkelig. Jeg vet appen har treningsprogram for nybegynnere og de har program med og uten utstyr. De har instrukser for hver øvelse og viser deg hvordan du skal gjøre det i en lite videosnutt. Jeg synes faktisk hjemmetrening har blitt overraskende gøy og motiverende med denne appen. Den koster rundt 200 i måneden, men det er det verdt da jeg får inn 3-5 økter i uka.

Selv trener en kombinasjon av styrketrening og yoga og bruker et par manualer, treningsstrikk og en treningsmatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Zooey said:

Jeg bruker SWEAT appen for hjemmetrening og anbefaler den virkelig. Jeg vet appen har treningsprogram for nybegynnere og de har program med og uten utstyr. De har instrukser for hver øvelse og viser deg hvordan du skal gjøre det i en lite videosnutt. Jeg synes faktisk hjemmetrening har blitt overraskende gøy og motiverende med denne appen. Den koster rundt 200 i måneden, men det er det verdt da jeg får inn 3-5 økter i uka.

Selv trener en kombinasjon av styrketrening og yoga og bruker et par manualer, treningsstrikk og en treningsmatte.

Tusen takk! Akkurat nå driter jeg i pengene, jeg vil bare finne noe jeg liker :)

13 minutter siden, Diamant20 said:

Funkygine har mange økter som er gull verdt🙌🏽

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tusen takk! Akkurat nå driter jeg i pengene, jeg vil bare finne noe jeg liker :)

Bare hyggelig!

De har veldig mange ulike typer treningsprogram også, så du har en del å velge blant. Liker særlig at du har muligheten til å bytte ut øvelser hvis du f.eks. har en skade eller mangler utstyr, app'en foreslår alternative øvelser som trener samme muskelgruppe.

Anbefaler å sjekke ut SWEAT og trenerne på instagram. De legger ut daglige øvelser i tillegg til det som er med i app'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/3/2021 at 11:55 AM, Zooey said:

Bare hyggelig!

De har veldig mange ulike typer treningsprogram også, så du har en del å velge blant. Liker særlig at du har muligheten til å bytte ut øvelser hvis du f.eks. har en skade eller mangler utstyr, app'en foreslår alternative øvelser som trener samme muskelgruppe.

Anbefaler å sjekke ut SWEAT og trenerne på instagram. De legger ut daglige øvelser i tillegg til det som er med i app'en. 

Tusen takk, lastet ned og gleder meg til å begynne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk, lastet ned og gleder meg til å begynne!

Så gøy! Masse lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har trent med Jillian Michaels-videoer i noen måneder og har gjort kjempefremskritt. Anbefales!

Anonymkode: 9505f...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har trent med Jillian Michaels-videoer i noen måneder og har gjort kjempefremskritt. Anbefales!

Hvor finner du de? Ligger de på YouTube?

Anonymkode: da5c2...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lastet ned noen via torrentsider, men skaffet appen hennes etter hvert og betaler nå for å få tilgang til alt hun har laget. Tror hun har klart å få alt fjernet fra YouTube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker YouTube etter å ha meldt meg ut sv treningssenter. Trente en stund etter Jullian Michels, men trener nå etter filmene til Sydney Cummings. Liker de veldig godt 😊 De er enkle og greie, men de fleste krever at man har litt utstyr (noen vekter). 

Anonymkode: 8c475...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...