AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Hvilken størrelse vil du helst ha til vaginal sex for mest mulig nytelse? 12-14cm? 14-16cm? 16-18cm? 18-20cm? 20-22cm? 22cm og større? Anonymkode: a0cae...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Det kommer selvsagt an på mannen penisen tilhører. Den beste penisen er den som er mannen jeg elsker sin. Anonymkode: 89c90...71d 20
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Lengde har absolutt ingenting å si, poengløst at den er 20 cm når skjeden min er langt ifra så dyp. Så lengde kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre om... Alt over 5 cm fungerer nok sikkert. Det er tykkelsen det kommer an på. Hvor tykk vet jeg ikke, men jeg har følt mye mer nedentil og følt meg mer "fylt opp" når penisen er tykk. Men det hjelper lite om sexen ellers er dårlig. Eksen hadde verdens flotteste pikk, kjempe tjukk og perfekt lengde, men sexlivet vårt var dritt likevel. Anonymkode: 95e71...f7b 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Det viktigste er jo at den seksuelle kjemien stemmer. Tror ikke jeg har prøvd en som har vert mindre enn 16-18. Kjæresten har en på 21 og synes den er veldig deilig, men kan være ubehagelig i noen stillinger hvis han støter for hardt og for dypt. Går greit om jeg har hatt en orgasme først, da kan han peise på så hardt han bare vil. Anonymkode: 33d06...ab4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Alt fra 16 og opp er bra, men ikke om den er tynn. Anonymkode: 9fe75...4a7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Trenger ikke være lengre enn 18-20 cm, men bør være tykk. Anonymkode: 46f4f...2d2 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken størrelse vil du helst ha til vaginal sex for mest mulig nytelse? 12-14cm? 14-16cm? 16-18cm? 18-20cm? 20-22cm? 22cm og større? Anonymkode: a0cae...a4c Tipper de svarene du har fått så langt, er et godt bevis på at du har skutt skivebom? Anonymkode: bf011...db6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 18-20 er det jeg er vant med siden det er vanligst. Men 20-22 er nok det ideelle, men det møter jeg sjelden på. Anonymkode: 49949...d59 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 Har aldri målt lengden på penisen til mine partnere. Det er mannen som penis sitter fast i som er viktigst. Anonymkode: f929c...d80 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 16-22 er perfekt lengde for meg! Tykkelsen bør være litt over gjennomsnittet, eventuelt tykk😊. Jeg liker ikke peniser som er tynne. Det er tykkelsen som er viktigst for nytelsen, pluss at den må sitte på en mann jeg liker. Jeg har også vært borti 14-15 cm, det går greit det også, hvis den er tykk nok. Det er mange menn som måler penis feil, eller skryter på seg et par cm ekstra.. Det er turn off, fordi jeg både ser og kjenner forskjellen, i hvertfall når det gjelder tykkelsen. - jente 20 år (trang). Anonymkode: 8081e...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 Jeg er helt uenig med de som ønsker en lang en. for meg er nok 12-16 ideelt, gjerne med litt tykkelse. Mannen min er ca 20 og det er egt for langt, han bunner og gir støtsmerter i mange stillinger og jeg har lurt på om det finnes en "smultring" å sette på som gjør at han ikke kommer så langt inn. elskeren min er nok mer sånn 13-14, og den funker veldig bra. Jeg kommer uansett lengde da, siden det er min "gnikking" av klitoris mot mannens kropp som avgjør det. Og seksuell kjemi har mye mer å si enn akkurat antall cm for meg. Anonymkode: d0815...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helt uenig med de som ønsker en lang en. for meg er nok 12-16 ideelt, gjerne med litt tykkelse. Mannen min er ca 20 og det er egt for langt, han bunner og gir støtsmerter i mange stillinger og jeg har lurt på om det finnes en "smultring" å sette på som gjør at han ikke kommer så langt inn. elskeren min er nok mer sånn 13-14, og den funker veldig bra. Jeg kommer uansett lengde da, siden det er min "gnikking" av klitoris mot mannens kropp som avgjør det. Og seksuell kjemi har mye mer å si enn akkurat antall cm for meg. Anonymkode: d0815...8aa Ja, de fleste her inne er enig i at tykkelsen er viktigere enn lengden. Og at seksuell-kjemi uansett må til for at sexen skal bli bra. Men er den seksuelle kjemien til stede foretrekker de fleste heller en som er tykk, enn en som er tynn. Og heller en som er gjennomsnittlig lang, enn kort. Så lenge den er tykk, er det som oftest godt nok.. Det eneste problemet er at svært små peniser, for eksempel de under 11 cm, har som regel ikke sjans til å oppnå samme tykkelsen som de som har over 13 cm lang. De fleste på 13-14 cm har ganske tynn. Vi er heldige hvis vi finner noen med 13-14 cm som har veldig tykk🤤 Jeg har møtt en del over 16 cm, som har tykk! Men det finnes også de som har over 16 cm, som er veldig tynne👎🏼 Og det er ikke så deilig. Ellers har vinkel på penis også litt å si, er den rett, bøyd og hvilken vei isåfall😊 Anonymkode: 8081e...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 Spørs på vinkel og kåthet. Har blitt bunnet av 16cm, men ikke merket noe problem med lengden med 21cm. Typen sin er 14.5cm og gjennomsnittlig tykk. Den gir meg gode orgasmer. Anonymkode: 48afb...8be 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 Helst gjennomsnittlig. Jeg har ikke vært med noen som har vært veldig store, men jeg har vært med noen som har vært svak og slapp i kroppen og ikke orket å bruke nok momentum. Da ble det ikke bra sex. Det som ble bra er sex med menn som har kraft i kroppen. Altså, aktive menn. trenger ikke være muskuløs. Man må ha styrke i beina for å kunne ha litt kraft i sexen og så må kan kunne støte slik at kroppene kommer nær. Da blir det bra. Det hjelper ikke med stor tiss om man bare orker sakte sex eller har stor mage slik at man ikke kommer til. Anonymkode: ac1e2...252
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 14-18 er perfekt! Passe lengde. Lengre blir too much for meg. Mer pain enn pleasure! Anonymkode: f7de6...a14 3
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2021 #18 Skrevet 2. juni 2021 Langfingeren min er 11cm og tunga mi stikker 5cm utenfor leppene mine😅
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #19 Skrevet 3. juni 2021 Klitoris er viktigere for kvinners nytelse en vaginal penetrering. Anonymkode: 55d9e...4ef
Resignert Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Klitoris er viktigere for kvinners nytelse en vaginal penetrering. Anonymkode: 55d9e...4ef Jo, sånn er det vel for flertallet av kvinner, etter hva jeg har forstått og erfart. Dermed er det jo faktisk nokså poengløst å penetrere disse damene, siden det gir dem fint lite. Som mann må man jo da håpe på både vilje og evne til å gi en mann nytelse tilbake på andre måter, men der har det vært heller dårlig stelt opp gjennom årene, dessverre. Tror det må være en kombinasjon av dårlige ferdigheter, lite fantasi og direkte "seksuell latskap". Muligens tillært gjennom sex med menn som er takknemlige bare de får et tamt knull. Så da står man igjen med at den gode sexen får man kun med de kvinnene som faktisk har stort utbytte, og får orgasmer ved vaginal penetrering. Resten kan man egentlig bare gi opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå