Gå til innhold

Hoftebukser og korte topper


Annie

Anbefalte innlegg

Så kan man lure på, er det et mindre tiltrekkende personlighetstrekk å kritistere andres personlighet/væremåte enn å kritisere andres klesstil?  :ler:  The Pot Calling The Kettle Black

De fleste skjønte vel hva hun mente? Ville ihvertfall forstått det om man ikke var så opptatt av å forsvare seg selv.

Å kritisere noen for klesstil er ganske tragisk, å kritisere andre for væremåte som "skader" andre er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste skjønte vel hva hun mente? Ville ihvertfall forstått det om man ikke var så opptatt av å forsvare seg selv.

Å kritisere noen for klesstil er ganske tragisk, å kritisere andre for væremåte som "skader" andre er på sin plass.

Hehe..vet ikke helt jeg. Synes det var rimelig ironisk det hun skrev. Hvem hadde trodd at man kunne si så mye om personlighetene til KG'ere basert på én tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..vet ikke helt jeg. Synes det var rimelig ironisk det hun skrev. Hvem hadde trodd at man kunne si så mye om personlighetene til KG'ere basert på én tråd ;)

Personlighetstrekk Susanne, det var det hun snakket om. At man kritiserer andre for påkledning er kun endel av personligheten. Man tror jo at det som skrives menes av innleggeren, og da er det lett å tilegge innleggeren dette som et trekk i deres personlighet.

Jeg har en venninne som hele tiden må kritisere andre for klær eller utseende og jeg må si at første gang hun gjorde det så syns det var et negativt personlighetstrekk. Jeg trodde likevel ikke at hele hennes personlighet var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg ser , er jenter som presser seg i for trange dongeri bukser og har for korte topper og magen bare velter ut. De går også på en veldig rar måte med de trange buksene. Av og til lurer jeg på hvordan de klarte å få den på. :sjenert: Jeg har selv litt for mye, men jeg tar ikke på meg for trange klær og lar alt henge fremme. Man kan følge moten og kle seg fint selv om man har noen kilo for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..vet ikke helt jeg. Synes det var rimelig ironisk det hun skrev.

:sjarmor: tydeligvis ikke ironisk nok, kanskje jeg burde dratt frem en av disse fine vi har fått på kg nå med flagg og greier :ironi::ironi::ironi:

Det er stadig vekk tråder her på kg hvor folk overgår hverandre i å rakke ned på stil og utseende hos andre.

Det jeg (tydeligvis helt feilslått hos noen), forsøkte å påpeke var at ved å skape, generere og vedlikeholde slike negative følelser overfor andre, ofte tilfeldige individer, til syvende og sist slår tilbake på instigatoren selv. Er det virkelig så vanskelig å se?

Hvorfor gidde å bry seg? er et spørsmål.

Hvorfor man ønsker å dyrke slik negativisme hos seg selv er et annet spørsmål, men kanskje viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...