Gå til innhold

Flytte favoritter fra en maskin til en annen


Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om dette kan gjøres? Har en stasjonær pc på jobben hvor jeg har en lang liste med favoritter (for lang til å gidde å skrive opp alle å overføre manuelt ;) ) som jeg gjerne skulle fått overført til min bærbare pc.

Om det er mulig, hvordan gjøres det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye lettere å gå inn på C:\documents and settings, finne ditt brukernavn, åpne mappen, legge mappen favoritter inn på en USB flash drive og gjenta den samme prosedyren på den andre pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Homer Simpson
Det er mye lettere å gå inn på C:\documents and settings, finne ditt brukernavn, åpne mappen, legge mappen favoritter inn på en USB flash drive og gjenta den samme prosedyren på den andre pcen.

Vanskeligere enn å velge export, finne usb-nøkkel og lagre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskeligere enn å velge export, finne usb-nøkkel og lagre?

Ja, fordi den bookmark-filen ofte skaper litt problemer om man ikke er så pckyndig.

Alle favorittene legger seg som en egen html-side og om man ikke får importert den ordentlig så er det et fryktelig knot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken browser du bruker det da.

Gikk selvfølgelig utifra at vedkommende brukte internet explorer som også Mr. Simpson gjorde.

Kan du ikke legge ut en oppskrift for andre browsere om du har erfaring med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Homer Simpson

Jeg gjorde det til nød, fordi hun ikke nevnte noen spesifikk browser. Likevel er det ett poeng, web er ikke det samme som Explorer. Man kan vel diskutere om Explorer egentlig er Web i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...