Gå til innhold

Stadig merkelige svar på ting de fleste vet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg henger meg opp i dette fordi det viser at personen er svært lite gjennomtenkt i sine uttalelser.

Anonymkode: b027b...ab1

Hvorfor må alt man sier være så gjennomtenkt?

Jeg kjenner noen personer som kun sier ting som gjennomtenkt både en og to ganger. De er de kjedeligste folkene jeg vet om.

Anonymkode: e2dfb...10c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke utenkelig å betale ned huslånet på den tiden. Det er en relativt lav sum.

Anonymkode: 95c7c...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har ikke mulighet til å bruke arbeidsbil på jobb heller. Vedkommende er jo bare glad på andres vegne, er ikke feil, det.

Anonymkode: 95c7c...b4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er da ikke utenkelig å betale ned huslånet på den tiden. Det er en relativt lav sum.

Anonymkode: 95c7c...b4a

Ja da synes jeg du skal regne på hvor mye man må betale i avdrag i mnd. Personen har eid i fem år.

 

Anonymkode: b027b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja da synes jeg du skal regne på hvor mye man må betale i avdrag i mnd. Personen har eid i fem år.

 

Anonymkode: b027b...ab1

Jeg nedbetalte tilsvarende beløp på 7 år. Kunne betalt ned fortere, men kjøpte bil cash i samme periode.

Anonymkode: e2dfb...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja da synes jeg du skal regne på hvor mye man må betale i avdrag i mnd. Personen har eid i fem år.

 

Anonymkode: b027b...ab1

18.000 + renter. Da har man betalt ned på seks år. Du får det til å høres umulig ut. Det er jo ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte ingenting av det som sto i hovedinnlegget😄 Syns det er du som fremstår som litt sær, TS.

Anonymkode: 9d3c5...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (På 2.6.2021 den 18.40):

18.000 + renter. Da har man betalt ned på seks år. Du får det til å høres umulig ut. Det er jo ikke det?

Ja pluss renter. 

Jeg vet at de ikke har råd til å betale ned så mye på lånet. 

Anonymkode: b027b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi personene du omtaler fiktive navn, da er det lettere å forstå hvem som sa hva. 

Anonymkode: c27aa...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis leiligheten kostet 1,3 millioner, og de hadde 15% egenkapital er det jo «bare» snakk om litt over 1,1 mill. Det er ikke helt utenkelig at to personer kunne klart å betale ned det på 6år. I alle fall at de nærmet seg nedbetalt leilighet. 
 

Kommentaren rundt arbeidsbil på butikken hørtes jo bare ut som småprat. Du må slutte å legge seg borti alt mulig, 

Anonymkode: e8743...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en person eier alene.

Anonymkode: b027b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er en person eier alene.

Anonymkode: b027b...ab1

Men er du sikker på at denne andre personen har så inngående kunnskap til dennes økonomi og sivilstatus som du tydeligvis har? 

Har du noen gang hørt om small talk? 

Hvis du skal henge deg opp i alle mulige "tullete" kommentarer folk kommer med når de driver med small talk kommer du til å få slitsomt liv.

Er du sikker på at du aldri sier noe som andre syns er merkelige svar på noe de fleste vet?

Anonymkode: e2dfb...10c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså du sier at du møtte vedkommende på butikken. Det er ikke alle som bruker jobb bilen til butikken nei. Og hvis dere gjorde et stort nummer ut av at lånet var sååå lavt så et det jo ikke rart hun lurer på om det kanskje allerede er nedbetalt. Skjønner ikke problemet 

Anonymkode: f234b...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...