AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Del Skrevet 31. mai 2021 Hei Har begynt trene rumpe, da jeg synes den er i dvaskeste laget. Finni noen treningsvideoer på youtube, som går direkte på rumpe og ikke varer så lenge. Lurer derfor på om dette er bortkasta? MÅ jeg bruke tunge vekter for å få noen som helst oppstramming av rumpa mi? Anonymkode: f2f04...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 Trening er aldri bortkastet vil jeg påstå - uansett hvordan du utfører den. Du må overhodet ikke løfte tunge vekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 31. mai 2021 #3 Del Skrevet 31. mai 2021 Rompa og lårene er store muskler som krever tyngre vekter for å vokse jo. Men under koronaen nå så har jeg brukt endel bands i stedefor vekter. Det går mye i one leg bridges, bulgarian squats, "markløft" der jeg drar i strikk i stedefor vekt. Du må utføre mange repetisjoner og til og med "holde" bevegelsene lenge. Som for eksempel at du utfører bridges og forsøker å holde rompa oppe i flere sekunder for at musklene skal jobbe. Man kan også bruke flasker fylt med vann, store steiner osv, hjelper å være kreativ også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. mai 2021 #4 Del Skrevet 31. mai 2021 Heisann1234 skrev (2 timer siden): Rompa og lårene er store muskler som krever tyngre vekter for å vokse jo. Men under koronaen nå så har jeg brukt endel bands i stedefor vekter. Det går mye i one leg bridges, bulgarian squats, "markløft" der jeg drar i strikk i stedefor vekt. Du må utføre mange repetisjoner og til og med "holde" bevegelsene lenge. Som for eksempel at du utfører bridges og forsøker å holde rompa oppe i flere sekunder for at musklene skal jobbe. Man kan også bruke flasker fylt med vann, store steiner osv, hjelper å være kreativ også. Hvordan får du store steiner inn i en flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 31. mai 2021 #5 Del Skrevet 31. mai 2021 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Hvordan får du store steiner inn i en flaske? Mente ikke å ha store steiner i flaske, beklager 😅 Men man kan trene med en stor stein for eksempel, eller to oppi i en ryggsekk. Flaskene kan vell heller fylles med vann eller sand for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Del Skrevet 1. juni 2021 https://www.funkygine.com/2017/03/14/tren-stumpen-pa-stuegulvet-detaljert-program/ Anonymkode: 9e22d...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå