Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her står alt bra til.

Jeg er litt trøtt i dag, for det var ikke lett å få sove i går.

Når jeg skulle legge meg kom det plutselig mye slim, så jeg måtte opp på do.

Det var ikke noe blod på det, men jeg tror det var fra slimproppen, for det var veldig gummiaktig og limete. (beklager detaljene). Hadde også mye kynnere, som jeg har hatt de to siste dagene. Jeg kjennte også en sår stikking fra livmorhalsen, så jeg tror ting begynner å modnes.

Men jeg er også redd at det kanskje kan være en urinveisinfeksjon eller noe. Men jeg skal til legen på onsdag, så da får jeg vel svar på det.

Etter mange dobesøk i natt sovnet jeg til slutt.

Mannen skal jobbe 4 timer hver dag denne uka, så det ble heller ikke noe ekstra søvn på meg i morrest.

Men formen er ellers veldig bra. Har enda litt kynnere og stikkinger fra livmorhalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at nattesøvnen ikke er på topp, men likevel spennende å høre at slimproppen kan ha gått! :hoppe: Det betyr jo at ting er i gjerde... Og med stikkinger og kynnere i tillegg - ojojoj... Spennende det her, Fru Blå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!! Spennende!! Detaljer er det vi lever for her på kg så det skal du bare ta med knusende ro :ler:

Huff,slitsomt med for lite søvn ja..Håper du får hvilt de litt utover dagen når han kommer hjem!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Ja, det er spennende når det begynner å skje noe. Men jeg tror ikke hele slimproppen kan ha godt, for da ville det vel vært litt blod oxo. Men det er vanskelig å si, for i forrige svangerskap så jeg ingenting til den eller vannet. Men de sa på sykehuset at det var gått, så det må ha skjedd uten min viten i allefall.

Skytte: Det er bra dere ikke er for fisefine. :ler:

Jeg har ikke sovet noe ekstra i dag, det vil bare gå utover nattesøvnen. Jeg satser heller på å legge meg litt tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja man kan ikke få med eg alt! Sambo er skråsikker på at vannet skal gå og jeg tenker han ser for seg et rimelig stort plask da :ler:

Ikke enkelt for de stakkars karene! Ikke skla jeg le så høyt heller for jeg kan godt finne på å tro at det blir en smell og en blårøyk liksom så er alt vannet borte... :sjenert:

Er intet vann eller slim eller noe spennende hos meg..... :sjenert:

Må ikke bli for lenge borte av gangen nå fremover! Da blir vi jo så nysgjerrige at hjelpes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke bli for lenge borte av gangen nå fremover! Da blir vi jo så nysgjerrige at hjelpes!!

:Nikke: Det er så mange som kan føde NÅR SOM HELST nå... Utrolig spennende!

:klem: til deg. Håper dagen din har vært bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er bare en snartur innom. Har time hos legen 9:45, men må være der en halvtime før for å ta prøver på laben.

Oppdatering kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Cr@sh! :)

Her er resultatene fra kontrollen:

Uke: 37+3

Vekt: 71 (+ 1,4 kg på 2 uker, + 19 kg så langt i svangerskapet)

BT: 113/83

Hb: 11,2

Urin: -

Ødem: 1

Leie: HF (han ble usikker om hodet var festet likevel, men siden han har sagt det siden uke 31, ville det bare være dumt å si noe annet.) :forvirret: Hodet var i allefall godt ned i bekkenet.

Fl/min: 148

Symfyse-fundusmål: 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cr@sh, Skytte og Fru Biscuit! Koselig å se at dere stikker innom! :)

Som dere ser har jeg litt problemer å få sove. Våknet 5:30 med at jeg måtte på do, men ble etterhvert sulten når jeg la meg igjen. Nå måtte jeg bare opp å spise, så jeg tenkte å oppdatere litt i dagboka mi imens.

Etter litt sengekos på onsdagskvelden kom det nye murringer og kynnere i hele går. I dag har det visst nok roet seg ned, men får se om det tar seg opp igjen når vi skal på Ikea i dag.

I går hadde vi til og med govær, så det var deilig å kunne sitte litt i sola. Håper det kan bli litt mer av det i dag!

Midtpånattaklem fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioioi!! Ting begynner å gå seg til og modnes hos deg kanskje?! Spennende!!!

Håper du får ei super helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :vinke:

Vi har hatt en kjempefin helg her i Trondheim, med mye sol og varme.

Ja, jeg tror ting begynner å modnes, men kommer sikkert ikke til å snike i køen. ;) Forhåpentligvis betyr det at fødselen blir lett i allefall!

Jeg kjenner at alt begynner å bli mye tyngre nå, synes det er slitsomt å bare gå ut på lekeplassen med Marielle.

Har fremdeles mye uregelmessige kynnere som kommer og går.

I morgen begynner Marielle i barnehagen etter 2 uker med ferie. Jeg gleder meg til å få litt ekstra tid til bare meg selv, så jeg kan samle litt krefter nå før fødselen.

Mannen skal reise på konferanse til USA for 2 uker i begynnelsen av Oktober. Han må begynne å bestille billetter snart og jeg har allerede begynt å grue meg. :tristbla: Jeg har tidligere hatt problemer med at han skal reise vekk, og det hjelper neppe å være hjemme med en baby på to mnd og en fireåring. Marielle må nemlig være hjemme fra barnehagen i denne perioden, siden jeg ikke har setvikat til å kjøre henne til og fra barnehagen.

Men jeg får se om jeg reiser til familien i nord (hvis jeg klarer), eller om jeg får foreldrene mine til å komme å være sammen med oss i denne perioden.

Føler meg litt teit som gruer meg for dette nå, når jeg egentlig skal ha fokus på fødselen og babyen som kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner godt at du gruer deg og det er ikke noe teit i hele tatt!

Håper virkelig at noen kan hjelpe deg da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg skjønner også godt at du gruer deg til å være alene med to barn... Det er jo helt naturlig. Håper som Skytte, at nen kan være deg litt behjelpelig de ukene... :Nikke:

Men flott å høre at du merker at ting begynner å modnes... :sjarmor:

Nyt dagene mens Marielle er i barnehagen nå da... Lillegutten min skal også i barnehagen til uka... og JA, det skal bli godt med noen timer for seg selv hver dag den kommende uka...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...