Skytte Skrevet 1. desember 2006 #401 Del Skrevet 1. desember 2006 Burde ABSOLUTT prøvd meg på noe prev jeg også............For her lever vi farlig om dagen Må jo bare le av oss for vi vet jo tross alt hva vi driver med,enda er det bare å kjøra på...Menmen! Aner ikke hva jeg skal velge..vil egentlig ikke ha noen ting så... Men det jeg egentlig skulle var å ønske deg ei fin helg og ei herlig adventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. desember 2006 #402 Del Skrevet 3. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #403 Del Skrevet 3. desember 2006 Det gikk bra hos legen og jeg har nå gått på Cerazette i noen dager. Jeg fikk en veldig koselig nyhet fra en veninne av meg om at hun har blitt gravid! Det var visst ikke helt planlagt siden hun gikk på minipillen. I dag er jeg 29 år!! Hurra!! Hurra!! Jeg fikk Adobe photoshop elements hos snille mannen! Vinterjakke som jeg selv hadde tatt ut fikk jeg hos foreldrene mine når jeg var i nord-norge. Hos svigers fikk jeg kr. 500,- i gavekort på Ikea som jeg hadde ønsket meg.. gavekortet altså. Så nå blir det Ikeashopping til neste helg! :-) Nå vil mannen legge seg.. så det er best å gjøre dette kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #404 Del Skrevet 5. desember 2006 Så supre gaver du fikk!!!Det er alltid koselig når man får akkurat det man ønsker seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. desember 2006 #405 Del Skrevet 11. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. desember 2006 #406 Del Skrevet 12. desember 2006 Nå begynner kalenderen til mannen å ta form. Har foreløpig kjøpt: Marsipan, after eight sjokolade, boklys til nattlesing, miniflaske kjøpt på polet, liten sleik/isskrape til bilen som dugger veldig mye, deo, aftershave balm og et flax lodd. Noen som har tips til flere gaver? ← Hei! Hvor kjøpte du boklyset? Er på utkikk etter en sånn til en kamerat, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. desember 2006 #407 Del Skrevet 12. desember 2006 Clas Ohlson! Har et sånt vi også Håper ellers at alt står bra til med familien Blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #408 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte det på clas ohlson ja . Men har sett at de har det på en bokhandel, Ark tror jeg det var. De hadde med dimmer og det er kanskje enda bedre? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. desember 2006 #409 Del Skrevet 12. desember 2006 Clas Ohlson! Har et sånt vi også ← Jeg kjøpte det på clas ohlson ja . Men har sett at de har det på en bokhandel, Ark tror jeg det var. De hadde med dimmer og det er kanskje enda bedre? :D ← Tusen takk for svar begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Var litt kort i går.. hadde bare noen minutter før jeg skulle legge meg. Takk for besøk i dagboka mi StineMa. Alltid koselig å høre fra dere Skytte og Cr@sh! Marielle har hatt omgangsyke eller farrang som de sier her i Trondheim, siden mandags kveld. Det begynte med feber når hun kom hjem fra barnehagen og så kastet hun opp neste dag. Jeg ble også dårlig i magen i går, og måtte bare avlyse timen til helsestasjonen. Lillegutt har heldigvis ikke blitt syk, så jeg håper det holder seg slik. I går bestillte jeg julekort som jeg har laget selv med adobe photoshopen. Resultatet kan dere se her. Jeg håper resultatet blir bra, så jeg gleder meg til pakken kommer. Kvaliteten på bildet dere ser er ikke så bra, men det er fordi at det bare er en kopi jeg laget. Endret 13. desember 2006 av Fru Blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. desember 2006 #411 Del Skrevet 13. desember 2006 Så flott kort! Jeg er imponert! ... og for noen nydelige barn du har! Håper Marielle er myyye bedre, og du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 19. desember 2006 Takk for det Cr@sh! Marielle ble fort bedre, men er enda forkjølet så jeg holder henne hjemme fra barnehagen denne uka. Risikerer ingenting nå før jul. Jeg selv klarte å fryse på meg feber og ny omgang med omgangsyke på fredag. Denne gangen mye verre enn første, jeg har vært helt utslått hele helga. Magen er enda ikke god, så jeg prøver å passe på hva jeg spiser. Melkeproduksjonen har gått litt ned, men lillegutt sover gjennom natta og virker fornøyd. Jeg er veldig redd for at han også skal bli smittet, men forhåpentligvis hjelper antistoffene i melka. *gjesp* Nå tror jeg senga kaller på meg igjen.. var bare oppe en liten tur for å sende mannen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #413 Del Skrevet 22. desember 2006 Så nydelige barn du har!!! Flink til å lage kort er du! Men nå håper jeg dere holdere dere friske og raske fremover! Innom for å ønske dere ei herlig julefeiring,takke for det gamle året og øske dere et riktig godt nytt år! Stor jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #414 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #415 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #416 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 10. januar 2007 GODT NYTTÅR!! Takk for alle julehilsene, det er koselig å komme tilbake til dagboken min å se at dere har vært innom! Nå er endelig julestria over, men selv om det har vært slitsomt har det også vært veldig koselig. Vi dro til Stavanger på julaften og kom fram i 16:00 tiden til svigersen. Flyturen gikk veldig bra, men det var en litt kjedelig flyrute som gikk via Ålesund og Bergen. Neste gang tror jeg at vi heller drar via Oslo, for det er litt greit å ha litt tid til stell og strekke beina før man begynner på neste tur. Det ble en hyggelig julaften, med pinnekjøtt og riskrem til dessert. Det ble litt reising der nede også, for vi skulle besøke søstra min sin familie og tanter og onkler til mannen. En koselig overraskelse var at svogeren min med familie kom på overraskelses besøk, de fikk tvillinger i november så vi hadde ikke regnet med at de ville komme siden de bor 10 timers kjøring unna. Plutselig var ikke lillegutt så liten lenger. Det ble litt travelt med tre babyer i huset, og vi fikk ikke lenger like mye hjelp til lillegutt, siden de to mindste krevde mye mer enn han. Selv om de var utrolig rolige babyer de også. På nyttårsaften dro vi hjem til Trondheim igjen. Vi var så slitne etter reisingen, så vi orket ikke å lage middag selv. Så det ble takeaway fra kinaresturanten, med pepperbiff og stekt ris med masse godt i. nam! nam! Vi slappet av med film på kvelden og så 10 minutter på raktettene når klokken ble 24. Torsdag i forrige uke ble Marielle syk med omgangsyken IGJEN! Hun hadde bare vært en dag i barnehagen etter jul, og så måtte hun bli smittet nettopp denne dagen. Jeg sa til mannen at han fikk ta seg av henne, for jeg hadde ikke lyst til å bli smittet denne gangen også. Han var hjemme fra jobb første dagen og tok mesteparten av stell med henne når hun måtte kaste opp. Desverre var hun ikke god av oppkastingen neste dag heller, og da var mannen tilbake på jobb. Selvfølgelig ble jeg også smittet da. Men ble ikke syk før på lørdagen. Jeg fikk det ikke i magen heldigvis, men har hatt feber og influensaverk i kroppen. Pluss halsbetennelse. I går ble jeg frisk nok til å være litt oppegående, så jeg klarte å gjøre litt husarbeid. Og i dag er jeg frisk nok til å få dårlig samvittighet for at jeg sitter her i steden for å gjøre noe mer fornuftig. Lillegutt har også hatt luft i magen og har hatt problemer med å få sove de to siste nettene. Jeg har måttet massert magen og bært han i mei taien for å roe han ned om kvelden/nettene. Verst var det når jeg var syk, for det er lite hjelp å få fra mannen om natta. Han er ikke vant å måtte stå opp slik, så jeg gjør det heller selv enn å få dårlig samvittighet for at han ikke fungerer neste dag. Men nå skal jeg ha meg litt lunch og så får jeg prøve å få gjort litt i huset. Det er mer enn nok å ta tak i.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2007 #418 Del Skrevet 10. januar 2007 Koselig å høyre frå deg! Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2007 #419 Del Skrevet 10. januar 2007 Godt nytt år! Høres ut som dere har hatt en fin julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. januar 2007 #420 Del Skrevet 10. januar 2007 Heia du! Hørtes ut som en fin men litt travel julefeiring ja!mna blir nå sliten av å være sammen med så mange folk i lengden.. Men huff for en stri tørn med sykdom da...Jeg syns godt du kan plage mannen med bittelitt nattevåk jeg Håper du snart blir frisk og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå