Gå til innhold

Prøver på nummer to med IVF. :)

Kristina00

Anbefalte innlegg

Tatt nye tester både igår og idag og de er så godt som blendahvite😭 nesten så jeg innbiller meg strek fordi håpet og ønsket er såååå sterkt! Så da gikk nok dette forsøket i vasken😞 skal teste imorgentidlig også, men har lite tro nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gråt litt av skuffelse igår, fikk heldigvis mye trøst og støtte av samboer, han sier det tok jo så lang tid sist også så det går nok etterhvert nå også, vi må bare smøre oss med god tålmodighet å kose oss med han vi har🥰 det er ikke så lett i denne IVF karusellen med alle tanker, forhåpninger osv… Selv om man prøver å resevere seg selv litt så er det forhåpninger der likevel🤪 

Ny test idag tidlig og den var også negativ, så da er det vel bare å prøve å nyte den kommende ferien og håpe at det går på neste forsøk i august🥰🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Plutselig er august her og jeg har vært på UL idag, alt var kjempefint og klart til innsett, venter bare på positiv EL test nå slik at jeg kan få dato for innsett❤️ Er så spent og håper virkelig dette går veien🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spent på innsett imorgen - det går mye tanker om både det og det andre, håpet er så inderlig stort! Jeg bare håper vi lykkes denne gangen for å slippe denne IVF karusellen av alle følelser og for økonomien sin skyld! Hvem skulle trodd det var så himla dyrt å lage barn?!!😂 ikke meg for snart 7 år siden iallefall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, HannaNO said:

Lykke til med innsett i dag! Er det blatso frys du setter inn`? ❤️ 

Tusen takk❤️ Det er blasto frys som ble satt inn ja❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg plutselig ruger igjen🐓 Det har gått innmari kjapt siden siste innsett juni egentlig, godt å være igang igjen og spennende å se hvordan dette går. Krysser alt jeg har🤞🏻❤️ Legen sa alt sto perfekt til så det eneste som gjensto nå var at blastoen er levedyktig å fester seg. Jeg er dog evig pessimist til det motsatte er bevisst🙊 

Så rart å tenke på at jeg garantert er 31 år når jeg får mitt andre barn, tiden flyr etter man har fått barn.😅 (håper jeg slipper å vente lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir å følge deg! Jeg er i gang med vårt første fryseforsøk nå, og skal forhåpentligvis ha innsett før august er over! Gjerne oppdater masse underveis! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, HannaNO said:

Så spennende det blir å følge deg! Jeg er i gang med vårt første fryseforsøk nå, og skal forhåpentligvis ha innsett før august er over! Gjerne oppdater masse underveis! 😄 

Åh, så spennende at du også er igang! Naturlig eller styrt fryseforsøk? Har dere mange på frys?☺️  Gøy å høre med andre også😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (9 timer siden):

Åh, så spennende at du også er igang! Naturlig eller styrt fryseforsøk? Har dere mange på frys?☺️  Gøy å høre med andre også😃

Naturlig syklus. Men går på femar nå og skal ta ovitrelle + cyclogest, så heeelt naturlig er det jo ikke 😂 Jeg har 2 blastocyster på frys så er veldig spent. Skal til førte UL på onsdag. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, HannaNO said:

Naturlig syklus. Men går på femar nå og skal ta ovitrelle + cyclogest, så heeelt naturlig er det jo ikke 😂 Jeg har 2 blastocyster på frys så er veldig spent. Skal til førte UL på onsdag. Hvordan går det med deg?

Ja, det er somregel litt hjelp selv om det er naturlig!😂 går på cyclogest jeg også, sist ovitrelle og cyclogest. Blir spennende med UL snart da😀
Det går veldig fint, takk som spør🥰 prøver å ikke tenke noe på det, selv om tanken streifer ofte og er innom dette forumet x-antall ganger pr dag🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (26 minutter siden):

Ja, det er somregel litt hjelp selv om det er naturlig!😂 går på cyclogest jeg også, sist ovitrelle og cyclogest. Blir spennende med UL snart da😀
Det går veldig fint, takk som spør🥰 prøver å ikke tenke noe på det, selv om tanken streifer ofte og er innom dette forumet x-antall ganger pr dag🙊 

Det er jo umulig å ikke tenke. Kjenner på det selv, og jeg venter bare på en ultralyd, haha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede RD3, håper de neste dagene går like kjapt! Jeg vet jo med meg selv at jeg ikke klarer å vente helst til testdato, sist testet jeg på RD og den ble jo positiv, men mest sannsynlig ovitrelle som var igjen litt i kroppen.😢 Denne gangen går jeg ikke på ovitrelle så vi får se om jeg tester på onsdag eller om jeg klarer å holde meg lengre🙊 

Litt usikker på magefølelsen akkurat nå på hvordan jeg tror dette går, jeg tror hverken det ene eller det andre. Jeg har noe murringer nederst i magen, kanskje er det noe, kanskje er det forberedelse til mensen! En blir jo helt gal i denne tiden av å kjenne på det ene og det andre, man kan jo nesten kjenne rosina man spiste gå igjennom tarmen for å sette det på spissen, fordi man leter sånn etter tegn😂🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye nytt å oppdatere annet enn at jeg tenker endel mer på det nå, men har fortsatt ingen følelse på om forsøket går eller ikke. Det jeg derimot vet er at jeg blir veldig lei meg å skuffa om det ikke går og om det går så er jo følelsene i den helt andre skalaen - rørt og kjempe glad!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD7 imorgen, usikker om jeg klarer å holde meg til fredag med å teste eller ikke - har ikke ovitrelle i kroppen som skal gi falskt positiv nå iallefall🙊 jeg får se hva jeg tenker inatt/imorgentidlig. Har fortsatt ingen følelse på hvilken vei dette tar, men hååååper jeg/vi slipper å bruke mer penger på dette nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test imårrest, greit å bare få svar å slippe å tenke sånn, super blank….😢 fikk positiv RD7 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...