Gå til innhold

Prøver på nummer to med IVF. :)


Kristina00

Anbefalte innlegg

Kristina00 skrev (9 timer siden):

RD9 det er iallefall litt økning (selv om den ene er tørr å den andre våt, så ser man forskjell.)

Kan nesten ikke tro det! Har mye murringer i magen og veldig redd mensen skal komme🤪 men håper denne vill sitte i 9 mnd🤞🏻❤️

FAFE1378-2232-4DF3-8BE6-FBFD69849735.jpeg

Så fin økning! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

On 9/24/2021 at 7:31 AM, Patriotpaula said:

:duskedame:

 

On 9/24/2021 at 12:10 PM, Viktoria85 said:

Fantastisk! 

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD 7 - 9 - 11 ☺️  Nå begynner det å gå opp at det faktisk bor noen inni der, håper å se et hjerte banke ved ul i uke 7/8🤞🏻❤️

3BFB39F0-20AA-4681-8D17-8359EEB596A2.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tilfeldig at det er noen som har lagt ut forespørsel om penger i min dagbok og at admin har fjernet dette innlegget. Synes dette er ubehagelig og vil at dere skal vite at det IKKE er meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2

Tok CB i halv 7 tiden imårrest og den ble 2-3, den skulle vel egentlig tippet 3+ nå, men mulig jeg har tatt den på et tidspunkt hvor det er enten eller - håper det🤞🏻 Var oppe å tissa inatt i 4 tiden, så mulig det har en innvirkning også. 
 

Jeg har ikke mista helt troa, har endel murringer og Areola er blitt ganske stor🙊 men en er jo litt bekymret likevel! Det eneste som gjenstår nå er å se at hjertet slår på TUL slutten av mnd.🤞🏻❤️
 

 

453C72CB-DC83-4638-BD64-86364669E702.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er nok i skjønneste orden, kan jo være som du sier at du er akkurat i vippeland mellom 2-3 og 3+ 😊💓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig følelse de siste dagene, usikker på om det har med den testen å gjøre eller om den hadde vært der uansett. Hatt endel «strekk» smerter nederst i magen idag, er litt negativ, men håper det er et positivt tegn🤞🏻 

Tenker at jeg kan ikke få gjort mye fra eller til uansett nå, håper bare så inderlig at vi får se et hjerte slå!!!🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 7 - 6+1

Er egentlig ferdig med cyclogest nå, men valgte å trappe ned på de fire siste jeg hadde igjen, så tatt bare på kveldene. Har igjen en til imorgen og tankene spinner mtp cyclogest slutt å håper kroppen klarer å produsere nok på å holde på denne spiren🤞🏻 
 

Ellers så har jeg vært veldig trøtt å litt kvalm følelse samt at jeg har fått mange kviser…. Var ikke kvalm i mitt første svangerskap og fikk heller ikke kviser🙊 kan dette tyde på annet kjønn? Hvordan var det med dere andre? Skjønner jo forsåvidt av svangerskapene er annerledes hver gang også, jeg blir uansett glad så lenge jeg får en frisk baby (om det er en der inne) uansett kjønn🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende å se forskjellene mellom svangerskapene 😄

Er selv vanvittig trøtt og sliten om dagen. Kvalm, og blir mer kvalm jo mer sliten jeg er 😴 Min største glede om dagen er å legge meg for kvelden 😴 Tror jeg var ganske sliten og energiløs sist også, og i hvert fall kvalm. Så der er svangerskapene like så langt. 

Blir spennende å se på UL etter hvert om alt er bra med spiren i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2021 at 7:51 PM, Patriotpaula said:

Spennende å se forskjellene mellom svangerskapene 😄

Er selv vanvittig trøtt og sliten om dagen. Kvalm, og blir mer kvalm jo mer sliten jeg er 😴 Min største glede om dagen er å legge meg for kvelden 😴 Tror jeg var ganske sliten og energiløs sist også, og i hvert fall kvalm. Så der er svangerskapene like så langt. 

Blir spennende å se på UL etter hvert om alt er bra med spiren i magen ❤️

Takk, snille deg❤️❤️ Veldig gøy at vi ligger så likt i løypa og at vi kan sammenligne dette og forrige svangerskap☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 8 - 7+1 

Jeg er sååå trøtt.. føler meg som en dårlig mamma fortiden som ikke er helt «tilstede» slik jeg vil være pga at jeg er så energiløs. Murringer i magen, vondt/unehagelig å ha på truse med strikk som «strammer» over magen, det samme med en tight bukse. Er kvalm hele dagen, hjelper litt å få i seg mat, men ikke mye. Eneste positive jeg ser i det er at jeg kan miste noen av kiloene jeg har alt for mange av😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (11 minutter siden):

Uke 8 - 7+1 

Jeg er sååå trøtt.. føler meg som en dårlig mamma fortiden som ikke er helt «tilstede» slik jeg vil være pga at jeg er så energiløs. Murringer i magen, vondt/unehagelig å ha på truse med strikk som «strammer» over magen, det samme med en tight bukse. Er kvalm hele dagen, hjelper litt å få i seg mat, men ikke mye. Eneste positive jeg ser i det er at jeg kan miste noen av kiloene jeg har alt for mange av😅

 

 

Er som jeg skulle ha skrevet dette selv 🙈😬 Jeg benytter enhver anledning jeg kan til å åpne knappen og glidelåsen på buksen, blir ikke lenge til gravidbukser her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...