Gå til innhold

Prøver på nummer to med IVF. :)


Kristina00

Anbefalte innlegg

8 hours ago, HannaNO said:

Æsj, så kjedelig.. Har du flere på frys? Hvordan går det med deg? ❤️ 

Takk som spør🥰 Det går fint, er en liiiiten sjanse for at den kan bli positiv ennå, så håpet henger i et tynt snøre, men det går nok ikke veien, skal teste igjen på fredag. Og går det ikke skal jeg tillate meg selv å være litt lei meg.❤️ Om jeg ikke tar feil har vi igjen 3 eller 4 på frys, husker ikke helt! Håååper en av de vil bli til lillesøster eller lillebror🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativt forsøk, bare å smøre seg med tålmodighet (og muligens en smule positivitet) til neste runde!🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/29/2021 at 5:28 PM, sommerfugl154 said:

Trist å lese ❤️ Masse lykke til neste runde og stor klem til deg

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom 30/8 så da var man plutselig på startstreken med fryseforsøk igjen🤪 har time hos spiren 9/9, håååper dette er mitt siste fryseforsøk🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tok EL-test idag og der var det et smilefjes, alt så bra ut på UL, har innsett tirsdag 14/9. Begynner med cyclogest 3 dager før som vanlig☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RD4 har egentlig ingen forventninger, men dette forsøket blir vel negativt også.. Jeg håper så intenst at det vil bli noe utav de eggene vi har på frys igjen på frys, vet ikke om jeg klarer å igjennom en runde til helt fra start - jeg har så sinnsykt til sprøyteskrekk😩💉

Jeg har som tidligere endel murringer, men det får jeg av cyclogest. 

Jeg kan godt vente - er egentlig ikke det som er værst, det værste er å nå ha brukt ca 35.000 + medisiner på noe som kanskje ikke blir.. På første barnet brukte vi godt over 100.000, så hadde vært ok å hatt litt «flaks/vært heldig» denne runden. Det er så mye følelser fram å tilbake, men samtidig så tenker man veldig på den økonomiske biten også….😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så til å få de barna jeg ønsker meg og kan hoppe ut av denne «evige runddansen» av følelser og penger som flyr ut av vinduet.💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å lese i dagboka di, og trist at det ikke gikk på de to forrige fryseforsøkene. Heldigvis hadde dere flere på frys. Jeg har troa på at gullegget er på plass hos deg nå 😀 Takk for kommentar i dagboka mi. Du er jo ruger nå du også ser jeg. Da lever vi i spenning begge to de neste dagene 😬😊

Helt enig i at dette IVG greiene er utrolig tungt følelsesmessig, men det blir ekstra tungt pga de økonomiske bekymringene og utgiftene vi har. Tenk å bare kunne lage barn på egenhånd! Gratis! Føles uvirkelig for meg som kun har fått barn vha IVF.

Masse lykke til videre. Jeg kommer til følge med her i dagboka di 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Viktoria85 said:

Så spennende å lese i dagboka di, og trist at det ikke gikk på de to forrige fryseforsøkene. Heldigvis hadde dere flere på frys. Jeg har troa på at gullegget er på plass hos deg nå 😀 Takk for kommentar i dagboka mi. Du er jo ruger nå du også ser jeg. Da lever vi i spenning begge to de neste dagene 😬😊

Helt enig i at dette IVG greiene er utrolig tungt følelsesmessig, men det blir ekstra tungt pga de økonomiske bekymringene og utgiftene vi har. Tenk å bare kunne lage barn på egenhånd! Gratis! Føles uvirkelig for meg som kun har fått barn vha IVF.

Masse lykke til videre. Jeg kommer til følge med her i dagboka di 😊

Veldig spennende tider, men har dessverre på følelsen at dette blir negativt også - jeg håper å drømmer noe helt annet selvfølgelig, men det er så himla skummelt🙊❤️ 
 

Tusen takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (1 time siden):

Veldig spennende tider, men har dessverre på følelsen at dette blir negativt også - jeg håper å drømmer noe helt annet selvfølgelig, men det er så himla skummelt🙊❤️ 
 

Tusen takk☺️

Jo men en gang klaffer det nok, så hvorfor ikke denne gangen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Viktoria85 said:

Fikk du satt inn blastocyst fem dager etter eggløsning slik at du er 11 DPO nå? Skal du teste før IKM?

Det stemmer ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (58 minutter siden):

RD7 - alle gode ting er tre?😭😭😍😍❤️

30F9F1BF-33FF-41AD-9DA9-C7183342B6C4.jpeg

Åååå, gratulerer sååå mye! Fantastisk 🥳🥳🥳 Sterk og fin strek! Da blir det nok en baby i mai/juni på dere ❤💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 hours ago, Viktoria85 said:

Åååå, gratulerer sååå mye! Fantastisk 🥳🥳🥳 Sterk og fin strek! Da blir det nok en baby i mai/juni på dere ❤💙

Tuusen takk😍😍❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD9 det er iallefall litt økning (selv om den ene er tørr å den andre våt, så ser man forskjell.)

Kan nesten ikke tro det! Har mye murringer i magen og veldig redd mensen skal komme🤪 men håper denne vill sitte i 9 mnd🤞🏻❤️

FAFE1378-2232-4DF3-8BE6-FBFD69849735.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...