Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gruppe F.....Wow. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen av de store avisene som har et eget EM-bilag (på papir) i år? Liker å skrive ned resultatene i kampene, og sette opp kamper i 8-delsfinaler og videre til finalen. 

Anonymkode: 3b57a...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Portugal kommer til å gjøre det bra. Ellers tror jeg Frankrike og Belgia blir i toppen.

Får heie på England siden jeg har britisk samboer og har bodd der, men de er (igjen) så utrolig selvsikre på at de kommer til å vinne, det gjør at jeg håper de møter litt motstand.

Endret av Zooey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (8 timer siden):

Jeg tror Portugal kommer til å gjøre det bra. Ellers tror jeg Frankrike og Belgia blir i toppen.

Får heie på England siden jeg har britisk samboer og har bodd der, men de er (igjen) så utrolig selvsikre på at de kommer til å vinne, det gjør at jeg håper de møter litt motstand.

England? Vinne? Jeg heier også på dem, men helt ærlig, de har jo ikke vunnet noe på leeeenge. Hvorfor skulle de være så selvsikre? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland reiser kjerringa fra forrige mesterskap og blir kronet "Europameister".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kan slettes.. Ingen voksne som ser på fotball vel ? Bare guttevalper under 18..

Anonymkode: 20c42...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Denne tråden kan slettes.. Ingen voksne som ser på fotball vel ? Bare guttevalper under 18..

Anonymkode: 20c42...5b0

Sier du det, ja? 
Kvinnevalp på 36 her. Kommer til å se på alle kamper 😅 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sier du det, ja? 
Kvinnevalp på 36 her. Kommer til å se på alle kamper 😅 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Kvinnevalpen her er 59....

Elsker fotball! Skal også se alle kampene. 

Anonymkode: 47629...2a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne tråden kan slettes.. Ingen voksne som ser på fotball vel ? Bare guttevalper under 18..

Anonymkode: 20c42...5b0

Mannevalp på 35 her, og ingenting er bedre i livet enn god fotball :) 

Anonymkode: c7767...2df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

England? Vinne? Jeg heier også på dem, men helt ærlig, de har jo ikke vunnet noe på leeeenge. Hvorfor skulle de være så selvsikre? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

De er jo alltid det, det er det som er så tragikomisk 😅 Hver eneste brite jeg kjenner tror dette er året. Hver eneste brite jeg kjenner trodde de skulle vinne fotball-VM i 2018.

Jeg vet ikke hvor denne selvsikkerheten kommer fra, realistisk sett tror jeg de har en bedre sjansen enn på lenge, men tviler på at de tar hjem noe gullmedalje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike - Tyskland i finalen. Belga og England ryker i semien ;) 

Frankrike vinner :) 

Anonymkode: c7767...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null peiling på fotball, men synes det er stas å følge med på mesterskap :Nikke: Er såpass enkel at jeg heier på Sverige og Danmark :Knegg: Island dersom de er med. England bør vel òg hevde seg. 

Synes ofte mye avgjør hvem som kommenterer. Oftere enn ikke ser jeg på tv, men foretrekker p1 på ørene. Mulig det tyder på at jeg begynner å bli gammel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England og Portugal er mine trofaste favoritter hvert mesterskap. Portugal pga Ronaldo, og England fordi jeg unner dem å vinne igjen. De ryker nok uansett på straffer😁

Tror Tyskland er revansjelystne etter fadesen i VM 2018, og Frankrike er nok også med i toppen som regjerende verdensmester. Gøy at samtlige toppnasjoner er med, men det skulle bare mangle når det er 24 lag i gruppespillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Gruppe F.....Wow. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Spennende gruppe, men ikke glem at 4 av 6 tredjeplasser går til 8-delsfinale.

Endret av Expandable86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som varmer opp med landslagskamper? 😁

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok se de fleste av kampene jeg har mulighet til å få med meg. Tror det skal bli vanskelig å slå Frankrike i år, men en vet aldri. Portugal og Spania henger med til semifinaler, tipper jeg. Som en trofast PL-seer, har jeg en soft spot for England, men har ikke helt trua i år, heller. 

Gleder meg voldsomt til maaaange dager med fotball! 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den svenske landslagsspilleren Dejan Kulusevski har testet positivt på coronaviruset i oppkjøringen til EM-sluttspillet. Kort tid seinere ble det bekreftet at Mattias Svanberg også har testet positivt for covid-19.  (Dagbladet)

I tillegg har Spanias landslagskaptein Sergio Busquets testet positivt for covid-19. (Nettavisen)

Jeg håper begge land får kontroll på smitten, og at ikke flere spillere tester positivt. Vil være utrolig kjedelig for både Sverige og Spania om de må stille med U21-lag eller - i verste fall - trekke seg fra EM.

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Den svenske landslagsspilleren Dejan Kulusevski har testet positivt på coronaviruset i oppkjøringen til EM-sluttspillet. Kort tid seinere ble det bekreftet at Mattias Svanberg også har testet positivt for covid-19.  (Dagbladet)

I tillegg har Spanias landslagskaptein Sergio Busquets testet positivt for covid-19. (Nettavisen)

Jeg håper begge land får kontroll på smitten, og at ikke flere spillere tester positivt. Vil være utrolig kjedelig for både Sverige og Spania om de må stille med U21-lag eller - i verste fall - trekke seg fra EM.

Om det skulle skje at de trekker seg...Hva skjer med de lagene som er i samme gruppe? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det skulle skje at de trekker seg...Hva skjer med de lagene som er i samme gruppe? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Jeg kjenner ikke til hvilke regler som gjelder i slike tilfeller, så jeg bare gjetter/spekulerer i hva som kan skje: Om det verste skulle skje og de må trekke seg, så vil jeg anta at resultatet i disse kampene vil bli satt til f.eks. 1-0 til motstanderen. Nå begynner det å bli såpass kort tid til EM begynner at det vil bli vanskelig for både Sverige og Spania å bytte ut hele laget på kort varsel. Det kommer til å bli helt krise om det skulle skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til hvilke regler som gjelder i slike tilfeller, så jeg bare gjetter/spekulerer i hva som kan skje: Om det verste skulle skje og de må trekke seg, så vil jeg anta at resultatet i disse kampene vil bli satt til f.eks. 1-0 til motstanderen. Nå begynner det å bli såpass kort tid til EM begynner at det vil bli vanskelig for både Sverige og Spania å bytte ut hele laget på kort varsel. Det kommer til å bli helt krise om det skulle skje. 

Spesielt siden de er i samme gruppe. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...