Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aner ikke hva du snakker om, men er fortsatt ikke offside. 

Anonymkode: 74c30...71e

Da bør du sjekke det første målet en gang til 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Da bør du sjekke det første målet en gang til 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Hvorfor klager ikke spillerne mer, ser kampen på russisk TV. Hvorfor klager ikke kommentatorene? 

Anonymkode: 74c30...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, og det har sikkert påvirket russerne. Man blir demotivert. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Absolutt. Slikt ødelegger hele fotballen, det hadde aldri blitt mål om det var motsatt vei..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå casual skåring da gitt 😄 

Anonymkode: 66c11...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå heier jeg på alle som slår Belgia. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EM-forberedelsene over for Englands del, og søndag ettermiddag begynner alvoret i gruppe D. Og det på egen hjemmebane, Wembley. Ettersom England gjorde det så bra i VM i 2018 og har fulgt opp siden med en haug med gode resultater er hjemmelaget rangert som en av gullfavorittene av både fotballkjennere og bookmakere. Og den statusen er velfortjent. Men vi minner om at underprestering har vært synonymt med England i de fleste mesterskap de har deltatt i siden VM i 1966. Det er en stund siden for en nasjon som hver dag virkelig puster fotball på et annet nivå enn det vi stort sett kjenner til i Norge. Og slik er tiden nå overmoden for at England endelig skal levere! Maguire (f) er tilbake i trening, men blir trolig ikke klar til dette møtet. Form: seks strake seirer i alle sammenhenger med målforskjellen 15-1. Kroatia har litt på vei for vane og ikke ta treningskamper på høyeste alvor. Så 1-1 mot Armenia og 0-1 borte mot Belgia skal vi kanskje ikke legge så mye vekt på. I en EM-gruppe som også teller Skottland og Tsjekkia regner vi med at kroatene kommer til by på seg selv. Lovren (f) er tvilsom. 1,60 på England er litt slapt. Men det er det vi har. 
 

Heia England! 🥳🥳

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, nå heier jeg på alle som slår Belgia. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Russland var ikke så gode. 

Anonymkode: 74c30...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Russland var ikke så gode. 

Anonymkode: 74c30...71e

Det har du sagt minst 5 ganger nå. På tide å gi seg? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy flate for en latterlig reklame på TV2 nå. En av de mest idiotiske reklamer jeg har sett på norsk TV siden de friterte chips minutt for minutt. Hadde jeg bodd i Norge så hadde jeg bevisst unngått Coop etter å ha sett den.

#ikkeveganer #elskerbiff

Anonymkode: 3cb68...163

Første gang på veldig lenge jeg har fått lyst på produktet det blir reklamert for. Fikk til og med lyst på kullgrill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre fred og fader så irriterende den grille reklamen var.

Jeg trodde det var NRK som hadde laget et nytt minutt for minutt program om grilling, så var det bare Coop som skulle reklamere.

Uansett så kjøper jeg ikke kjøtt hos Coop siden de har det verste Slakteriet i Norge - Fatland Slakteri.

Fatland Slakteri behandler dyrene på en uverdig måte, de har bøter på 450 000,-fra Mattilsynet og de har vært i Høyesterett pga grusom behandling av dyr.

Anonymkode: 9af52...6b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Herre fred og fader så irriterende den grille reklamen var.

Jeg trodde det var NRK som hadde laget et nytt minutt for minutt program om grilling, så var det bare Coop som skulle reklamere.

Uansett så kjøper jeg ikke kjøtt hos Coop siden de har det verste Slakteriet i Norge - Fatland Slakteri.

Fatland Slakteri behandler dyrene på en uverdig måte, de har bøter på 450 000,-fra Mattilsynet og de har vært i Høyesterett pga grusom behandling av dyr.

Anonymkode: 9af52...6b9

Er så enig. Cancel Coop! Det er virkelig på tide at vi som forbrukere viser hvilken makt vi har, og slutter å støtte grov mishandling av stakkars dyr. 

Anonymkode: 8a62b...7e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herre fred og fader så irriterende den grille reklamen var.

Jeg trodde det var NRK som hadde laget et nytt minutt for minutt program om grilling, så var det bare Coop som skulle reklamere.

Uansett så kjøper jeg ikke kjøtt hos Coop siden de har det verste Slakteriet i Norge - Fatland Slakteri.

Fatland Slakteri behandler dyrene på en uverdig måte, de har bøter på 450 000,-fra Mattilsynet og de har vært i Høyesterett pga grusom behandling av dyr.

Anonymkode: 9af52...6b9

Dette visste jeg ikke 😱😱 Og jeg pleier å kjøpe karbonadedeig på Coop mega eller Obs. Nå er jeg forbannet og skal slutte å kjøpe kjøtt hos dem. Tusen takk for at du åpnet øynene mine.

Anonymkode: 05d72...794

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kampen Danmark-Finland:

Etter kampen ble det klart at UEFA hadde gitt lagene valget mellom å fullføre kampen samme kveld eller klokken 12.00 i dag. Det ble besluttet at kampen skulle gjenopptas samme kveld da Eriksen var våken og tilstanden var stabil. Han skal også ha kommunisert med spillerne. Likevel er det flere nå som retter kritikk mot UEFA for at lagene måtte ta valget om når kampen skulle gjennomføres, mens de sto i en krise.

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lukaku var jo i offside! 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Aldri offside når ballen kommer fra en motspiller. Herlig at Italia begynner å ligne på seg selv igjen. Tror Italia taper finalen mot Tyskland.

Anonymkode: 3237e...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri offside når ballen kommer fra en motspiller. Herlig at Italia begynner å ligne på seg selv igjen. Tror Italia taper finalen mot Tyskland.

Anonymkode: 3237e...e24

Finalen? 🤣

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at NRK har fjernet den delen av kampen etter 42.minutt. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper studio klarer å være profesjonelle idag. Det ble litt i overkant mye Eriksenfokus i går. Jeg var som alle andre forferdet og ba til Gud for C.E, men ettersom kampen ble igangsatt igjen og vi fikk vite at han overlevde kunne man med fordel ha vendt fokuset tilbake til fotballen igjen. Synes kveldssendingen bar mer preg av at studio trengte samtaleterapi enn noe annet. Eriksen har klart seg og ønsker sikkert i likhet med oss andre at vi vender blikket mot fotballen igjen.

Håper studio klarer å snakke om kampene idag. EM skal jo være en fest.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnsomsuste skrev (9 minutter siden):

Håper studio klarer å være profesjonelle idag. Det ble litt i overkant mye Eriksenfokus i går. Jeg var som alle andre forferdet og ba til Gud for C.E, men ettersom kampen ble igangsatt igjen og vi fikk vite at han overlevde kunne man med fordel ha vendt fokuset tilbake til fotballen igjen. Synes kveldssendingen bar mer preg av at studio trengte samtaleterapi enn noe annet. Eriksen har klart seg og ønsker sikkert i likhet med oss andre at vi vender blikket mot fotballen igjen.

Håper studio klarer å snakke om kampene idag. EM skal jo være en fest.

🙄

Anonymkode: 05d72...794

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

 

 BBC 5 Live har Peter Schmeichel kritiseret UEFA's krav om, at kampen mod Finland skulle gennemføres allerede lørdag aften eller senest søndag klokken 12. 
 
Den danske landskampsrekordholder - og Kasper Schmeichels far - kalder beslutningen 'tåbelig'.
 
- Jeg kunne ikke forstå den beslutning, siger han til BBC.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Det ved vi om Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...