Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Kampen mellom Danmark og Finland spilles igjen 20:30. det går bedre med Eriksen 

Endret av knulleGuden666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena79 skrev (4 minutter siden):

Kampen mellom Danmark og Finland gjenoppptas kl. 20.30

Men det betyr egentlig ingenting, det er helsa til Christian som er den viktigste.

Synes egentlig de kunne venta en dag hvertfall. Det var nok ganske traumatiserende for lagkameratene og de andre som var der også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de forvente at det danske laget skal kunne yte noe som helst i resten av den kampen etter det som nettopp skjedde. De burde fokusere på debriefing så de får fordøyd det som er skjedd. De har jo opplevd et enormt sjokk hvor de så kameraten sin bli gjenopplivd. Synes det var en dårlig avgjørelse av UEFA. Kunne de ikke latt den kampen stå på 0-0 av hensyn til spillerne. 

Nei, the show must go on. Fotball er så viktig. 

Håper det går bra med han og at han ikke får varige mén av for lenge uten oksygen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestans i fotball er uhyre sjeldent. Men det skjer. De som har overlevd har dessverre ikke vært i stand til å gjenoppta fotballkarrieren. Det spørs om Christian kan det. Men det betyr uansett lite akkurat nå. Det viktigste er at han kommer ut av det med livet i behold. Selv om han er våken og stabil nå så vet man vel ikke om ting er avklart på lang sikt enda. Tvi tvi for Christian Eriksen! 

Tipper at gutta på Danmark nå kommer til å gå ut i 100 for å spille for Christian. Og da også i resten av EM. Tenk hvis Danmark nå går og vinner hele bøtteballetten, for Christian. Jeg håper det. Jeg er dansk fra i dag av!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novellemonster skrev (39 minutter siden):

Altså, hva er det som gjør at folk vil skrive falske dødsopplysninger? Herregud så usmakelig 😠 Krysser alle fingre for at det går bra med Eriksen. Gode nyheter at tilstanden hans er stabil ❤️

Enig. Veldig usmakelig. Rakk dessverre ikke å ta bilde av det. Fikk hakeslepp når jeg leste det. Glad for han er våken, og håper han blir frisk fort :) 

Anonymkode: ee012...d7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan de forvente at det danske laget skal kunne yte noe som helst i resten av den kampen etter det som nettopp skjedde. De burde fokusere på debriefing så de får fordøyd det som er skjedd. De har jo opplevd et enormt sjokk hvor de så kameraten sin bli gjenopplivd. Synes det var en dårlig avgjørelse av UEFA. Kunne de ikke latt den kampen stå på 0-0 av hensyn til spillerne. 

Nei, the show must go on. Fotball er så viktig. 

Håper det går bra med han og at han ikke får varige mén av for lenge uten oksygen. 

Jeg tenker at dette er nok nøye vurdert av alle spillerne, støtteapparat, medisinske team og dommerteam nå. Jeg antar at dette var noe spillerne selv ønsket, hvis ikke så ville det blitt avlyst. Ergo det handler vel ikke hva UEFA vil. 

Jeg tenker at det ikke er overraskende om spillerne selv ønsket å "spille på vegne av Christian" nå. Som vi har sett ved flere anledninger når en spiller har falt om på banen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde akkurat slått på når det skjedde og fikk med meg alt! Det verste jeg har sett på en fotballbane, var helt sikker på at dette kom til å gå helt galt, desto mer gledelig at det ser ut til å gå bra, og det er det eneste som betyr noe.

Er utrolig overrasket over at de fortsetter kampen, men spillerne må ha vært med på denne avgjørelsen. Tipper at både de danske og finske spillerne nå gir alt for Eriksen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 minutter siden):

Hjertestans i fotball er uhyre sjeldent. Men det skjer. De som har overlevd har dessverre ikke vært i stand til å gjenoppta fotballkarrieren. Det spørs om Christian kan det. Men det betyr uansett lite akkurat nå. Det viktigste er at han kommer ut av det med livet i behold. Selv om han er våken og stabil nå så vet man vel ikke om ting er avklart på lang sikt enda. Tvi tvi for Christian Eriksen! 

Tipper at gutta på Danmark nå kommer til å gå ut i 100 for å spille for Christian. Og da også i resten av EM. Tenk hvis Danmark nå går og vinner hele bøtteballetten, for Christian. Jeg håper det. Jeg er dansk fra i dag av!

Hvorfor bare danske gutter? Det var traumatisk for absolutt alle. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at dette er nok nøye vurdert av alle spillerne, støtteapparat, medisinske team og dommerteam nå. Jeg antar at dette var noe spillerne selv ønsket, hvis ikke så ville det blitt avlyst. Ergo det handler vel ikke hva UEFA vil. 

Jeg tenker at det ikke er overraskende om spillerne selv ønsket å "spille på vegne av Christian" nå. Som vi har sett ved flere anledninger når en spiller har falt om på banen.

Jeg håper da virkelig de har ønsket det og at det ikke er noe de har blitt presset til eller noe som er bestemt over hodene på dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det betyr at det går bra med Christian :) 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Ja, og takk og lov for det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Zooey skrev (10 minutter siden):

Synes egentlig de kunne venta en dag hvertfall. Det var nok ganske traumatiserende for lagkameratene og de andre som var der også.

Det var traumatiserende for meg også,  det var helt jævlig å se han ligge der. Er bare sjeleglad for at det gikk bra med ham :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bare danske gutter? Det var traumatisk for absolutt alle. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Finland har nok garantert vært med på avgjørelsen, ja. 

Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Jeg håper da virkelig de har ønsket det og at det ikke er noe de har blitt presset til eller noe som er bestemt over hodene på dem. 

Jeg kan ikke love det, men jeg antar med svært stor sannsynlighet at dette er spillernes avgjørelse i samarbeid med støtteapparat og dommerteam. Hos begge lag. 

Og når jeg skriver dette, så nevner NRK at "lagkameratene har bestemt seg for å spille kampen". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Det var traumatiserende for meg også,  det var helt jævlig å se han ligge der. Er bare sjeleglad for at det gikk bra med ham :hjerte:

Absolutt, samme her. Tenkte også på alle barna som sitter og ser på kampen på TV. De tydeligste minnene fra fotballturneringer har jeg fra barndommen. Så er utrolig lettet over at han er stabilisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian har snakket med lagkameratene, skriver VG 😁🥰

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (3 minutter siden):

Og publikum :hjerte: Rørende.

Utrolig rørende; finnene roper Christian og danskene roper Eriksen❤️ 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Russland er ikke så gode? Russland slo Spania i 2018, fyi. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Og Norge slo Brasil. Kan ikke bare si grunnet at dem slo ett lag så er dem gode. Nei Russland er ikke så gode. 

Anonymkode: 74c30...71e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og Norge slo Brasil. Kan ikke bare si grunnet at dem slo ett lag så er dem gode. Nei Russland er ikke så gode. 

Anonymkode: 74c30...71e

Jo, det er de. Russland er alltid med i VM og EM, i motsetning til Norge. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jo, det er de. Russland er alltid med i VM og EM, i motsetning til Norge. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Men Norge er da ikke gode. 

Anonymkode: 74c30...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...