Gå til innhold

Fotball EM 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spillerne fikk tydeligvis et valg om enten å spille ferdig kampen samme dag eller dagen etter klokken 12. 

Dere som kritiserer at kampen ble ferdigspilt i går, hva mener dere skulle vært gjort annerledes? Utsette EM? Det er vel neppe spesielt heldig. Dette vet spillerne.

Det ville vært tungt å spille ferdig kampen uansett når det måtte være. Alternativt måtte være å trekke seg fra EM. Neppe et alternativ. Å utsette kampen til dagen etter ville vært uheldig for både Finland og Danmark med tanke på kommende kamper. Spillerne skjønte at uansett hvordan de valgte å gjøre det, ville vært vanskelig. Derfor ble de enige om å spille ferdig kampen samme dag. Eriksen hadde ingenting imot at kampen ble spilt ferdig. 

Dette er en del av livet. Folk dør, kjente og ukjente. Denne gangen gikk det bra. Eriksen lever. Men det var vondt og ekkelt å følge med på. Livet må gå videre. 

Anonymkode: 56adb...679

Kampen burde aldri vært ferdigspilt og resultatet 0-0 hadde vært det mest fair i denne situasjonen som oppstod. Forståelig nok ville de danske spillerne bare bli ferdige med kampen i går istedet for å måtte spille den i dag, etter ei natt hvor det muligens ble veldig lite søvn og mye følelser. De burde aldri fått det ultimatet, enkelt og greit. 

Vi vet alle at ting skjer og at livet må gå videre, men du er ikke der 2 timer etter at du har sett lagkameraten og vennen din få livreddende førstehjelp. Det ble lagt et press på de danske spillerne som de aldri burde fått...

Jeg heier alltid på Danmark og England i mesterskap (og Norge når de er med selvfølgelig) og denne gangen er intet unntak. Synd derfor det er trist at Danmark måtte spille en viktig kamp under så vanskelige omstendigheter. Men men, det er lite vi får gjort med det dessverre. 
 

Anonymkode: e80e3...e77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow bare se på det kroatiske laget, så mange kjekke gutter 🥰😜

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte til Kroatia til seks på oddsen, men har mer tro på uavgjort. Likevel, hvorfor er det nesten alltid så høye forventninger til England i mesterskap, de gjør det jo sjelden bra?

Anonymkode: d9a7e...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spilte til Kroatia til seks på oddsen, men har mer tro på uavgjort. Likevel, hvorfor er det nesten alltid så høye forventninger til England i mesterskap, de gjør det jo sjelden bra?

Anonymkode: d9a7e...580

Godt spørsmål.
De fleste nordmenn heier faktisk på England. Kanskje fordi vi er så glade i PL og engelske lag? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller de henne for «halv kroatisk» når begge foreldrene er kroatiske? 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Spilte til Kroatia til seks på oddsen, men har mer tro på uavgjort. Likevel, hvorfor er det nesten alltid så høye forventninger til England i mesterskap, de gjør det jo sjelden bra?

Anonymkode: d9a7e...580

De har gode enkeltspillere, men klarer ikke prestere i mesterskap. Unntaket er forrige VM, derav fortsetter de høye forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kampen burde aldri vært ferdigspilt og resultatet 0-0 hadde vært det mest fair i denne situasjonen som oppstod. Forståelig nok ville de danske spillerne bare bli ferdige med kampen i går istedet for å måtte spille den i dag, etter ei natt hvor det muligens ble veldig lite søvn og mye følelser. De burde aldri fått det ultimatet, enkelt og greit. 

Vi vet alle at ting skjer og at livet må gå videre, men du er ikke der 2 timer etter at du har sett lagkameraten og vennen din få livreddende førstehjelp. Det ble lagt et press på de danske spillerne som de aldri burde fått...

Jeg heier alltid på Danmark og England i mesterskap (og Norge når de er med selvfølgelig) og denne gangen er intet unntak. Synd derfor det er trist at Danmark måtte spille en viktig kamp under så vanskelige omstendigheter. Men men, det er lite vi får gjort med det dessverre. 
 

Anonymkode: e80e3...e77

Kamoen burde i hvertfall ikke blitt spilt ferdig i går. UEFA presset på, frivillig tvang. 

Dessuten uefa burde stengt sending tidligere. 

Anonymkode: 42d3d...048

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Wow bare se på det kroatiske laget, så mange kjekke gutter 🥰😜

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Unnskyld meg, de er ikke sexobjekter. Hadde jeg som mann sagt noe slikt om kvinnelag for eks, hadde jeg vel fått høre det så ørene flagret.

Anonymkode: 66c11...eb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnsomsuste skrev (2 timer siden):

Selvsagt. Kos deg med EM 👍

Du også 🙂

Anonymkode: 05d72...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Unnskyld meg, de er ikke sexobjekter. Hadde jeg som mann sagt noe slikt om kvinnelag for eks, hadde jeg vel fått høre det så ørene flagret.

Anonymkode: 66c11...eb9

Nei

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, England! Synd at de ikke leder (ennå) 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kamoen burde i hvertfall ikke blitt spilt ferdig i går. UEFA presset på, frivillig tvang. 

Dessuten uefa burde stengt sending tidligere. 

Anonymkode: 42d3d...048

«Frivillig tvang»...Hvor har vi hørt dette uttrykket før...🤨😜

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra jobba, England! Synd at de ikke leder (ennå) 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

De må score når de har momentum. Kroatia er seige og stødige. Håper Sterling blir benka resten av kampen, han er ikke i form. Men Phillips og Foden spiller bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Unnskyld meg, de er ikke sexobjekter. Hadde jeg som mann sagt noe slikt om kvinnelag for eks, hadde jeg vel fått høre det så ørene flagret.

Anonymkode: 66c11...eb9

Noen ser på fotball pga guttene og deres utseende. Sånn er det bare.🙈

Anonymkode: 05d72...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken kanal som skal sende finalen?

Anonymkode: 2f696...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdag var en følelsesmessig berg og dalbane, men heldigvis gikk det godt til slutt. Christian Eriksen skal ha sendt en hilsen til sine italienske lagkamerater og sagt at han har det fint. Da får vi bare håpe at det stemmer.

Samtidig ruller EM videre, og i dag håper jeg på England-seier. 0-0 til pause, men England er et lite hakk bedre synes jeg. Ellers skal Nederland spille mot Ukraina i kveld, og der kan jeg ikke se annet enn at det blir en grei seier til Nederland. I kampen mellom Østerrike og Nord-Makedonia tror jeg Østerrike trekker det lengste strået. Så får vi se hvordan det går.  😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen som vet hvilken kanal som skal sende finalen?

Anonymkode: 2f696...500

NRK1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Noen ser på fotball pga guttene og deres utseende. Sånn er det bare.🙈

Anonymkode: 05d72...794

Ja, ikke sant? Fy fy. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Unnskyld meg, de er ikke sexobjekter. Hadde jeg som mann sagt noe slikt om kvinnelag for eks, hadde jeg vel fått høre det så ørene flagret.

Anonymkode: 66c11...eb9

Hvor skrev jeg om sex? 

Hvis du ser ingen forskjell mellom pen/vakker/kjekk og sexy/deilig/har lyst til å pule han, er det ikke mitt problem 🙂

Anonymkode: 9a1c2...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...