Zooey Skrevet 14. juni 2021 #421 Del Skrevet 14. juni 2021 Linny111 skrev (8 minutter siden): Norsk og bor i Skottland, så må dessverre bli de to lagene. Er Celtic og ManU-fan by proxy. Det har ikke vært det beste året 😂 Samboer er fra Irland, noe som, om mulig, er enda verre. https://bleacherreport.com/articles/216115-mufc-or-manchester-unitedit-shouldnt-be-called-man-u Ikke si Man U da. Si Man United, MUFC, Manchester United. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #422 Del Skrevet 14. juni 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): https://bleacherreport.com/articles/216115-mufc-or-manchester-unitedit-shouldnt-be-called-man-u Ikke si Man U da. Si Man United, MUFC, Manchester United. Hva er galt med å si Man.U? Anonymkode: dfee2...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 14. juni 2021 #423 Del Skrevet 14. juni 2021 Just now, Zooey said: https://bleacherreport.com/articles/216115-mufc-or-manchester-unitedit-shouldnt-be-called-man-u Ikke si Man U da. Si Man United, MUFC, Manchester United. Sorry, det visste jeg ikke. Jeg er tydeligvis ikke så flink fan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 14. juni 2021 #424 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er galt med å si Man.U? Anonymkode: dfee2...a64 Les artikkelen. Det er kun motstandere som referer til laget på den måten fordi det er ment som en fornærmelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 14. juni 2021 #425 Del Skrevet 14. juni 2021 Linny111 skrev (Akkurat nå): Sorry, det visste jeg ikke. Jeg er tydeligvis ikke så flink fan! Joda, det er du nok. Det er nok en større greie i England hvor det blir word play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 14. juni 2021 #426 Del Skrevet 14. juni 2021 2 minutter siden, Zooey said: Les artikkelen. Det er kun motstandere som referer til laget på den måten fordi det er ment som en fornærmelse. Når jeg søker på det, får jeg opp at det egentlig ikke stemmer og bare en "urban myth"? Typen min bodde i Manchester i mange år og har venner som er nabo til Old Trafford og er på alle kampene, og han har heller aldri hørt at det er noe galt med det. Men altså, jeg har ikke noe problem med å la være å bruke det om det fornærmer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 14. juni 2021 #427 Del Skrevet 14. juni 2021 Linny111 skrev (1 minutt siden): Når jeg søker på det, får jeg opp at det egentlig ikke stemmer og bare en "urban myth"? Typen min bodde i Manchester i mange år og har venner som er nabo til Old Trafford og er på alle kampene, og han har heller aldri hørt at det er noe galt med det. Men altså, jeg har ikke noe problem med å la være å bruke det om det fornærmer noen. Rart du ikke får opp noe, jeg får opp mye når jeg søker på Google. Jeg har hørt det mange ganger og jeg har bodd i England i 10 år og har en samboer fra Manchester. Det var venner derifra som gjorde meg bevisst på det. Du velger selvsagt selv 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #428 Del Skrevet 14. juni 2021 Zooey skrev (8 minutter siden): Les artikkelen. Det er kun motstandere som referer til laget på den måten fordi det er ment som en fornærmelse. Ok, da kan jeg fortsett å kalle de Man.U Anonymkode: dfee2...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 14. juni 2021 #429 Del Skrevet 14. juni 2021 Just now, Zooey said: Rart du ikke får opp noe, jeg får opp mye når jeg søker på Google. Jeg har hørt det mange ganger og jeg har bodd i England i 10 år og har en samboer fra Manchester. Det var venner derifra som gjorde meg bevisst på det. Du velger selvsagt selv 🤷♀️ Jeg får opp én artikkel som blir brukt som referanse om og om igjen, den samme du linket til. Uansett, hvis noen blir fornærmet av det, så kan jeg helt fint slutte å bruke det og takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Ville poengtere at jeg aldri mente noe negativt ved det, for jeg har aldri hørt noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #430 Del Skrevet 14. juni 2021 Håper at Spania og Polen går videre 🙃 Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #431 Del Skrevet 14. juni 2021 Hva gjorde den skotske målvakten så langt ute på banen? Anonymkode: d9a7e...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #432 Del Skrevet 14. juni 2021 Hehe, bra jobba, Slovakia! 🥰😜🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #433 Del Skrevet 14. juni 2021 Spania og Sverige innleder EM på Estadio Olimpico i Sevilla - arenaen Spania skal spille alle sine tre første kamper. Selv om kampen sparkes i gang så sent som kl. 21.00 så er det verdt å nevne at det er meldt 29 grader på denne tiden - noe som vertene ganske sikkert drar mest fordel av. Nå har ikke siste del av oppladningen vært helt perfekt for spanjolenes del. For Busquets (mb) pådro seg coronaviruset, og det tvang hele førstelaget til å gå isolasjon. Slik mønstret Spania U21-landslaget i den siste oppvarmingskampen mot Litauen på tirsdag. Hjemmelaget er trolig ikke så gode som i sine velmaktsdager, og det å ha en tropp uten en eneste Real Madrid-spiller er veldig spesielt. Men de blir å regne med og kommer til å dominere banespillet i kveld. Det er vi trygge på. Sverige har opparbeidet seg en imponerende turneringsrutine. Men har blitt slått ut etter innledende gruppespill i tre mesterskap på rad. Målet må i det minste være å avansere fra denne gruppe E denne gangen. Svanberg (mb) og Kulusevski (mb) er ute. Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #434 Del Skrevet 14. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva gjorde den skotske målvakten så langt ute på banen? Anonymkode: d9a7e...580 Han kjedet seg. Nei, men er ganske mange keepere som går langt ut. Bare ekstremt dyktig av spissen av å se det og faktisk skyte. Klasse mål, kan ikke gjøres bedre. Anonymkode: 74c30...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #435 Del Skrevet 14. juni 2021 Ingen som ser polen slovakia kampen? Polakken fikk et gult kort for å tråkke på en spiller og dermed gikk ut av kampen pga det var hans andre, polakken blir soleklart felt og får ikke frispark en gang. Smh. Anonymkode: 495bd...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #436 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen som ser polen slovakia kampen? Polakken fikk et gult kort for å tråkke på en spiller og dermed gikk ut av kampen pga det var hans andre, polakken blir soleklart felt og får ikke frispark en gang. Smh. Anonymkode: 495bd...97c Joda, jeg ser kampen 😉 Me likey. Glad for at Slovakia leder. Vel fortjent! Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #437 Del Skrevet 14. juni 2021 Bør ikke fotballkommentatorer være nøytrale? De heier så åpenbart på Polen 😁😁 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #438 Del Skrevet 14. juni 2021 For en utrolig spennende kamp!! Bra jobba, Slovakia 🥰🥳 Lewandowski who? Han har vært helt usynlig i dag... Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #439 Del Skrevet 14. juni 2021 På Ungarn -Portugal kampen i morgen skal det være 60000(!) tilskuere!!! 🥳🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #440 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): På Ungarn -Portugal kampen i morgen skal det være 60000(!) tilskuere!!! 🥳🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc Skal de spre covid? Anonymkode: 495bd...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå