Gå til innhold

Mukluks


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om denne nye trenden? De har blitt som Ugg skoene, de originale er grisedyre og alle kjendisene bruker dem. :ler:

Jeg synes de er kjempeskjønne og har lyst på et par men er litt dårlig med penger for øyeblikket. :sjenert:

(Og jaaa, jeg er klar over at ingen her går med noe bare fordi det er in men det er ikke det jeg lurer på :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cassiopeia ikke innlogget

Hadde jeg vært sånn ca 5 år ville jeg vurdert dem.

Synes de ser latterlige ut. Og jeg var en av dem som gikk i Uggs. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunetten_

Jeg syns de er søte. :)

Tror det hadde blitt knall med noen slike boots til et kort søtt skjørt f.eks. Men, så tenker jeg; hele Norge vil kanskje valse rundt i disse i vinter (som i fjor, med Uggs), og da kommer jeg ikke til å bruke dem uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte aldri å like uggsene, de er bare drit stygge. Men mukluksene er ganske fine, problemet er at jeg tror jeg ville gått veldig fort lei av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de var søte, men ville bare brukt de sorte, ikke de andre fargene. Jeg likte aldri uggsene, men disse.. tja, med et kort skjørt til og strømpebukser så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas

Jeg likte de brune, vurderer å kjøpe meg slike, varme og gode til vinteren! Det MÅ være noe med noe pels på (fuskepels). I dont care hva andre måtte mene. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG VIL HA!!!! Må en tur på Bianco og se...

Kjempekule syns jeg.

Men nå er vel jeg det som sikkert mange vil kalle en berte. Og berter går med sånt :ler: He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de blir for tullete og barnslige... Hadde følt meg som et forvokst barn i sånne sko ;)

.....og sånne tjukke "pusete" sko minner meg om sånn dårlig rave-party antrekk fra nittitallet :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de blir for tullete og barnslige... Hadde følt meg som et forvokst barn i sånne sko  ;)

.....og sånne tjukke "pusete" sko minner meg om sånn dårlig rave-party antrekk fra nittitallet :grøss:

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant etterligninger på ellos.no og, men de var for smale i leggen for meg, med fotball-legger er det ikke alltid lett å finne slike sko :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...