Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte rett over her - har selv to. Hadde jeg begynt litt tidligere hadde jeg kanskje hatt tre.

Anonymkode: 6dd38...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Jeg er ikke frisk nok til det.🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn. Faren har ett barn fra før så h*n er derfor ikke enebarn. Har aldri ønsket meg mange barn så jeg er fornøyd. 

Anonymkode: ed3a4...418

AnonymBruker
Skrevet

Alltid ønsket meg 2 barn og fikk tvillingjenter i fjor. Skal ikke ha flere og synes 2 er helt perfekt for oss :) De har masse glede av hverandre, men det blir med det.

Ikke få flere barn bare fordi det liksom er best sånn; dere vet hva som passer best for dere ☺️

Anonymkode: 45dbf...47b

AnonymBruker
Skrevet

Tre tette barn, har vert litt for mye…😅

Anonymkode: 0c9eb...e9f

Skrevet

Ryddet for avsporing/tull.

Chantielle mod.

Skrevet

Ingen som jeg vet om, men har stort sett hoppet av i svingen hele livet og vært med min andel av fruentimmere, både gifte, samboende, skilte og single så hvem vet.

Jeg tror man må finne den rette dame før man planlegger slikt. Samtidig er det så dyrt med barn når vår generasjon også skal brødfø en babyboomer generasjon med latterlig høye pensjoner mens de ramler rundt i Spania i 20+ år etter avgåtte pensjonsalder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 18.00):

9 barn, det blir flere dersom Gud ønsker det.

Stolt medlem i Smiths Venner.

Anonymkode: d052f...280

Har selv 9 barn og er ikke medlem av Smiths venner.

Kan ha mange barn, tro på Gud og leve ett fritt liv uten for en sekt.

Anonymkode: 76059...3bd

Skrevet

Vi har 3, to sammen og datteren hans. Veldig stor aldersforskjell mellom bonus og vår eldste, men de stortrives sammen ❤️ Det er nesten 3 år mellom våre felles barn, og forskjellig kjønn, så jeg er spent på dems søskenforhold etterhvert :) det er MYE jobb, særlig når de er her alle 3, men det er også ganske fint! Jeg føler meg ikke helt ferdig, men det er mannen foreløpig. Så vi får se med tiden :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har 1 og nå har vi 1 til på vei 🙂 skal ikke ha flere enn 2 :) 

Anonymkode: fb2d6...795

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 10.21):

Vi er i begynnelsen av 30 årene og har bare ett barn, en jente på snart 5 år. Vi er ikke klare for barn nr 2 ennå og jeg må ærlig innrømme at jeg vet ikke om det i det hele tett blir nr 2. 

Jenten vår vokser og vi synes det er deilig at hun klarer mer og mer selv. Vi er kjempestolt av henne, men hun maser om lillebror eller lillesøster nesten daglig. Og jeg får dårlig samvittighet ovenfor henne. For jeg kan ikke love henne noe. I slutten av sommeren får vi en hund, en liten valp. Det gleder hun seg til. Rasen vi skal ha krever litt, så det passer liksom ikke med en baby. Iallefall ikke nå i nærmeste fremtid og jo mer tid som går, jo mindre lyst får man. Det å begynne helt på nytt liksom. Vi har det så fint som vi har det nå. Og jeg vil ikke endre på noe. Kanskje forblir det bare med ett barn? Men føler det er litt sånn at man «må» jo ha minst to for å være «den perfekte familie». Folk i familien begynner jo å forvente at vi lager flere barn etterhvert, så bestemmer vi oss for en hund som tar mye tid og da blir de litt skuffet. En hund liksom? 😅

Anonymkode: 98f3d...4a0

Jeg har 4 barn, med samme mann. De er litt spredt i alder.  Vi har vært sammen i 25 år, og har stort hus, biler, hytte, båt osv sammen. Vi er 45 år gamle :) 

Anonymkode: c2d0b...0ad

AnonymBruker
Skrevet

4 barn 😊

Anonymkode: a2223...809

AnonymBruker
Skrevet

Ingen 🙌🏻 har to pels-unger i form av en hund og en katt. 

Anonymkode: 368d4...668

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...