AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg skal kjøpe meg en tredemølle. Jeg kommer til å bruke den mest til å gå på, men den bør ha mulighet for stigning og jogging (jogger ikke fortere enn åtte km/timen). Den trenger ikke Bluetooth eller skjerm eller mange fancy greier, men den bør være stødig og flyttbar. Jeg er liten og tror jeg tåler at løpebåndet ikke er så langt. Pris: Helst ikke over 10.000. Hva med denne: https://www.x-life.no/treningsutstyr/kondisjonsapparater/tredemolle/run-200-tredemolle ? Anonymkode: 5cbfa...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 24. mai 2021 #2 Del Skrevet 24. mai 2021 Du bør droppe hele kjøpet, kom deg ut i naturen eller bruk pengene på senter i stedet. Bare fint å komme seg ut blandt folk, mølla vil bli brukt som tørkestativ etter en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Del Skrevet 24. mai 2021 jentegutt skrev (1 minutt siden): Du bør droppe hele kjøpet, kom deg ut i naturen eller bruk pengene på senter i stedet. Bare fint å komme seg ut blandt folk, mølla vil bli brukt som tørkestativ etter en mnd Nei, jeg elsker tredemølle. Har eid en i flere år, men den kjipe eksen min stjal den da vi gikk fra hverandre og modellen selges ikke lenger. Jeg er i naturen hver dag, men den halvtimen hver dag med serie på tv er bare fantastisk. Så håper noen kan svare på det jeg faktisk lurer på. Anonymkode: 5cbfa...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal kjøpe meg en tredemølle. Jeg kommer til å bruke den mest til å gå på, men den bør ha mulighet for stigning og jogging (jogger ikke fortere enn åtte km/timen). Den trenger ikke Bluetooth eller skjerm eller mange fancy greier, men den bør være stødig og flyttbar. Jeg er liten og tror jeg tåler at løpebåndet ikke er så langt. Pris: Helst ikke over 10.000. Hva med denne: https://www.x-life.no/treningsutstyr/kondisjonsapparater/tredemolle/run-200-tredemolle ? Anonymkode: 5cbfa...cbe Jeg har kjøpt en tredemølle fra sportsmaster. Veldig fornøyd med den Anonymkode: 001d4...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har kjøpt en tredemølle fra sportsmaster. Veldig fornøyd med den Anonymkode: 001d4...ab6 Hvilken? Anonymkode: 5cbfa...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Del Skrevet 25. mai 2021 Skal du ha en billig tredemølle som går maks 8 km/t, er du dømt til å kjøpe et rakleverk. Jeg har en eldre modell av Sole F85, og er superfornøyd. En kamerat solgte sin pent brukt til 12 000kr på Finn. Du kan evnt vurdere Sole F63. Sportsmaster sine er også bra. Anonymkode: 417e9...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Del Skrevet 28. mai 2021 Masterfit tp 150 har jeg, er veldig fornøyd. Den kostet 10 000 kr da jeg kjøpte den ifjor. Anonymkode: 1972a...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dilli Skrevet 25. august 2021 #8 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 23.00): Masterfit tp 150 har jeg, er veldig fornøyd. Den kostet 10 000 kr da jeg kjøpte den ifjor. Anonymkode: 1972a...e36 Hei. bare lurer på om denne er god til å løpe på? Og om den er en «solid» tredemølle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 25. august 2021 #9 Del Skrevet 25. august 2021 Dilli skrev (8 timer siden): Hei. bare lurer på om denne er god til å løpe på? Og om den er en «solid» tredemølle? Jeg har også denne, er en tung løper, men er likevel veldig fornøyd. Det er selvfølgelig ikke en mølle som de på treningssenter, men prisen tatt i betraktning er den god (nok for meg iallefall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå