Gå til innhold

Ryggsekk? I "veske-størrelse"?


Gjest Gjestelisa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestelisa

Jeg har fått med meg at ryggsekker ikke er in for tida, men det er nå det jeg har fått lyst på :ler: jeg har lett nesten overalt, men finner ingen butikker som har små ryggsekker, er det noen som har sett noe sånt? Gjerne i skinn, hvis jeg kan være kravstor :sjenert: og gjerne en som kan bestilles over nett, her jeg bor er det stort sett bare butikker som Lene V og Cubus, og de har jeg kikket innom allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en veske som har "kryssreimer" på den ene siden av veska, slik at de kan "dras gjennom sporene på toppen" og vips er vesken en sekk..

Jeg bruker den som veske, men synes det er kjekt at den kan "forvandles" ved evt "behov"..

Jeg fant min på Coop Obs ;)

Den har et søtt bilde av pusekatter i sort-hvitt på det som blir "utsiden" ved bruk som ryggsekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestelisa

Tror dessverre nærmeste Coop Obs ligger 5-6 timers kjøring herfra :sur:

Noen andre som har sett noe som kan passe, eller må Sheba og jeg bare vente til de kommer på mote igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er villig til å bestille fra utlandet så er kanskje Ebay det beste alternativet. Er selv på leting etter en slik ryggsekk men utvalget er rimelig snevert her og. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...