Gå til innhold

Bestevenninne som nesten ikke tar kontakt lenger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ei venninne som jeg har blitt utrolig glad i... Vi har et veldig nært forhold, vi kan snakke om det aller meste, og vi krangler aldri, men i det siste har hun nesten slutta å ta kontakt... Hun sender meg ikke meldinger like ofte som før, og når jeg sender henne ei melding, sier hun at hun ikke orker å snakke med meg... Da blir jeg selvfølgelig litt lei meg, og begynner å lure på om jeg har gjort eller sagt noe dumt... Det må være en grunn til at hun ikke vil snakke med meg... Hun pleier ikke å være sånn... Hun kommer alltid til meg med problemene sine, det er alltid hennes problemer vi må snakke om... Hun pleier ikke å spørre meg om hvordan jeg har det, det virker ikke som om det er så viktig for henne... Hun er sammen med en fyr, som har slått opp med henne minst 20 ganger... Hun kommer alltid til meg og klager over at hun hater ham, og sier at hun aldri skal bli sammen med ham igjen, men så går det noen dager, og så er de sammen igjen... Denne fyren har behandlet henne så forbanna dårlig, så at hun hele tiden går tilbake til ham, skjønner jeg ikke... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til henne at han ikke er bra for henne, og at han ikke er til å stole på... Hun hører ikke på noe av det jeg sier, selv om jeg bare vil hjelpe, og det er ikke lett å hjelpe når hun ikke vil ha hjelp... Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke miste henne, men det er kanskje best om vi ikke er så gode venner lenger?

Anonymkode: 9c0d9...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er spørsmålet om dere skal fortsette å være venner lenger, eller om hvorfor hun ikke er interessert i å prate med deg mer? 

Det beste er nok å sende en melding og forklare hvordan du føler det, og spørre om hvorfor hun ikke vil prate med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

definer lenge? har selv en venn som får abstinenser etter 3-4 dager uten kontakt. kveler meg.

Anonymkode: a3487...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...