Gå til innhold

✨ Vinterbaby ✨


Eira2020

Anbefalte innlegg

Håper du slipper unna å være skikkelig ubehagelig kvalm lenge :troest:

Og høres veldig greit ut at du delte nyheten med sjefen din. Ble jo naturlig sånn sett når det med vaksinen kom opp. Ikke helt enkelt å finne en unnskyldning til hvorfor du ikke ville ta den likevel. Men om det er noen som det er greit å fortelle nyheten til, så er det jo sjefen. De pleier å være profesjonelle, og holde det for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7+0? ☀️

Nå har det vært litt stille fra meg noen dager her. Det har rett og slett hvert litt mye som har skjedd i det siste til at jeg har følt jeg har hatt kapasitet. Heldigvis er det kun positive ting det er snakk om! 

Takk for fine kommentarer @Fhuzzy @Atticmess og @Amatariel 💕 Formen min har heldigvis vært litt bedre de siste dagene. Jeg må bare passe på å spise ofte nok, noe som er litt uvant. 

Det har som nevnt skjedd en god del siden sist. For det første: nå vet også mine foreldre om lille nurket i magen. :rodmer: De ble kjempeglade for nyheten, og samtidig veldig spente siden de fikk vite det så tidlig. Mamma fortalte meg også at hun hadde to SA før meg, jeg har bare visst om den éne av de. Begge hennes før vel og merke før uke 6, så sånn sett er jeg allerede passert det punktet. 🤞🏼 Jeg fikk også delt nyheten med bestevenninnen min mens jeg var hjemme, noe som var veldig gøy! Hun er den som har hatt den sterkeste reaksjonen til nå, nærmest ropte ut i glede på cafeen vi satt på 😅 

Så, over til dagens happening: jeg har vært på tidlig ultralyd! 🌱 Fosteret er på riktig sted i livmor og hjertet banker ❤️ Fikk ikke høre, men kunne se hjertebanken fysisk. 🥺 Ganske sterkt for en førstegangsgravid! 

Fosteret er enda så lite at det var vanskelig med en eksakt måling av det. Ut fra gynekologens beregninger kunne det være så lite som 6 uker i dag, men hun var ikke sikker på dette. Etter mine beregninger (EL-test, temping og fysiske symptomer) skulle jeg være 7+0 i dag. Jeg er enda rimelig sikker på denne datoregningen siden jeg hadde så mange parametre. Det kan likevel tenkes at vi befinner oss et sted mellom 6+6 til 7+2, men noe mer variasjon enn dette kan jeg egentlig ikke skjønne at det kan være. 7+0 er da regnet ut fra dagen jeg fikk negativ EL-test. Siden dette var vanskelig å fastslå i dag fikk jeg tilbud om ny ultralyd om bare to uker 😄 Egentlig ganske overrasket over at jeg fortsatt får oppfølging på denne måten hos offentlig gyn, i dag var det til og med gratis :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå tenk at du har vært og tittet på den lille spiren!! Så magisk! :hoppendeglad: Gratulerer med hjertebank ❤️ Det er akkurat det vi ønsker nå! Tror nok du kan holde deg til 7+0 enda en stund ja. Det ER tidlig å måle på dette  tidspunktet. Jeg har vært to ganger på UL på 6+5 før, og det er smååått, og ikke lett for gynekologene og ta en nøyaktig måling. Bare få mm endrer jo dagene mye. Dette er litt av årsaken til at vi flergangsgravide ikke nødvendigvis orker å dra på TUL så tidlig. Men som førstegangs skjønner jeg det SÅ godt 😊 Ble det snakk om du skal på noen flere før OUL?

Kjempekoselig å høre at nyheten er ute til dine foreldre og venninne også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt følsom om dagen, ble så rørt av både avsløringer og UL 💕 Det er bare så koselig å dele en slik gledens nyhet med de som står deg nær 🥰 Ser ut til at jeg kommer meg på TUL før juli likevel, og nå gleder jeg meg bare enda mer! Det må jo ha vært så spesielt. Gleder meg sånn til å høre hvordan det går neste gang på UL! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Ååå tenk at du har vært og tittet på den lille spiren!! Så magisk! :hoppendeglad: Gratulerer med hjertebank ❤️ Det er akkurat det vi ønsker nå! Tror nok du kan holde deg til 7+0 enda en stund ja. Det ER tidlig å måle på dette  tidspunktet. Jeg har vært to ganger på UL på 6+5 før, og det er smååått, og ikke lett for gynekologene og ta en nøyaktig måling. Bare få mm endrer jo dagene mye. Dette er litt av årsaken til at vi flergangsgravide ikke nødvendigvis orker å dra på TUL så tidlig. Men som førstegangs skjønner jeg det SÅ godt 😊 Ble det snakk om du skal på noen flere før OUL?

Kjempekoselig å høre at nyheten er ute til dine foreldre og venninne også :klemmer:

Ja, det var faktisk helt magisk 😍 Utrolig hyggelig å kunne sende meldinger til alle de fire besteforeldrene etterpå nå også for oppdatering ❤️ Du har helt rett der, hun var langt fra skråsikker på hverken eller i dag, så jeg håper vi kan beholde 7+0 videre også! Kjedelig å gå ei uke tilbake merker jeg :murvegg: Skjønner godt at man ikke vil gå så mye når man har vært gjennom dette før, men for meg er jo alt megaspennende så klart 🤩

Jeg skal da på nytt om to uker til samme sted (er enda på henvisningen fra fastlegen) og så har jeg i tillegg fått booket en privat ultralyd i uke 11 hos en veldig flink gynekolog jeg har vært hos tidligere for celleprøve - hvor også mannen får bli med ❤️ Det er mulig vi kanskje bør flytte litt på denne nå da, i og med at  jeg plutselig skal igjen i uke 9.   Kanskje den burde vært i uke 13, rett før ferien vår istedenfor, slik som du tenker å gjøre 😊

Fhuzzy skrev (9 minutter siden):

Jeg er visst litt følsom om dagen, ble så rørt av både avsløringer og UL 💕 Det er bare så koselig å dele en slik gledens nyhet med de som står deg nær 🥰 Ser ut til at jeg kommer meg på TUL før juli likevel, og nå gleder jeg meg bare enda mer! Det må jo ha vært så spesielt. Gleder meg sånn til å høre hvordan det går neste gang på UL! :yvonne:

Ååå, det er koselig å høre ❤️❤️ Det er helt utrolig hyggelig faktisk! Og så var det så deilig å bli beroliget på at det faktisk er noe der inne i dag 🥰 Så kjekt at du også skal på ultralyd tidligere, det er virkelig fint å få den bekreftelsen altså. Spent på neste jeg også, kanskje jeg endelig får bekreftet en termindato da! 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (8 minutter siden):

Jeg skal da på nytt om to uker til samme sted (er enda på henvisningen fra fastlegen) og så har jeg i tillegg fått booket en privat ultralyd i uke 11 hos en veldig flink gynekolog jeg har vært hos tidligere for celleprøve - hvor også mannen får bli med ❤️ Det er mulig vi kanskje bør flytte litt på denne nå da, i og med at  jeg plutselig skal igjen i uke 9.   Kanskje den burde vært i uke 13, rett før ferien vår istedenfor, slik som du tenker å gjøre 😊

Da kan vi telle ned de neste to ukene sammen - er da jeg har TUL også :) Og støtter tanken om å kanskje flytte den du har i uke 11. I 12/13 ser man mye mer av organene, det meste egentlig, så det kan være en god forsikring å ha med seg inn i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, tenk at du har sett et bankende hjerte! Må ha vært en fantastisk følelse 🧡 Du er heldig som får ny ultralyd om allerede 2 uker! 
 

Må ha vært helt spesielt å fortelle det foreldrene dine. Tenk at de skal bli besteforeldre 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 + 0 🍒

Så har det omsider blitt en ny uke å tikke av! ✔️ Lite visste jeg at dagene og ukene kunne gå sakte som dette. Passende nok er lille i magen på størrelse med nettopp en snegle denne uken, eller et kirsebær da (som jeg syntes var litt søtere🙊). 

Det har blitt til at jeg nå er sjeldnere innom forumet her, både i egen dagbok og de andre trådene jeg fulgte veldig aktivt tidligere. Jeg tror det har med at jeg ikke lengre har svangerskapet som en absolutt hemmelighet lengre. Vi har jo valgt å være åpne tidlig med de aller nærmeste av familie og venner, noe som gjør at de fleste spør meg aktivt om ting og jeg får således at jeg får mye utløp i hverdagen for alt som har med tanker, både når det gjelder gleder og bekymringer. Kommer likevel til å ta turen innom her innimellom, kanskje bare ikke like hyppig ☺️

Det har ikke skjedd så mye på gravidfronten siste uke egentlig. Formen er bra, nesten så bra at jeg blir bekymret. Jeg var litt kvalm på morgenen to dager i uke 6, etter dette har jeg kun kjent meg uggen om det går for lenge mellom måltidene. Av symptomer har jeg fått veldig ømme (og store! 😅) pupper de siste to ukene, ellers har jeg mye energi og får enda gjort det meste jeg har lyst til. Merker derimot at det plutselig kan si stopp, der hvor jeg er vandt til å være mer utholdende (på tur i naturen, på shopping, på jobb). Jeg forsøker å venne meg til å ikke takke ja til alt og presse meg selv for mye, selv om det kan være vanskelig for meg å roe ned tempoet. :hoppe:

I dag hørte jeg på babyverden sin podcast uke for uke hvor de i uke 8 snakker veldig mye om blødninger og spontanabort. De hadde en kommentar der som sette seg litt hos meg, som gikk på at «det er ofte i uke 8 det går galt». Jeg har trodd at sjansene bedret seg for hver uke, så den var litt tung å få når jeg allerede har bekymret meg for om jeg mangler gravid-symptomer. Klamrer meg litt til at jeg har vært så heldig å få se hjertebank allerede, og håper det bidrar til at sannsynligheten for at det går bra er litt større 🤞🏼 Det neste som skjer for meg nå blir i neste uke (uke 9) hvor jeg skal ha første samtale hos jordmor og på ny ultralyd for å stadfeste termin. Kunne godt ønske meg å bare spole forbi de neste ukene nå kjenner jeg, det blir godt å komme seg til uke 12 i det minste 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 1.6.2021 den 9.20):

Da kan vi telle ned de neste to ukene sammen - er da jeg har TUL også :) Og støtter tanken om å kanskje flytte den du har i uke 11. I 12/13 ser man mye mer av organene, det meste egentlig, så det kan være en god forsikring å ha med seg inn i ferien.

Så spennende det blir med TUL for deg og en gang nummer to for min del om bare litt 🤞🏼🤞🏼 Gjorde som vi snakket om her og fikk flytta den til uke 13, så blir det forhåpentligvis noe fint å se frem til før ferien 💛

Prøver2021 skrev (På 4.6.2021 den 18.29):

Åå, tenk at du har sett et bankende hjerte! Må ha vært en fantastisk følelse 🧡 Du er heldig som får ny ultralyd om allerede 2 uker! 
 

Må ha vært helt spesielt å fortelle det foreldrene dine. Tenk at de skal bli besteforeldre 🧡

Ja, det var det! Men litt skrekkblandet fryd også må jeg si. Det blir både veldig virkelig og man blir veldig bekymret for at det skal slutte å banke 🥺❤️ Det var utrolig spesielt, nå håper jeg bare for alles del at kroppen min skal klare dette 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny uke 😁 Hihi, de første ukene går såå sakte 🙈 For meg begynte de å gå kjappere etter TUL i uke 12, kanskje fordi jeg da endelig fikk se det lille mirakler og kunne slå meg til ro med at nå skulle den lille bare vokse 🤔 Håper tiden går kjappere for deg etterhvert og 😊

Så utrolig deilig at kroppen holder seg i ok form. Tenker det er lurt å lytte til kroppen og slappe av når den sier stopp. Kjedelig å havne der at det blir helt stopp i flere uker, men skjer det så skjer det 🙈 Ikke akkurat så mye man klarer å kontrollere i graviditeten, det blir litt som det blir 🤷‍♀️

Blir hyggelig med første jordmortime da 😊 Mye hyggelig som skjer framover selv om ventetiden kan føles så altfor lang 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 8 uker! :hjerte: Jeg forstår deg veldig godt at forumbehovet ditt har endret seg. Det trenger du ikke unnskylde deg for. Kjempefint at du har stort nettverk rundt deg. Jeg har jo bare fortalt én person om graviditeten, så jeg har skikkelig behov for å få utløp for alt her inne :fnise: Bare lov at du kommer innom av og til for å skravle for jeg syns det er sååå stas at vi har termin samme dag :klemmer:

Skjønner du er redd for at det lille hjertet skal slutte å banke. Det er jeg også. Vi får bare håpe at alt er normalt og at det går fint! Men er fascinerende altså..! Hele produksjonen av mennesket. Tenk at hjertet nå er SÅ lite, men banker rytmisk som bare det. Og det skal det nok gjøre i 80-100 år fremover. Heeelt sykt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (21 timer siden):

Hurra for ny uke 😁 Hihi, de første ukene går såå sakte 🙈 For meg begynte de å gå kjappere etter TUL i uke 12, kanskje fordi jeg da endelig fikk se det lille mirakler og kunne slå meg til ro med at nå skulle den lille bare vokse 🤔 Håper tiden går kjappere for deg etterhvert og 😊

Så utrolig deilig at kroppen holder seg i ok form. Tenker det er lurt å lytte til kroppen og slappe av når den sier stopp. Kjedelig å havne der at det blir helt stopp i flere uker, men skjer det så skjer det 🙈 Ikke akkurat så mye man klarer å kontrollere i graviditeten, det blir litt som det blir 🤷‍♀️

Blir hyggelig med første jordmortime da 😊 Mye hyggelig som skjer framover selv om ventetiden kan føles så altfor lang 🙈

Takk for hyggelig kommentar ❤️ Kan se for meg at tida kanskje begynner å gå litt raskere igjen etter uke 12 ja! For min del sammenfaller det også med noen ukers ferie, det skal bli godt også ☺️

Føler meg heldig som er i god form, prøver å tenke at det egentlig er en bra ting når jeg begynner å stresse med om alt er som det skal innimellom 😓 Det er jo bare en(!) uke siden jeg fikk se hjertebank i dag, men jeg kjenner likevel jeg er takknemlig for at jeg får en ny sjanse igjen om en uke på ny ultralyd. Bare for å få bekreftet liv når jeg er så lite plaget med symptomer som jeg er. Men du har helt rett, lite man kan kontrollere når det gjelder alt dette 🙅🏼‍♀️

Veldig spent på første time hos jordmor. Jeg føler egentlig ikke på et voldsomt pratebehov, så litt nysgjerrig på hva vi egentlig skal bruke tiden på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (21 timer siden):

Gratulerer med 8 uker! :hjerte: Jeg forstår deg veldig godt at forumbehovet ditt har endret seg. Det trenger du ikke unnskylde deg for. Kjempefint at du har stort nettverk rundt deg. Jeg har jo bare fortalt én person om graviditeten, så jeg har skikkelig behov for å få utløp for alt her inne :fnise: Bare lov at du kommer innom av og til for å skravle for jeg syns det er sååå stas at vi har termin samme dag :klemmer:

Skjønner du er redd for at det lille hjertet skal slutte å banke. Det er jeg også. Vi får bare håpe at alt er normalt og at det går fint! Men er fascinerende altså..! Hele produksjonen av mennesket. Tenk at hjertet nå er SÅ lite, men banker rytmisk som bare det. Og det skal det nok gjøre i 80-100 år fremover. Heeelt sykt!

 

Tusen takk Amatariel 💛 Ja, jeg gikk litt over natten fra å oppdatere her inne hele tiden til å nesten glemme av hele forumet etter vi delte nyheten med såpass mange i uke 6. Men kommer nok innom her titt og ofte videre også, når jeg føler jeg har tid og overskudd. Enig i det, det er litt ekstra spesielt med oss som muligens har termin på samme dag :klemmer: Jeg får kanskje bekreftet antagelsen min om at 21. januar er riktig dag etter TULen i neste uke - veldig spent på det! Ellers må jeg si jeg ble helt rørt av det du skrev i går om at hjertet skal banke i 80-100 år fremover 🥺 Det er så stort! Blir stolt av å være kvinne og har i det siste tenkt mye på alle mammaer bakover i min egen slekt. Har fått en (enda mer) økt respekt og forståelse for hva de har ofret for at jeg er der jeg er i dag. Det er fint å tenke på ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+4 🐌

Over halvveis i uke 8 🥳  Heldigvis er det litt mer som skjer på den sosiale fronten for tiden, som bidrar til at dagene hvertfall innimellom flyter litt fortere forbi. I tillegg nærmer det seg nå flytting for oss. Vi overtar ny leilighet i månedsskiftet, så de neste ukene må vi motivere oss selv til å starte på flytteprosessen. Jeg kjenner at det kan bli litt slitsomt for min del, heldigvis skal vi få god hjelp fra familien 💛

Symptomer: Ømme, voksende bryster, oppblåst med vonde luftsmerter, generelt sliten og større søvnbehov.

Cravings: Vann med isbiter. Grønne druer og nektariner. Salt knekkebrød med smør og brunost. Salt lakris😩 

Ellers nærmer første time hos jordmor seg med stormskritt! Skal dit rett over helgen. Føler egentlig ikke jeg har så mye jeg lurer på, men det kan jo kanskje dukke opp når jeg er der 🙊 Har også ny TUL i neste uke, og håper da å få bekreftet at jeg har regnet riktig termindato 😅 Jeg gleder meg nå egentlig mest til ultralyden vi har bestilt i uke 13, hvor mannen endelig skal få være med på noe svangerskapsrelatert også. Tror han synes det er litt rart å bli så utelatt, det hadde vært fint om han også hadde fått sett det bankende hjertet jeg så på ultralyd da jeg var 7+0. Han hadde fortjent det så snill han har vært i det siste med både husarbeid og matlaging når jeg ikke har orket å ta min del av oppgavene hjemme ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ja da nærmer flytting seg med stormskritt! Er det langt dere skal flytte? Vi flyttet da jeg var ganske nygravid med nr.2, så vet litt hvordan det er. Slitsomt, men så bra at dere har hjelp i familie! Vi bodde i en by uten familie, så mannen måtte gjøre alt alene stakkars. Blir bra med ny leilighet da! Sikkert en del større enn nåværende?

Og forstår veldig godt at du gleder deg til å dele noe svangerskapsrelatert med mannen. Jeg tror ikke mannfolk helt forstår ordentlig at man venter barn før de enten får SE det på UL eller kjenne det på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 timer siden):

Oi ja da nærmer flytting seg med stormskritt! Er det langt dere skal flytte? Vi flyttet da jeg var ganske nygravid med nr.2, så vet litt hvordan det er. Slitsomt, men så bra at dere har hjelp i familie! Vi bodde i en by uten familie, så mannen måtte gjøre alt alene stakkars. Blir bra med ny leilighet da! Sikkert en del større enn nåværende?

Og forstår veldig godt at du gleder deg til å dele noe svangerskapsrelatert med mannen. Jeg tror ikke mannfolk helt forstår ordentlig at man venter barn før de enten får SE det på UL eller kjenne det på magen.

Det gjør det! Oi, det må ha vært tungt for mannen din ja 🙊 Håper virkelig formen min holder seg grei sånn at jeg kan bidra en del 🤞🏼😅 Leiligheten er nesten dobbelt så stor, med tre soverom og heis 🎉 Kjøpt før jeg ble gravid, men med tanke på fremtiden. Vi var litt redd for å jinxe det hele, men så fikk jeg positiv test ca en mnd etter kjøpet 😍 Vi flytter innad i samme by, og har heldigvis 2 uker på oss fra overtakelse til ny eier overtar hos oss. Har minst fire personer til å bistå med selve prosessen med bæring og kjøring, så det skal nok gå relativt kjapt. Jeg har også et ønske om å få malt litt når leiligheta først står tom da. Regner med at dagens maling er «snill nok» for gravide? 🤔

Tror det er noe sannhet i det du sier der altså! Det er veldig forståelig at det er vanskelig for de å ta det innover seg helt i starten. Jeg sliter jo litt med det selv for å være ærlig, til tross for at jeg kjenner det på kroppen og har sett et lite hjerte. Det er så uvirkelig når alt skjer for første gang… ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eira2020 skrev (27 minutter siden):

Jeg har også et ønske om å få malt litt når leiligheta først står tom da. Regner med at dagens maling er «snill nok» for gravide? 🤔

Jeg har tidligere jobbet med maling og da lærte vi at maling er mye snillere nå enn tidligere. På den andre siden kommer det avgasser når malingen tørker selv med de snilleste akrylbaserte malingene. Oljemaling bør du være forsiktig med, altså alt til panel, treverk og lister. 

Var selv blitt gravid før vi overtok huset og jeg har vært med på alt av male prosessen. Har bare forsøkt å male et rom, for så å lufte godt samt ikke oppholde meg i rommet mens det tørker. Har også brukt listmaling men da malt i én etasje og gått å lagt meg, eller malt og så dratt hjemmefra. Merker det om du lukter malingen når den har kommet på veggen, bør du tenke på å trekke deg unna. 

De selger også maling som skal være ekstra snill for gravide. Disse er blandt annet butinox barnerom og jotun lady sense. Men disse har også avgasser når malingen tørker, så vi valgte å ikke bruke ekstra penger på dette da disse er endel dyrere. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med flytting og ny leilighet! Gratulerer!! 🥳 Jeg er også litt i den samme tankeboksen ang maling og planlagt graviditet fremover nå. Vi har jo akkurat kjøpt hus, og ifølge ekspertene er det best å male panel på vinteren med tanke på sprekker osv.. Har prøvd å google meg frem til hvilken maling som er best å bruke når man er gravid, men jeg har til slutt landet på at jeg ikke tør å male om det skulle klaffe og jeg faktisk er gravid til vinteren. Hos oss hadde det blitt mest aktuelt å male kjøkken og stue og det blir store rom som ikke har dører man kan lukke heller. :( Det er jo så GØY å male, spesielt når man skal flytte inn i noe nytt. Det er jo så fint å kunne gjøre det litt mer til sitt eget. Håper dere finner en løsning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (11 timer siden):

Jeg har tidligere jobbet med maling og da lærte vi at maling er mye snillere nå enn tidligere. På den andre siden kommer det avgasser når malingen tørker selv med de snilleste akrylbaserte malingene. Oljemaling bør du være forsiktig med, altså alt til panel, treverk og lister. 

Var selv blitt gravid før vi overtok huset og jeg har vært med på alt av male prosessen. Har bare forsøkt å male et rom, for så å lufte godt samt ikke oppholde meg i rommet mens det tørker. Har også brukt listmaling men da malt i én etasje og gått å lagt meg, eller malt og så dratt hjemmefra. Merker det om du lukter malingen når den har kommet på veggen, bør du tenke på å trekke deg unna. 

De selger også maling som skal være ekstra snill for gravide. Disse er blandt annet butinox barnerom og jotun lady sense. Men disse har også avgasser når malingen tørker, så vi valgte å ikke bruke ekstra penger på dette da disse er endel dyrere. 😉

Tusen takk for meganyttige innspill @Niny! 👏🏼👏🏼 Dette skal jeg huske på inn i de neste ukene 😄

bittelillebolla skrev (9 timer siden):

Så spennende med flytting og ny leilighet! Gratulerer!! 🥳 Jeg er også litt i den samme tankeboksen ang maling og planlagt graviditet fremover nå. Vi har jo akkurat kjøpt hus, og ifølge ekspertene er det best å male panel på vinteren med tanke på sprekker osv.. Har prøvd å google meg frem til hvilken maling som er best å bruke når man er gravid, men jeg har til slutt landet på at jeg ikke tør å male om det skulle klaffe og jeg faktisk er gravid til vinteren. Hos oss hadde det blitt mest aktuelt å male kjøkken og stue og det blir store rom som ikke har dører man kan lukke heller. :( Det er jo så GØY å male, spesielt når man skal flytte inn i noe nytt. Det er jo så fint å kunne gjøre det litt mer til sitt eget. Håper dere finner en løsning :) 

Tusen takk for det! Gleder oss masse til å komme på plass nå 🤩 Som nevnt over her, så fikk vi jo faktisk et ekspertsvar tidligere i tråden her - så kan virke som det er gjennomførbart å få malt litt ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...