Gå til innhold

Hvor i huleste heiteste?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Kenneth eller Kristian. Jaja. Har dere hørt om de to dyslektiske tomatene som gikk over en vei? Men så ble den ene overkjørt, og den andre ropte: KOm an Kenneth! :ler: Åhh.. så dårlig, men fy så gøyal.

Jada, Seroxata. Ser ut som det er flere som konverterer om dagen, så da kan vi jo lage en "one-big-happy-Kg-orgie-of-wannabe-lesbians"... :sjarmor:

Eru' med el? :ler:

Jada, kjekkaser og andre - bare å sende pm, så skal jeg nok gi dere en utfordring eller ti. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

It's raining, men ikke akkurat menn i dag... :sur:

Jeg kommer til å ende opp i ei rønne i skogen med masse katter, jeg...

Med mindre noen av de kjekke guttene her inne sender en Pm og hilser på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenneth eller Kristian. Jaja. Har dere hørt om de to dyslektiske tomatene som gikk over en vei? Men så ble den ene overkjørt, og den andre ropte: KOm an Kenneth!  :ler:  Åhh.. så dårlig, men fy så gøyal.

Det var da godt at det var kenneth som ble overkjørt, og ikke meg. Ikke det at jeg likte noe særlig at kenneth ble overkjørt, men heller han enn meg.... Nuvel.

Stikker hodet innom og stjeler noen av kjekkasene til Hope jeg..  :sjarmor:

Om det finnes noen av dem da  :klø:

Vel, ser ut som om det er noen, men nå har jeg aldri vært noe flink til å telle. Muligens jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spleise på en gigolo, eller en mannlig modell, ta han med ut, drikke oss fulle og ha det uhorvelig festlig da dere? :ler:

Det hadde vært noe, det!!! :)

Og fy-fy-fy, de som stjeler mannfolka mine! Da blir pm-inboxen full av hatmail. I promise! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å spleise på en gigolo, eller en mannlig modell, ta han med ut, drikke oss fulle og ha det uhorvelig festlig da dere?  :ler:

Det hadde vært noe, det!!! :)

Og fy-fy-fy, de som stjeler mannfolka mine! Da blir pm-inboxen full av hatmail. I promise!  :sjarmor:

Tror PM-boksen min er full jeg.. ikke det at jeg hadde tenkt å stjele noen da...

:engel:

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min PM boks er ikke full..  :sjarmor:

Ikke min heller. Kanskje vi bare må bite i det sure eplet og erkjenne at ingen vil stjele oss??

Endret av Kristian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at greikar desperat prøvde å sjekke meg opp med masse dirty triks, så er min PM stappfull nå. Så full at den nærmest renner over! Herregud ass... desperat fyr! :roll:

Eller så var det en ønskedrøm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...