Gå til innhold

Hvor i huleste heiteste?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Ja, hvor finner jeg en snill, morsom, hyggelig og kosete gutt som holder ut med meg? :sur:

Tror ikke han finnes jeg...

Må konvertere og bli lesbisk, selv om kvinnfolk er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvor finner jeg en snill, morsom, hyggelig og kosete gutt som holder ut med meg?  :sur:

Tror ikke han finnes jeg...

Må konvertere og bli lesbisk, selv om kvinnfolk er noe herk.

:ler: Du sier noe... kanskje å konvertere er en ide! :ler:

Ehhh.. Uten at du skal føle deg sjekket opp av meg, altså! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå registrert meg på sånn nettvenn.no eller noe.. men føler det ikke er helt meg. Litt desperat føler jeg meg faktisk.

Også kommer det en mann på 47 og legger ut om hele livshistorien sin, og da jeg sier pent at han nok passer bedre for mora mi, svarer han at en mann i 60-åra nok er best for henne. Makan til frekkhet. :roll:

Ba han ta seg en tur til Thailand, jeg...

Hmm... de mannfolka ass...

Var forresten en snekker der inne, og de kan i det minste brukes til noe. Litt for gammel for meg, men jeg vil ha himmelseng!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvor finner jeg en snill, morsom, hyggelig og kosete gutt som holder ut med meg?  :sur:

Tror ikke han finnes jeg...

Må konvertere og bli lesbisk, selv om kvinnfolk er noe herk.

Og hvor finner mann en jente som ser etter de egenskapene hos en gutt?

Tror heller ikke at hun finnes.

Konvertering er helt uaktuelt for min del...

Endret av Kristian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor finner mann en jente som ser etter de egenskapene hos en gutt?

Tror heller ikke at hun finnes.

Kovertering er helt uaktuelt for min del...

Å, jasså... Jeg ser da etter de jeg!

For å fortsette litt på min nettvenn-erfaring nå, så begynner det å røyne på med små hils og vink i profilen min. Hoho. Litt gøyalt og, da.

Men typisk meg. Har veksla noen ord med en utrolig jordnær, morsom og koselig mann som ikke tar seg selv høytidelig. Funnet tonen og greier... men så er han jo selvsagt 39 år med to unger... og det er jo litt uaktuelt. Typisk meg, da. :) Men morro lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tar ikke du Hope og du Kristian og PM'er hverandre da... dere har jo de egenskapene hverandre vil jo..... hallo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe Sikka!

Kenneth? Lyst til å ta det første skrittet el? Jeg har langt blondt hår, rød reglisjé og sprettrumpe.  :sexy:

:ler:

Eh jeg tror han heter Kristian... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~sikka~..den greie karen reklamerte for seg selv i en annen tråd her inne..men syns det kansje ble litt mye å reklamere i flere tråder :ler:

Her er han :sjarmor:

Endret av greikar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh jeg tror han heter Kristian... :ler::ler:

Å, var den til meg? Hehe, du har nok helt rett ~Sikka~, heter kristian. Ikke kenneth! Traff riktignok en ved navn kenneth i går på et kurs, men det var vel neppe han hun henvendte seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja hvor er de? Tror jeg joiner konverteringsklubben jeg også......

Nettopp lest meldingene på en sånn nettvenn side, for å sjekke om de var der. Fikk mange meldinger da... Så nå sitter jeg og skikkelig sliter over hvem jeg skal velge.... Mest menn i 40-50 åra, en som ville ha meg som elskerinne, en afrikaner så etter jeg norsk dame å gifte seg med..... osv Jippi.

Liker å chatte på nett jeg da, men da får man jo skikkelig lyst å konvertere... Ikke mange gutter man kan føre en normal samtale med der, man blir jo klikka ihel, bare masse idiotiske tilbud, gidder jo ikke si hei engang.. hva slags folk er det egentlig? Alle er kjekke, ser bra ut og gj.snittstr er 10cm mer på nett enn IRL:P Bare litt frustrasjon :)

Så kan noen fortelle hemmeligheten om hvor de har gøymt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...