Gå til innhold

Rart det der med menn og vasking....

Lillesøster

Anbefalte innlegg

..og støvsuger.

Kvinner, ta dere en tur på bensinstasjoner rundt omkring. Der står pinadø det mellom 5-6 mannfolk og vasker og støvsuger bilene sine til enhver tid. :klaske:

Jepp, der har du prioritering.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: det har du rett i! Alt handler om prioritering ;)

Det var kjempemerkelig. Vi kjørte innom en bensinstasjon. Hannkjønnet hoppet ut for å fylle luft. Da vandret mine øyne rundt området. Fy fader hvor mange menn som var i sving. Lo litt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hørte en "vits" en gang; ett eller annet med at "du kan kritisere konen hans, barna hans, huset hans, men aldri-aldri-aldri kritiser BILEN hans" :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Off topic: Hva er det med deg og avatarer? Denne var også festlig da  :ler: (skjønt jeg holder en knapp på Munch  ;)  )

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Har aldri skjønt meg på kvinner som tar på seg hushjelprollen, og som blir glad når far i huset endelig hjelper til.

Jeg er for pokker ikke moren hans, og da er det heller ikke min oppgave å kjefte han til vaskebøtta. En selvfølge at det er 50/50.

Et lite irritasjonsinnlegg i en tråd som sikkert var ment humoristisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite irritasjonsinnlegg i en tråd som sikkert var ment humoristisk. :ler:

Jepp, det var mest ment som et humoristisk innlegg. Men det du bringer frem her er jo likvel et aktuelt tema. Det kan jo være en ide for en interessant tråd som du kan starte opp her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Hun drev stadig og klaget over at jeg prioriterte bilene foran huset, ja - så for å motbevise dét har vi bestemt oss for at hun tar seg av bilene også.

Alt går med litt forhandlingsteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
..og støvsuger.

Kvinner, ta dere en tur på bensinstasjoner rundt omkring. Der står pinadø det mellom 5-6 mannfolk og vasker og støvsuger bilene sine til enhver tid.  :klaske:

Jepp, der har du prioritering.

:mrgreen:

:ler:

Sånn er hvertfall samboeren min.. Vasker søren meg bilen sin hele tia.. Hadde han bare vært halvparten så mye interessert i å holde leiligheten vår ren.. :ler:

I dag og i går har jeg rydda og vaska mye, mens han ikke har gjort noe.. ;) Men det går bra, jeg fikk dratt han med på ikea i går så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun drev stadig og klaget over at jeg prioriterte bilene foran huset, ja - så for å motbevise dét har vi bestemt oss for at hun tar seg av bilene også.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er din kvinne du referer til, så er jeg ikke særlig imponert over valget ditt. Men det er jo ditt valg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et godt poeng.

Som regel får man jo høre hvis man klager over at mannen vasker for lite hjemme, at man må "la ham få gjøre det på sin egen måte".

Er det noen som tror at vi ville fått vasket bilen slik det passer oss, hvis vi hadde prøvd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon
Hvis dette er din kvinne du referer til, så er jeg ikke særlig imponert over valget ditt. Men det er jo ditt valg.  :ler:

Les signaturen din foer du tror du forstaar andres innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathematica ii

Nåja, men er det ikke OK at bilen er i stand og ren da? Kvinnen i forholdet nyter da godt av det hun også?

Eller er det slik at alt det kvinnen gjør for fellesskapet er verdifullt, og det mannen gjør ikke teller?

(Jeg kjenner damer som klager over at mannen bruker for mye tid til å skru bil. Bilen som HUN bruker daglig for å komme seg hit og dit. Hun ser tydeligvis ikke at OK bil = noe mindre kosemosetid sammen.)

Damer altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...