Gå til innhold

Rart det der med menn og vasking....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nåja, men er det ikke OK at bilen er i stand og ren da? Kvinnen i forholdet nyter da godt av det hun også?

Eller er det slik at alt det kvinnen gjør for fellesskapet er verdifullt, og det mannen gjør ikke teller?

(Jeg kjenner damer som klager over at mannen bruker for mye tid til å skru bil. Bilen som HUN bruker daglig for å komme seg hit og dit. Hun ser tydeligvis ikke at OK bil = noe mindre kosemosetid sammen.)

Damer altså!!!

:ler: tydeligvis en dette traff hardt. Jeg tror de fleste kvinner har da sin egen bil eller eier felles bil 50 %.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun ser tydeligvis ikke at OK bil = noe mindre kosemosetid sammen.)

Damer altså!!!

Så var det dette å kunne gjøre to ting samtidig da...

Skrevet
Så var det dette å kunne gjøre to ting samtidig da...

:ler:

Skrevet

klager ikke jeg. kjæresten min vasker og støvsuger hjemme 1 gang i uka :klappe:

Skrevet

Hjemme hos meg er det jeg som vasker og støvsuger. Jeg vasker toalettet, badet og kjøkkenet også. Min kone får til nøds lov til å tørke støv. Hvorfor jeg gjør alt det kvinnfolkarbeidet vil sikkert mange av dere oppegånde lesere spørre? Det var fint dere spurte om det for jeg har et svar til dere: Kvinner kan ikke vaske. Når kvinner tar seg av vaskingen blir det bare slurv og aldri helt rent. Halvgjort arbeid kaller jeg det, andre kaller det kjerringvask.

Nå er ikke jeg så interessert i biler, men jeg har flere motorsykler. Kritiser gjerne bilen min, men motorsyklene, de er hellige. Forresten vasker jeg mc'ene selv også.

Hilsen Renslige Rambo

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Hvor bor du? Kanskje du har tid til aa vaske MC'eene mine ogsaa?

Hilsen daglige Dumbo

• 4 uker senere...
Gjest Gjestemann
Skrevet
..og støvsuger.

Kvinner, ta dere en tur på bensinstasjoner rundt omkring. Der står pinadø det mellom 5-6 mannfolk og vasker og støvsuger bilene sine til enhver tid.  :klaske:

Jepp, der har du prioritering.

:mrgreen:

Auda! Her ble jeg visst avkledd fulstendig. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...