Gå til innhold

Livet mitt føles ut som en fengselscelle akkurat nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å stå oppp. Høydepunktet for dagen er legge seg og sove. Jeg har ingen angendaer, ingen jobb, ingen venner, ingen hobby som får meg til å glede meg til noe. Jeg kjenner meg depressiv. Føler meg tvingt til å leve. 
 

har dere noe enkle tips til å få hjernen til å bli fungerende og glad? 

Anonymkode: 83dd0...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært til utredning for depresjon hos psykolog? Hvis ikke er jo det en god plass å starte. Jeg har er utredet, behandlet osv., men beste behandlingen var å få antidepressiva. Uten tvil den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt! Er ikke sånn for alle selvsagt, men absolutt verdt å vurdere. Jeg har et helt nytt liv.
Kan jeg spørre om du er ufør? Har du mulighet til å melde deg som frivillig eller støttekontakt eller noe i den gata? Gi deg noe å stå opp til.
Om du mangler venner hva med å forsøke finn en venn-tråden her på KG?:) Er også en del slike venne-grupper på facebook som er lokale. Evt. kan jeg også anbefale Interpals.net, kan du finne deg brevvenner fra rundt omkring i verden. Bare vær forsiktig med hvem du gir kontaktinformasjon til, for noen der er creepy as fuck:P
 

Anonymkode: 8dbf6...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...