Gå til innhold

Venninnen min er kleptoman, og hun stjeler tingene mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min ble diagnostitsert med kleptomani, og ettersom hun fikk dette påvist av noen proffe, gikk jeg ut i fra at hun hadde fått hjelpen hun trengte. Men da jeg var hjemme hos henne så jeg mange av mine ting der, som feks:

4 av mine deodoranter i sprayform, 2 av mine lyseblå skjørt, en av mine fav parfymer som jeg trodde jeg hadde mistet, min pc-lader, og sminke. 
 

Jeg hadde en mistanke om at det var hun da ting ofte forsvant etter at hun hadde vært her, og etter mye og men, så innrømmet hun at hun stjal tingene. Jeg fikk de selvfølgelig tilbake, men mye av tingene var brukte. Hva hadde egt dere gjort? Jeg håpet på at hun ble bedre etter behandlingen, men tydeligvis så har hun ikke det. Hvordan burde min relasjon til hun være i fremover? Ser synd på hun,men dette går ut over meg!

Anonymkode: d7b0d...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fortsatt ønsker å beholde vennskapet, kan dere ikke møtes ute et sted? Ville ikke invitert henne hjem i alle fall hvis tingene mine bare forsvant.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂

Det er stygt å le men, jeg kan ikke dy meg. For en kjip situasjon for dere begge to. Du må nesten si det som det er, at du er glad i henne og vil fortsette å ha henne som venn, men at dere må møtes ute eller hos henne siden du trenger at tingene dine ikke forsvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får bare slutte å treffes hos deg. Det er en lang vei å innrømme overfor andre at man har kleptomani, og det krever utrolig mye behandling for å slutte med denne atferden. Selv om hun ikke mener noe med det, så stjeler hun. 

Jeg ville nok ha sett gjennom fingrene på dette, og heller bare møtt henne ute og hos henne. Deodoranter og sånt har jo ingen reell verdi, så du vet jo at det dreier seg om kleptomanien. Ville ikke ha tatt en opprydning med henne. Ville bare ha latt som ingenting. 

Anonymkode: 0f4b6...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...